Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Το τέλος του "Διαδρόμου". Συνέντευξη προς τιμήν του συγγραφέα Χριστόφορου.


Μετά τρείς μήνες, από σήμερα, 
τα πράγματα έχουν ως εξής:

Εγώ, o IonnKorr, 
καταξιωμένος πλέον δημοσιογράφος 
του STAR TV, έχω αρχίσει σειρά εκπομπών 
αφιερωμένων σε συγγραφείς της Bloggόσφαιρας.

Στην πρώτη εκπομπή της σειράς, που γίνεται μια Κυριακή βράδυ, στο λαμπερότερο studio του καναλιού, με εκατομμύρια τηλεθεατές καρφωμένους στις οθόνες τους, είναι προσκεκλημένες όλες οι πρώην αναγνώστριές του Χριστόφορου, συγγραφέα του "Διαδρόμου" (που έχουν αποκτήσει πλέον glamourous style). Εκτυφλωτικές μέσα σε υπέλαμπρες τουαλέτες, περιμένουν βιαστικές να αρχίσει η συνέντευξη (γιατί έχουν, πλέον, πολλές υποχρεώσεις).

Οι συνεργάτες μου, υπομονετικοί, υποβάλλουν σε κάθε μία από τις αναγνώστριές του την ίδια ερώτηση:

"Πείτε μας, κάτι, για τον συγγραφέα Χριστόφορο. Τι θυμάστε από τον Διάδρομο??"

Σας παραθέτω τις απαντήσεις:

Anael είπε...
Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο. Δυο φορές μπήκα στο blog του και αυτές από λάθος. Γι αυτό με φέρατε εδώ? Αφήστε με, τώρα, γιατί θέλω να πιώ και τον καφέ μου!!!


ΚΑΛΥΨΩ είπε...
Ποτέ δεν υπήρξα φανατικη θαυμαστρια του! Ίσα-ίσα που μου ήταν πολύ κουραστικό να το τον επισκέπτομαι. Μόνον για λόγους κοινωνικών υποχρεώσεων πήγαινα. Ούτε που θυμάμαι τι έγραφε. Κάτι για Παράλληλα Σύμπαντα νομίζω...


porcupine είπε...
Ναι κάτι θυμάμαι. Νομίζω ένα θριλεράκι ότι έγραφε. Απορώ είναι λόγος να γίνει ολόκληρη τηλεοπτική εκπομπή για χάρη του.


Δέσποινα Γιαννάκου είπε....
Σσσσς, σιγά τον συγγραφέα. Εγώ επειδή ερχόταν και μου έγραφε κάτι όμορφα σχόλια στα ποιήματά μου πήγαινα. Ανακουφίστηκα όταν τέλειωσε. Είχε καταντήσει πολύ βαρετό.


tania είπε...
Ήταν ένας εφιάλτης! Έπρεπε να περάσω από το blog του και να παριστάνω ότι τον διαβάζω! Όταν θυμάμαι τι είχα περάσει ανατριχιάζω.


matriga είπε...
Α για αυτό με φωνάξατε. Ούτε που θυμάμαι τον άνθρωπο. Νομίζω έγραφε κάτι για παράλληλες γραμμές! Γεωμετρία ήτανε? Που να θυμάμαι τώρα. Με καθυστερήσατε άδικα. Ανέβαλα και κάτι σημαντικές συναντήσεις που είχα.... Άμα τόξερα δεν θα 'ρχόμουνα.


ANASA είπε...
Μα είναι δυνατόν!!!! Με πήρατε, μέσα από την συνέντευξη που δίνω για την έκδοση της Μιρέλλας, για να με ρωτήσετε για κάποιον ασήμαντο. Πως τον είπατε Χριστόδουλο?? Τι? Χριστόφορο?? Ποιός είναι αυτός. Θα τα πάρω, τώρα, ε?? Έχουμε δουλειές, δεν θα τρέχουμε να μιλάμε για τον πρώτο τυχάρπαστο!!


MENIA είπε....
Τι έκανε λέει... Για έναν Χριστόφορο με φωνάξατε?? Δεν ήταν για την έκδοση της Λυδίας???? Όχι δεν τον ξέρω. Ποτέ μου δεν τον διάβασα. Και δεν διαβάζω ασήμαντους συγγραφείς.


kakia_p είπε..
Χριστόφορος... Χριστόφορος... Κάποιος ασήμαντος ποιητάκος ίσως... δεν θυμάμαι καλά. Και Διάδρομος....???? Εγώ, αν θέλετε να ξέρετε, μόνον για διαδρόμους του Σύμπαντος ξέρω. Που διασχίζει ο Έρωτας και φτάνει στις Συμπαντικές θάλασσες της μαγείας που αιχμαλωτίζουν και στρεβλώνουν την σκέψη και τον Νου. Όχι δεν θυμάμαι. Άλλωστε, εγώ, εδώ και τρεις μήνες, μόνον στο blog Θεομπαίχτη του Ίωνα μπαίνω που έγινε συνεργάτης-ταμίας μου στις "Σταγόνες Συναισθημάτων" ....


Sταυρούλα είπε...
Δεν τον θυμάμαι τον άνθρωπο. Νομίζω κάποιο πολιτικό blog είχε και ζήταγε την παραίτηση της κυβέρνησης, αν θυμάμαι καλά.


ΗΩΣ είπε...
Τώρα που μου το λέτε. Αυτήν την απορία έχω. Ποιός ήταν αυτός ο Διάδρομος. Συγγραφέας ναι... κάτι θυμάμαι τώρα ... και έγραφε για κάποιον Χριστόφορο νομίζω...


Βάσσια είπε ...
Ρε παιδιά έχω δουλειές τώρα. Μην με ενοχλείτε με bloggers που γράφουνε για διαδρόμους και σαλόνια...


Καρυάτιδα είπε...
Καλά είστε με τα καλά σας!!!! Με φέρατε από τις Κυκλάδες για να με ρωτήσετε για ένα Χριστόφορο!!!! Τι ήταν αυτός ... σταυροφόρος? Εγώ, μόνον τον Ιαματικό θυμάμαι....


Λένα είπε....
Ναι, θυμάμαι κάποιον. Δεν ταίριαζε με τα γούστα μου. Κάτι παλαβά έγραφε νομίζω.


D. Angel
Ποιόν Χριστόφορο??? Τι είναι αυτός? Πρώτη φορά τον ακούω. Εγώ για tattοοs ήρθα!!! Αν θέλει κανείς έχει καλώς. Αλλιώς να φεύγω γιατί βαριέμαι κι όλας!!!

-----
Y. Γ. Χριστόφορε, το άσμα που ακούγεται "Ότι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο, οι πικραμένες καρδιές το ξέρουνε μόνο" αφιερωμένο σε σένα, αποκλειστικά, σε σχέση με τον "Διάδρομο" (μην μας παρεξηγήσουν άλλες καρδιές, και έχουμε ντράβαρα στα καλά καθούμενα!!!) χα..χα..

59 σχόλια:

Καλυψώ είπε...

Kαλημερα σας..καλημερα σας..

βλεπω πως το θεμα Χριστοφορος
πουλαειιιιιιι πολυυυυ..
και δικαιως διοτι το ηθος και η ευγενεια του ειναι γνωστα σε ολους..οπως και η συγγραφικη του ικανοτητα!

Ιωνα..
συνεχισε την καλη δουλεια
και την διαφημΙση στον αγαπητο μας Αρχοντα!!

(τουαλετες δεν φοραω..με κανα σχισμενο τζηνακι θα με δεις..αλλα για τον Χριστοφορο ευχαριστως θα κανω εξαιρεση)

οσο για την δηλωση παραπανω που υποτιθεται πως ειναι δικη μου..
να πω πως ειναι ενα τυπογραφικο λαθος ή μια κακεντρεχης συνωμοσια..

χααχαχαχαχχ..

καλημερουδια


(και τωρα...διαφημισεις)..ΡΡ

δωράκι ....για τον Χριστόφορο!!!

;-)

tania είπε...

Πολύ καλημέρα σας!! Τι ευγενικό εκ μέρους σου Ιωνα !!Και μεγάλη τιμή για τον Χριστόφορο!! Να σου επισημάνω όμως οτι ούτε με μεγενθυντικό φακό μπόρεσα να διακρίνω την ανάρτηση κάτι έγινε λάθος?? φιλιά!

IonnKorr είπε...

A ... Καλυψώ

Δεν θέλω τέτοια!! Διάψευση της ανάρτησης.
Κατ' αρχάς, πως διαψεύδεις κάτι που θα γίνει στο μέλλον!
"Είπαμε σε τρεις μήνες"!!!

----
Ύστερα, η δήλωση γίνεται στην ΤV. Εκατομμύρια τηλεθεατές βλέπουν και ακούν.

Α ... σαν να μου θυμίζεις κάποιον γνωστό μου:
"Λεφτά υπάρχουν ... "

----
Υ.Γ. Μόνο τζήν σκισμένο φοράς???
Και το ροζ μακρύ φόρεμα που βλέπω στην φωτογραφία ποιά το φοράει??

χα..χα..

IonnKorr είπε...

Τάνια

Τι ευγενικό εκ μέρους σου Ιωνα !!Και μεγάλη τιμή για τον Χριστόφορο!!

Βλέπεις Χριστόφορε, τιμή σου κάνω που δημοσιεύω την συνέντευξη!

Μη βγεις, μετά, και ακούσω γκρίνιες!!!!
Μη βγεις, μετά, και ακούσω γκρίνιες!!!!
Μη βγεις, μετά, και ακούσω γκρίνιες!!!!

Μάρτυρας η Τάνια για την ευγένειά μου.

Να δεις Τάνια ότι αυτός αχάριστος θα βγεί μετά και θα διαμαρτυρηθεί!

Υ.Γ. Τι λάθος είδες Τάνια? Την ανάρτηση δεν την έγραψα εγώ. Την μετέφερα από εφημερίδα του Οκτώβριου 2010 με copy-paste. Για αυτό την βλέπεις θολή, με τέτοια μικρά γράμματα! Ξέρεις, γύρω στο φθινόπωρο το Υπουργείο Οικονομίας θα επιβάλλει σμίκρυνση γραμματοσειρών για οικονομία μελάνης ώστε να δείξουμε ένα συμμάζεμα των εξόδων στο ΔΝΤ

Un par de neuronas... είπε...

Κάθε φορά που πέφτω στην παγίδα σου είμαι και λίγο πιό βλάκα!

Προσπάθησα να διαβάσω και, όπως δεν είδα τίποτα, θεώρησα ότι ήταν τον υπολογιστή μου!

Τόσα βιβλία στα ράφια για τίποτα, από δεώ και πέρα δεν θα διαβάζω ούτε την προπαγάνδα του γραμματοκιβώτιου μου.

Τουλάχιστον, θα περιμένω με πάθος και αγονία τη μεγάλη συνέντευξη. Είμαι ενθουσιασμένη!

Φιλιά και αγκαλιές και καλή Κυριακή!

55fm είπε...

Το διακοσμητικό πλεγματάκι πάνω στο κείμενο, κάνει την πρεσβυωπία μου θηρίο και αρνείται να τα διαβάσει!
Μόνο εγώ τελικά έχω αυτό το θείο χάρισμα των χρόνων;
Φιλαράκι μου δυσκολεύομαι...
Επίτηδες το έκανες;
Για το Χροστόφορο δεν το δέχομαι αυτό!
Φιλιά

D.Angel είπε...

Δεν φτάνει που μ έχεις κάνει βούκινο για την τεμπελιά μου! Σαμποτάρεις κ τον χριστόφορο με ποστ και καλά αφιέρωμα που δεν διαβάζεται με τις αλλαγές που χεις κάνει!
Αντε φιλιά πολλά και καλή Κυριακή

andry sianipar είπε...

Hello-
greetings from the island of Bali..
i found your blog when i googling...
i use the translator from google to understand your article.. and i really love it...
keep posting and i wait for the next article....
see you...

IonnKorr είπε...

Βρε Βερόνικα

Τι να σου εξηγώ τώρα!!

Όταν εκδοθεί ο "Διάδρομος" του Χριστόφορου και μεταφραστεί στα Ισπανικά, και αρχίζει να πουλιέται στα βιβλιοπωλεία και τα περίπτερα της Ισπανίας, εσύ να μη τον αγοράσεις και ούτε να τον διαβάσεις.

Μόνο αυτήν την συμβουλή έχω να σου δώσω (στα πλαίσια, πάντα, της δυσφημιστικής εκστρατείας που έχω ξεκινήσει κατά του βιβλίου του συγγραφέα Χριστόφορου).

Νάσαι καλά. Και να μην ξεχνάς.

IonnKorr είπε...

Βρε Όλγα

Το καθαρόγραψα το κείμενο.

Μόνον για σένα!!!!!!!

Για να μην έρθει ο Ιαματικός με γυαλιά πρεσβυωπίας και σου ζητάει να περάσεις από το ιατρείο του.

IonnKorr είπε...

Φίλε Andry Sianipar

I am glad you visit my blog.
Greetings to Bali.
-----

Βρε, δεν το πιστεύω, λέμε!

Από την Ινδονησία!!!!

Νόμιζα ότι μου έκανε πλάκα ο Χριστόφορος.
Κοίταξα το profile σου και πείστηκα ότι είσαι πραγματικός αλλιώς θα νόμιζα ότι είναι πλάκα.

Ναι, θα μεταφραστεί το βιβλίο του και στα Ινδονησιακά για να μπορείτε να το διαβάσετε και σεις οι Ινδονήσιοι!!!

Y.Γ. Να πάω διακοπές στο Μπαλί και να βλέπω ντόπιους και τουρίστες να διαβάζουν "Διάδρομο" και να πάω κατ'ευθείαν στο Δαφνί για νοσηλεία λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IonnKorr είπε...

Βρε αρχιτεμπέλισα Αγγελίνα

Mε έχεις κάνει βούκινο για την τεμπελιά μου!

Βρε, εγώ σε έχω κάνει βούκινο?
Βρε εσύ βαριέσαι και link να κάνεις για να γράψεις σχόλιο με το όνομά σου!!!

Βρε σέχω ικανή να μπεις στην θάλασσα, και όταν πας στα βαθιά, να φωνάξεις "σώστε με" για να σε γυρίσουν οι ναυαγοσώστες για να γλιτώσεις το κολύμπι της επιστροφής!!!!

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Προσπαθώ εδώ και 10 λεπτά να γράψω σχόλιο και μόλις αρχίζω με πιάνουν τα γέλια και σταματάω και φτου κι απ' την αρχή!!!

Μα δεν αισχύνεσαι βρε ΙοννΚορρ αιωνοχώρε;

Μπου χαχαχαχαχαχαχα!!!

Αχ, ο Χριστόφορος είναι ανώτερη ψυχή και θα σε συγχωρέσει, αγιογδύτη!!!
Μπορεί και να μη σε συγχωρέσει που έστω κι έτσι του κάνεις δυσφημιστική διαφήμιση στο έργο του. Να, εγώ πάω να διαβάσω διάδρομο, έτσι για να σκάσεις!
Μπου χαχαχαχαχαχα!

Alts speaking! Haimer's been out for a drink. He'll be right back soon!

*lua* είπε...

Olá!
Agradeço sua visita de tão longe no meu blog. Seguindo-te.

Desconheço o escritor Christopher, porém, vou pesquisar. Fazendo uma brinacedeira com o nome, gosto da banda The Runaways. Beijo



C

55fm είπε...

Την ευχή μου νάχεις που μπήκες στον κόπο να καθαρογράψεις το κείμενο,αλλά καλύτερα που δεν το έβλεπα!
Τι δημοσιογραφικά παιχνιδάκια είναι αυτά φίλε μας;
Ποιός εκδοτικός οίκος σε χρησιμοποιεί για τα δικά του συμφέροντα;
Τι να πω...χάλασε όλη η εκδήλωση...
Χριστόφορε καλέ μου,ο θεός να μας δίνει δύναμη...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ιονν, μετά που καθάρισα τα γυαλιά μου από την κουταλιά βραστού αυγού που έφυγε με το φτέρνισμα του μωρού και προσγειώθηκε στο μισό μου πρόσωπο και μετά από το σοκ που υπέστην νομίζοντας ότι έπαθα ίκτερο ή γλαύκωμα Κυριακάτικα, μπόρεσα να διαβάσω την απίστευτα συγκινητική σου ανάρτηση που την αφιερώνεις με την μεγάλη ευαισθησία που σε διακρίνει σε μένα.
Ομολογώ ότι έκλαψα. Έκλαψα γοερά.
Αντιλαμβανόμενος το κόπο που έκανες εσύ και οι συνεργάτες να πάρεις όλες αυτές τις ειλικρινέστατες συνεντεύξεις από τις υπέρλαμπρα ντυμένες κυρίες.
Κάποια στιγμή σκέφτηκα: Δεν μπορεί. Δεν γίνεται να υπάρχει άνθρωπος με τέτοια ανωτερότητα, τέτοια αισθήματα σε τούτη την χώρα.
Και να που εμφανίζεσαι ΕΣΥ!!!
Τι να πω έχω καταναλώσει ένα μεγάλο πακέτο χαρτομάντιλα, σκουπίζοντας τα δάκρυά μου.... που μυρίζουν και αβγουλίλα από πάνω.
Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να σου ανταποδώσω την διαφήμιση που μου κάνεις δωρεάν.
Το μόνο που μου κόστισε ήταν ένα βιολογικό αυγό, μερικά χαρτομάντιλα και λίγα λίτρα αυγοδάκρυα.

Με ευγνωμοσύνη

Χριστόφορος Ωοδακρίζων

Sταυρούλα Κουγιουμτσιάδη είπε...

Καλησπέρα σας! Πολύ χαίρομαι που με καλέσατε στην εκπομπή σας.
Τιμή μου να μιλώ για τον Χριστόφορο. Τι θυμάμαι, λοιπόν!
Έναν γοητευτικό, ώριμο άντρα που με τη γραφή του επιτρέπει στις κυρίες ανεξαρτήτου ηλικίας να ερωτεύονται, στις μαύρες γάτες, συγγραφική αδεία, να μεταμορφώνονται σε αιθέριες υπάρξεις και που βεβαίως θα αναγνώριζα το προσωπικό του συγγραφικό ύφος ακόμα κι από ένα ανυπόγραφο κείμενο. ( Αυτό το τελευταίο, παρακαλώ να τονιστεί ιδιαιτέρως, έτσι για πείσμα εκείνου του άτακτου παιδιού του IonnKorr).
Αγαπητέ, επιτυχημένε δημοσιογράφε σας προειδοποιώ, αν τολμήσετε να ασκήσετε λογοκρισία στη συνέντευξη μαζί μου, εξ αιτίας της εμφανούς ζηλοτυπίας που σας διακατέχει για τους πετυχημένους συγγραφείς και γοητευτικούς άνδρες, θα σας καταγγείλω στον κύριο Λιάτσο και θα χάσετε το προνόμιο της γειτνίασης του γραφείου σας με αυτό της κυρίας Πετρούλας Κωστίδου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Από την Αμαλιάδα, καλώς σας βρίσκω.
Χαίρομαι ιδιαιτέρως που σας συναντώ.

IonnKorr είπε...

Φίλη Lua

Obrigado pelas suas palavras e pela sua visita.

O teu beijo de Lua é um verdadeiro delirio! ahhhh!!!!!!!

Senti o calor humido dos teus lábios!!!!!!!!!!

----
Σας μεταφράζω τι της είπα:

Σας ευχαριστώ για τα λόγια σας και για την επίσκεψή σας.

Το φιλί σου Lua (= Σελήνη) είναι ένα πραγματικό παραλήρημα! Ahhhh!
Ένιωσα την υγρή ζεστασιά των χειλιών σου!

----

Τώρα επί του σχολίου. Η Lua είναι Βραζιλιάνα από το San Paolo και μας ξεκαθάρισε ότι συγγραφέας Χριστόφορος "escritor Christopher" στην Βραζιλία είναι άγνωστος.

Τα ακούς, Χριστόφορε, που τα μυαλά σου πήραν αέρα.
Δεν σε ξέρουν στην Βραζιλία!!! Είσαι "desconheço" εκεί!!!
Όχι, τίποτα άλλο, αλλά να μην μας το παίζεις, δήθεν, ο συγγραφέας των έξη Ηπείρων και των τεσσάρων Ωκεανών!!!!

Αυτά είπε η Βραζιλιάνα για σένα.

----
Τώρα, όσον αφορά εμένα η Βραζιλιάνα μου έσωσε ένα "beijo"!!

Για όλους εσάς, που δεν σας έδωσαν ποτέ στην ζωή σας ένα "beijo", σας λέω ότι είναι φιλί Βραζιλιάνικο!!!
Και προφανώς δεν το παραχωρώ σε κανένα!!!!
Εσύ, Χριστόφορε, τρέχα στην Βραζιλία να πάρεις άλλο. Αυτό ήταν δικό μου.

χα..χα..

IonnKorr είπε...

Φυσικιένια

Alts speaking! Haimer's been out for a drink. He'll be right back soon!

xa..xa..

Ρε, τι θα κάνω εγώ με σένα, μπορείς να μου πεις??????????????

Βρε, όσα σχόλια έχεις κάνει είναι για να με κατηγορήσεις, να με ξεσκεπάσεις, να με καταδώσεις, να με κατακρίνεις και όλα τα παρόμοια.

Βρε, μια καλή κουβέντα δεν έχω ακούσει από τα χείλη σου!!!

Ένα εγκώμιο ποτέ!!
Ούτε βραβείο δεν μούδωσες!!!

Και είσαι και συνάδελφος.
Έτσι είναι βρε οι συνάδελφοι??????

χα..χα..

IonnKorr είπε...

Εβένινη Όλγα

χα..χα..

Άσε με το Χριστόφορο έχουμε ιστορικές κόντρες!!!!
Από τότε που ξεκίνησε να γράφει τον Διάδρομο ξεκίνησα και εγώ την δυσφημιστική εκστρατεία εναντίον του.

Αλλά δεν φταίω.

Του ζήτησα 100 euro + 23%ΦΠΑ ημερησίως για να του κάνω διαφήμιση και 45% επί των πωλήσεων.

Δεν ήταν λογική τιμή? Ήταν.
Αλλά διαφωνήσαμε στον τρόπο πληρωμής!

Εγώ τα ήθελα cash και αυτός μου πρότεινε σε ομόλογα Ελληνικού Δημοσίου.

Ρε, Χριστόφορε του λέω, για Κώτσους μας περνάς?
Ομόλογα Ελληνικού Δημοσίου δεν αγοράζει ούτε η Κολομβία!! Η Moody's τα έχει βάλει στην κατηγορία Junks (= σκουπίδια)!! Και θέλεις να τα πασάρεις σε μένα??????????

Από τότε του άρχισα δυσφημιστικό πόλεμο.

Για να μάθει να πληρώνει!
Δεν μπορείς, φίλε μου, να ζεις στην Ελλάδα να το παίζεις συγγραφέας χωρίς να στάξεις μαύρα στους αβανταδόρους!!
Πως να το κάνουμε. Τι το έχουμε το κύκλωμα?????

χα..χα..

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Προφανώς η Lua ζει σε κάποιο χωριό του Αμαζονίου που δεν έχει ρεύμα.
Εγω desconheço ;
Εδώ σε όλο το Ρίο και χορεύουν τα βράδια στα κλαμπ το "CRISTOFORO ΕL AFRICANO SAMBA" και γίνεται χαμός.

Obrigado

Cristoforo El Africano.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ευχαριστώ θερμότατα την Καλυψώ που μετά την συνέντευξη μου έβαλε να ακούσουμε ένα θαυμάσιο κομμάτι.
Μαγική Εικόνα:Υπέροχο!!

Anael είπε...

Το χωροχρονικό μου συνεχές μέσα!!Συγγνώμη για την ένταση Ionn..αλλά νομίζω ότι πάλι χάθηκα!Επίσης να με συγχωρέσετε που ήρθα με το τζην αλλά χύθηκε ο καφές..στην υγειά του Χριστόφορου,πάντα τέτοια!RESPECT για την ανάρτηση!Καλό βράδυ :)

IonnKorr είπε...

Χριστόφορε

χα..χα..

Ομολογώ ότι έκλαψα. Έκλαψα γοερά. Αντιλαμβανόμενος το κόπο που έκανες εσύ και οι συνεργάτες να πάρεις όλες αυτές τις ειλικρινέστατες συνεντεύξεις από τις υπέρλαμπρα ντυμένες κυρίες.
Κάποια στιγμή σκέφτηκα: Δεν μπορεί. Δεν γίνεται να υπάρχει άνθρωπος με τέτοια ανωτερότητα, τέτοια αισθήματα σε τούτη την χώρα!
Και να που εμφανίζεσαι ΕΣΥ!!!
Τι να πω, έχω καταναλώσει ένα μεγάλο πακέτο χαρτομάντιλα, σκουπίζοντας τα δάκρυά μου...


Έκλαψες από συγκίνηση, Χριστόφορε!!

Ναι, σε καταλαβαίνω!!!

Εγώ από ότι βλέπεις έκανα το καθήκον μου (στο μέλλον), απέναντι στην φιλία μας, και συγκέντρωσα όλες τις αναγνώστριές σου στο TV-panel.

Τώρα τι φταίω για τις απαντήσεις που έδωσαν???????????????????

Αλλά τι περιμένεις, Χριστόφορε, γυναίκες!!!!!

Σήμερα σε λατρεύουν! Αύριο δεν σε ξέρουν!!!

Τώρα θα τις μάθεις????????

Ζοφερό το μέλλον σου, φίλε μου.

Τώρα, κοίτα εκεί, στο Υπουργείο Πολιτισμού, να βάλεις κάνα μέσον στον Γερουλάνο, μπας και σε χώσει σε καμιά ΕΤ2, και πάρεις κανένα μισθουλάκο των 4000 euro.

Γιατί αν περιμένεις απ' την πένα σου??? Πενία σε περιμένει! Θα πε(ι)νάσεις!!!!

IonnKorr είπε...

Σταυρούλα

Πολύ χάρηκα που ήρθατε στο blog μου, κυρία μου!

Αλλά τα λόγια σας με πίκραναν βαθύτατα!!!

Γράφετε:
Έναν γοητευτικό, ώριμο άντρα που με τη γραφή του επιτρέπει
- στις κυρίες ανεξαρτήτου ηλικίας να ερωτεύονται,
- στις μαύρες γάτες, συγγραφική αδεία, να μεταμορφώνονται σε αιθέριες υπάρξεις και
- που, βεβαίως, θα αναγνώριζα το προσωπικό του συγγραφικό ύφος ακόμα κι από ένα ανυπόγραφο κείμενο.


Μα αυτά τα λόγια θα ήταν υπέροχα αν απευθυνόταν σε μένα!!!
Αλλά τα βρίσκω απαίσια βλέποντας ότι απευθύνονται σε άλλον και δη, στον Χριστόφορο!!!!

Και συνεχίζετε:
Αγαπητέ, επιτυχημένε δημοσιογράφε σας προειδοποιώ, αν τολμήσετε ..., εξ αιτίας της εμφανούς ζηλοτυπίας που σας διακατέχει ... θα σας καταγγείλω ... και θα χάσετε το προνόμιο της γειτνίασης του γραφείου σας με αυτό της κυρίας Πετρούλας Κωστίδου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Μα, εσείς κυρία μου με απειλείτε με ποινή, που χειρότερη αυτής, δεν έχει ξαναϋπάρξει!!!!!!!!!!!

Να είμαι μακριά από την Πετρούλα????????????

Δεν το μπορώ!!!!!!!!
Δεν το αντέχω!!!!!!!

Μην το κάνετε.
Σας το υπόσχομαι:
- Δεν θα ξανα-δυσφημήσω τον Χριστόφορο !!!!! (τρις)

ΗΩΣ είπε...

Χμμμμ, Χριστόφορος, ποιός Χριστόφορος;;;; ο κουμπάρος μου; Δεν μου λέει κάτι... ο Διάδρομος;; Τί λες ρε Ιονν, ώρα για γυμναστικές έπιδείξεις είναι τώρα; Για πηδείξεις, κάτι γίνεται... Διότι έναν φράχτη θα τον πηδήξεις για να μπεις στο σπίτι, αφού θα σε έχω κλειδώσει απ' έξω! Δεν φτάνει που μου έβαλες την δεξίωση 15 Οκτωβρίου, ίσα για να έχει φύγει το μαύρισμα και να μην μπορώ να βάλω το ξώπλατο η γυναίκα, παίρνεις και συνεντεύξεις από όποια σου γυαλίσει! Ε, δεν την γλυτώνεις...
ΑΑΑΑΑΑ, θυμήθηκα! Αυτόν με το κατοικίδιο φίδι λες....

IonnKorr είπε...

Χριστόφορε (2)

Από χωρίο η Lua ε???

χα..χα.

Ρε, πάρτο απόφαση και άσε τα ψόφια:
"Στην Βραζιλία, την Νότιο Αμερική και σε όλο τον Νότιο Ημισφαίριο δεν σε ξέρει κανένας! Desconheço!!!
To άκουσες? Desconheço!!!!

----
To μουσικό τεμάχιο της Καλυψώς το σχολίασες!!!
Το δικό μου, που σου αφιέρωσα, δεν είδα να πεις τίποτα.
χα..χα..

IonnKorr είπε...

Καλά ρε Anael

Ήρθες στο blog του Χωρόχρονου και έχεις το θράσος να βρίσεις το "Χωροχρονικό Συνεχές"?????? ??????????

Ρε είναι:
- σαν πας σε μιναρέ και να βρίζεις τον Αλλάχ!!!!!!

- Σαν να πας στον Παναθηναϊκό και να βρίζεις τον Κωνσταντόπουλο!!!

- σαν να πας στο ΠΑΣΟΚ και να βρίζεις το ΔΝΤ!!!!

Ρε χάθηκε ο σεβασμός εδώ μέσα!!!

Κάποτε έμπαιναν οι γυναίκες σεμνές και δεόμενες!!
Τώρα, έρχεται η άλλη, με τζην, με καφέ και βρίζοντας!!!!

Ρε τι έχουμε να δούμε ακόμα!!!!!!!!

χα..χα..

IonnKorr είπε...

Βρε αγγελόμορφη Ηω

και διαδικτυακή μου γυναίκα.

Δείξε, ρε, λίγο κατανόηση!!!
Δημοσιογράφο παντρεύτηκες, όχι ιερέα!!!

Τι ζήλειες είναι αυτές????

Είδες ποτέ:
- την Τατιάνα να ζηλεύει τον Ευαγγελάτο??
- την Μενεγάκη να ζηλεύει τον Λιάτσο
- την Σκορδά να ζηλεύει τον Λιάγκα??

Τι να κάνουμε πια εμείς οι διάσημοι.
Ο συγχρωτισμός με απαστράπτουσες γυναίκες είναι το επάγγελμά μας!!!

Ρε τι τραβάμε εμείς οι διάσημοι?????
χα..χα..

iamaticus είπε...

breee ΙΟΝΝΚΟRRA.....

Καλα ΑΥΤΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ...
με αυτα ΤΑ ΠΕΝΙΧΡΑ ΜΕΣΑ (ακου συγγραφεας....ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ)...

σε 10 χρονια...ΘΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΑΝ...τον πλανωδιο γιαουρτα στην ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ...1950!!!!
και ΜΑΖΕΨΕ....τοσες ΩΡΑΙΕΣ...ΓΥΡΩ ΤΟΥ!!!!
Και γω....αντε ΜΙΑ ΤΡΕΛΟΚΑΡΥΑΤΙΔΑ..καταφερα...ΩΣ...ΜΑΥΡΟΣ μονο, ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΩ???

αληθεια ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΙΑ???

και τωρα στο ΨΗΤΟ!!!!
Αληθεια αυτη η ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΑ....

....ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ...ΜΑΥΡΗ????
....ετσι ρωταω...ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑΓΕΣ...να ετσι:
http://www.youtube.com/watch?v=qViXJ2EqfjM χαχαχαααα!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

ΗΩΣ είπε...

Τί??????????
Εσύ όμως αγάπη μου, δεν πήρες όποια κι όποια Τατιάνα, Ελενίτσα, Φαίη και λοιπές ξανθιές...
Πήρες την ψωνάρα του διαδυκτύου!!! Όφειλες να το σεβαστείς! Τίποτα, αδικαιολόγητος εντελώς. Και θα μου πάρεις και καινούριο ξώπλατο!

IonnKorr είπε...

Βρε Ίαμε, Γιατρέ ανεκδιήγητε

ρε, τι τεράστιες ζήλειες είναι αυτές???:

Καλα ΑΥΤΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ...με αυτα ΤΑ ΠΕΝΙΧΡΑ ΜΕΣΑ ... ΜΑΖΕΨΕ....τοσες ΩΡΑΙΕΣ ... ΓΥΡΩ ΤΟΥ!!!!
Και γω... αντε ΜΙΑ ΤΡΕΛΟΚΑΡΥΑΤΙΔΑ ... καταφερα ... ΩΣ ... ΜΑΥΡΟΣ μονο, ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΩ???


Βρε, τι παράπονο μέγιστο, βαθύκαρδο, σπαραξικάρδιο είναι αυτό ??????????????

Ρε γελάω ακόμα, σου λέω!!!
Ρε πήγα να πιω νερό και πνίγηκα!
Ρε δεν αντέχω τόσο γέλιο!!

Άκου τρελο-Καρυάτιδα!!!!

Ρε, άμα το δει, θα φας πόρτα για πάντα!!!!!

----
Και τι βλέπω, βρε μπερμπάντη ατελείωτε:
και τωρα στο ΨΗΤΟ!!!!
Αληθεια αυτη η ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΑ....
....ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ...ΜΑΥΡΗ????
....ετσι ρωταω...ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑΓΕΣ...


ρε, συ βέβηλε, έβαλες στο μάτι και την Βραζιλιάνα, τώρα???

Ρε ούτε θηλυκιά γάτα δεν σου ξεφεύγει λέμε!!!!!!

Ρε, για να καταφέρεις αυτή, πρέπει απ'το βιάγκρα να γίνεις μπλε ο ίδιος και αυτήν από μαύρη να την βλέπεις γαλάζια!!!!!!!!!!!!!!

χα..χα..
χα...χα..
χα....χα..

Μα, άμα, γλυτώσουμε από το γέλιο σήμερα, δεν θα πεθάνουμε ποτέ!!!!!!!!!
!!!!!!!!

IonnKorr είπε...

Ηώ

κάτσε να πάρω εκπομπή: "Εκδίκηση της Ξανθιάς" για φέτος και ξώπλατο, και ξώλαιμο και ξώ... και όλα τα ξω θα σου πάρω.

Και ξω-καγιέν επίσης.

Μόνον μην ζηλεύεις!!

Ρε γαμώτο, αυτή η διαδικτυακή ζήλεια είναι χειρότερη της "εξω-διαδικτυακής" !!!!!!!

χα..χα..

ΗΩΣ είπε...

Ionn, μέσα στην υπερφίαλη αλαζονεία σου δεν διακρίνεις ότι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΛΙΑ. Είναι θέμα τάξης. Από όσες θέλεις πάρε συνέντευξη, αλλά εγώ θα είμαι πάντα η πρώτη! Διότι πρέπει να προβληθώ το γύναιο. Εξάλλου ποιός νομίζεις ότι βλέπει τον δεύτερο;

IonnKorr είπε...

Σωστά μίλησες, αγγελόμορφη Ηώ

Άσε με εμένα
να πάω
- με τις δεύτερες,
- τις τρίτες,
- τις τέταρτες,
- τις πέμπτες,
- τις έβδομες και

συ, θα μείνεις για πάντα η πρώτη.

Η μοναδική!!!!!!!!!!!

Είναι όπως στο πρωτάθλημα.
Όταν κάποιος το πάρει κανείς δεν θυμάται τον δεύτερο!!!!

Υ.Γ. Έχω, όμως, ο κερατάς "λέγειν στις γυναίκες"!!!!!!!
Από δω το πάω από δω το φέρνω τελικά πετυχαίνω τον στόχο!!
Πολύ αυτοθαυμάζομαι ρε γαμώτο!!
Ρε, ποιός είμαι επιτέλους, ο Νάρκισσος????


χα.χ.α.

ΗΩΣ είπε...

Ionn, πάνε και με τις 15ες. Αφού δεν μπορώ να το εμποδίσω θα το παίξω μεγαλόθυμη ;)

IonnKorr είπε...

Μπράβο, αγγελόμορφη Ηώ

Έτσι σε θέλω!!!

Βρήκα την σωστή γυναίκα.

Υ.Γ. Τέτοια βλέπουν οι άλλοι σύζυγοι και τρελαίνονται από την τσαντίλα τους!!!!!

iamaticus είπε...

ΠΩ ΠΩΠΩΠΩΩΩΩΩ!!!!!ΗΩ!!!!

....ακου ΓΥΝΑΙΟ!!!!!

ΒΡΕΕΕΕ ΗΩ!!!!!

τωρα ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΙΑΝΟΥΣ...
....ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΣ!!!!!

τω καιρω εκεινω....

"η λεξη αυτη εξεπεμπε ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟ...ΣΕΧ ΑΠΗΛ"!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

ΗΩΣ είπε...

Γιατρέ μου, θέλω να πιστεύω ότι χειρίζομαι (σχετικά) απταίστως την Ελληνική γλώσσα....
πάντως δεν περίμενα να το προσέξει κανείς.
Ευχαριστίες...

IonnKorr είπε...

Ίαμε

οι πολιτικοί
κυρίως αυτοί...
"λέγειν στο παραμύθιασμα"

τόσα χρόνια το ίδιο παραμύθι ....
και πάλι οι πολλοί τρέχουν να ψηφίσουν

ποιός απατεώνας θα βγει να φάει ..

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Εάν αληθεύουν οι απόψεις που έχεις συγκεντρώσει για μένα και επειδή έχουμε αρχίσει να ανακατεύουμε Ινδονησίες και Βραζιλίες θα πρέπει να αναφέρω ένα ρητό του Μεγάλου Δημοκρατικού και Φιλειρηνικού Ηγέτη της Ιταλίας Benitto Mussolini. Είχε πει λοιπόν: Molti nemici, molto onore.
Δηλ: Ο έχων πολλούς εχθρούς έχει μεγάλη αξία.
Σε ότι αφορά τον Γερουλάνο και την ΕΤ 2 και τις 4000 το μήνα μισθό έμαθα από έγκυρη πηγή ότι ο παραπάνω αντικαθίσταται από τον μεγάλο ηγεμόνα και στην θέση του θα έρθει Ιάπων ειδικός στα τηλεοπτικά. Λένε ότι έχει καταγωγή Ελληνική και λέγεται Ionni Korri.
Καμιά συγγένεια;

IonnKorr είπε...

Χριστόφορε

"Molti nemici, molto onore."
Σωστός ο Μπενίτο

Γιατί άμα δεν έχεις αξία γιατί να σε μισούν??

Είναι γνωστό ότι οι πολλοί φθονούν τις αξίες.

Υ.Γ. Ο Ionni Korri στην ΕΤ ???
χα..χα.. Άντε τυχερέ!! Και ο Christophori αδιαλείπτως επιδοτούμενος!!!!

elena porcupine είπε...

@Xριστόφορο και μόνο!!!

Καλέ μου Χριστόφορε, εγώ ουδέποτε συνεντευξιάστηκα κι ούτε φυσικά ήταν ποτέ δυνατόν να το παίξω αδιάφορη για τον Διάδρομο!Όλα είναι κακολογίες και ζήλειες του Χωροχρόνου.Σκέψου ότι πάλι ανάρτηση για σένα έκανε, μόνο και μόνο για να μαζέψει τα γυναικεία σχόλια.Πού είναι οι άντρες αναγνώστες, οέο?
Τα φιλιά μου και την απέραντη εκτίμηση!

@Χωροχρόνε, απαξιώ και απαιτώ να απακατασταθεί η φήμη μου!!! :-)

IonnKorr είπε...

Βρε Έλενα

Τι λες?
εγώ ουδέποτε συνεντευξιάστηκα κι ούτε φυσικά ήταν ποτέ δυνατόν να το παίξω αδιάφορη για τον Διάδρομο!

Μα εδώ δεν λέμε ότι το έκανες???
Λέμε ότι θα το κάνεις στο μέλλον!!

Πού είναι οι άντρες αναγνώστες, οέο?
Αυτοί δεν θα ξεχάσουν τον Χριστόφορο. Οι γυναίκες ξεχνουν!!!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

@porcupine Ο Χωροχρόνος όπως τον αποκαλείς μπορεί να έχει ένα πλεονέκτημα απέναντι σε όλους μας και θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί μαζί του. Έχει παράξενες ικανότητες. Πρόσεξα ότι κάθε φορά που ασχολείται μαζί μου, κάτι παράξενο συμβαίνει γύρω μου. Χθες για παράδειγμα που ανέβασε την ανάρτηση, μετά που την διάβασα, ήθελα να κατέβω στην αποθήκη μου στο υπόγειο να βρω ένα παλιό τεύχος - του 1990- ενός περιοδικού που λέγεται το "Περισκόπιο της Επιστήμης" - δεν ξέρω αν βγαίνει ακόμη.
Κατεβαίνω λοιπόν στο υπόγειο, ανάβω το φως των κοινοχρήστων, ξεκλειδώνω που λες την πόρτα, ανάβω το φως και μπαίνω στην αποθήκη. Προσπαθώ να θυμηθώ που είχα βάλει τα τεύχη αυτού του περιοδικού, σκοντάφτω σε μια σακκούλα με παλιά παιχνίδια των παιδιών μου, και πηγαίνοντας στα κρατηθώ από μια παλιά ντουλάπα, πέφτει μια μαύρη σακούλα στο πάτωμα σκάει και ξεχύνονται έξω όλα τα περιοδικά εκείνου του έτους στα πόδια μου.
Σκύβω και το πρώτο που τραβάω από κάτω ήταν αυτό που ήθελα. Αλλά πρόσεξα ότι στο εξώφυλλο παρουσίαζε σαν κεντρικό θέμα μια άγνωστη σε μένα τραγωδία του Ευριπίδη με τίτλο ΙΩΝ!!
Το πέταξα χάμω σαν μολυσμένο και έφυγα από το υπόγειο ξεχνώντας να κλειδώσω.
Λοιπόν "φοβού τους Ιώννας όπως και να έχει". Πολύ περίεργο!! Είχα την αίσθηση ότι κάποιος γελούσε σαρκαστικά κάπου πίσω από την ντουλάπα.

Με πολλές ευχαριστίες αλλά προσοχή.. Χωροχρόνος Dangerous!!!

elena porcupine είπε...

Χωροχρόνε, μόνο εσύ θα κάνεις ταξίδια στον χρόνο?Εννοείται ότι δανείστηκα τη μηχανή σου και πετάχτηκα 3 μήνες μετά στο στούντιο του STAR και μέσα στο γυναικομάνι με είδα, με άρπαξα ξαφνιασμένη και με παράτησα μόνη σε μια παραλία με την ροζ τουαλέτα και τα λευκά σταράκια από κάτω!Οπότε δεν έδωσα ποτέ την απάντηση που μου καταλόγισες!χιχιχι!

ΥΓ.Επειδή έφυγα λίγο βιαστικά, μήπως σου είναι εύκολο να πας στην παραλία και να με γυρίσεις πίσω? :-)

elena porcupine είπε...

@Χριστόφορο

Λες τελικά όντως να ταξιδεύει στο χρόνο και να κάνει ζαβολιές με όλους μας?Να δεις που αυτός πήγε πρώτος στην αποθήκη, ξέθαψε την συγκεκριμένη σακούλα και κάπου κρυμμένος πίσω από τα παιχνίδια, σου την πέταξε ξαφνιάζοντάς σε!Αυτός ήταν που γελούσε πονηρά!
Χμμμ!Τώρα που το λες, πρέπει κι εγώ να κατέβω στην αποθήκη μου να ξεθάψω τα της θαλάσσης!Μήπως να μη μπω καν στον κόπο και να παρακαλέσω τον Χωροχρόνο να μου τα φέρει πάνω?χιχιχι!

Sταυρούλα Κουγιουμτσιάδη είπε...

Αγαπητέ μου IonnKorr,
Σεις, δεν δικαιούσθε να ομιλείτε με πικρία, για όσα σε προηγούμενο σχόλιό μου ανέφερα για τον αγαπητό μου συγγραφέα, (το τονίζω μήπως και το εμπεδώσετε), Χριστόφορο, γιατί για σας, στο ίδιο σχόλιο, ανέφερα περισσότερα και πιο ενδιαφέροντα, ομολογουμένως , εντέχνως καλυμμένα, για το φόβο των Ιουδαίων, που λέει κι ο σοφός λαός.
Σας θυμίζω: Ενώ τον αγαπητό μου Χριστόφορο τον αποκάλεσα, απολύτως ειλικρινά, ώριμο και γοητευτικό άνδρα και αξιόλογο συγγραφέα, σε αντιδιαστολή με σας που τόνισα πόσο «άτακτο ΠΑΙΔΙ» είσθε, πόσο πολύ χάρηκα που σας συνάντησα και αρκετά άλλα ,που θα τα εντοπίσετε αν κοιτάξετε λίγο και πίσω από τις λέξεις. Κι εδώ, αγαπητέ μου, επιτρέψτε μου να σας πω, πως είναι η διαφορά σας με το Χριστόφορο. Δε λένε τυχαία οι γυναίκες πως ο παλιός είναι αλλιώς. Με εμπειρία και γνώση εκείνος, διαβάζει πίσω από τις λέξεις μας και μιλάει μαζί μας, συνθηματικά, σχεδόν συνωμοτικά, ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία της κάθε μιας. Πως λέμε, μας κατανοεί σε βάθος; αυτό. Σας συμβουλεύω, λοιπόν, να προσπαθήσετε να τον προσεγγίσετε και να τον εξευμενίσετε, μήπως και σας επιτρέψει να θητεύσετε κοντά του. Έτσι, με τον ενθουσιασμό του νέου, το χιούμορ, που θα ήμουν άδικη αν δεν σας το αναγνώριζα και βεβαίως τα μυστικά του μεγάλου Δάσκαλου, είμαι βεβαία πως σας περιμένει λαμπρό μέλλον, Θεού θέλοντος και… συμβίας επιτρέποντος, για να μην ξεχνιόμαστε, βεβαίως, βεβαίως.
Για το καλωσόρισμα ευχαριστίες μαζί με τη διαπίστωση πως οι συναντήσεις μαζί σας είναι απολαυστικότατες.
Όμορφο απόγευμα, εύχομαι!

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Βρε το Θεομπαίχτη...

IonnKorr είπε...

Χριστόφορε,

Διαβάζουμε και "Περισκόπιο της Επιστήμης"?????

Το μόνο σοβαρό περιοδικό εν Ελλάδι. Εφάμιλλο με το αγγλόγλωσο Scientific American!!

Συνεχίζει να βγαίνει υπο-επιδοτούμενο, μετά χιλίων βασάνων του εκδότη του, του Σταύρου Πανέλη.

----
Πολύ περίεργο!! Είχα την αίσθηση ότι κάποιος γελούσε σαρκαστικά κάπου πίσω από την ντουλάπα.

Πάντα υπάρχει κάποιος να γελάει σαρκαστικά πίσω από τις πλάτες του καθενός! Αρκεί να γυρίσεις απότομα και να τον δεις!!!

χα..χα.. (αυτό πάντως δεν είναι σαρκαστικό, το σαρκαστικό είναι χε..χε..)

IonnKorr είπε...

Βρε Έλενα

Ταξίδια στο Χωρόχρονο????????
Ρε, αυτά είναι πολύ επικίνδυνα πράγματα, λέμε!!!!

Για φαντάσου να πας στο παρελθόν και να ερωτευτείς το προπαππού σου??

ή στο μέλλον, και να το κάνεις με τον δισέγγονό σου!!!!

Ρε από κάτι τέτοια μπορεί να καταρρεύσει το Σύμπαν και νάσαι η υπαίτια!!!!!

IonnKorr είπε...

Έλενα (2)

Χα..χα..

Ναι εγώ ξέθαψα την σακούλα. Γι αυτό γέλαγα όταν σε είδα που την έκανες ανάρτηση τότε!!!!

Μα λέω ... να κάνει ανάρτηση μια σακούλα ....

χα..χα...

IonnKorr είπε...

Σταυρούλα

Μα αν υπάρχει κάποιος που διαβάζει πίσω από τις λέξεις αυτός είμαι εγώ.
Το έχω δηλώσει επανειλημμένα.

το χιούμορ, που θα ήμουν άδικη αν δεν σας το αναγνώριζα

Μα άμα, βρε Σταυρούλα, δεν μου αναγνώριζες και το χιούμορ πια τότε τι να πω.
Θα πέσει το χιούμορ και θα μας πλακώσει!!!!!!

χα..χα..

IonnKorr είπε...

Φυσικιένια

Βρε το Θεομπαίχτη...
Καλά εσύ το χαβά σου, λέμε.

Περνάς, βρίζεις, φεύγεις!!!!

Τον λόγο επιτρέπεται να τον ξέρουμε ή έτσι σου βγαίνει, αυθόρμητα, χωρίς αιτία και αφορμή!!!!

χα..χα..

elena porcupine είπε...

Έχεις φοβερή μνήμη ε?Ήταν το πρώτο σχόλιο στο μπλογκ μου και η πρώτη μας τηλ-επαφή!Χμμμ!Μάλιστα!Την καλησπέρα μου!

IonnKorr είπε...

porcupine

χα..χα..

Καλά περίμενες να το ξεχάσω???

Ανώνυμος είπε...

Parabéns pelo seu lindo blog!Seu trabalho é muito valioso,gostei muito!Agradeço a gentileza de sua visita!Abraços,

kariatida62 είπε...

ιιιιιιιιιιιι!!!!!Τι έγινε τελείωσε ο διάδρομος??? Όχι ρε γαμώτο!!! Θα βάλω το βίντεο να το δω...
Ευτυχώς που ο καλός μου μ'αποκάλεσε τρελλο -καρυάτιδα κάτι σαν (τρελλοκόριτσο)και δεν μ'ειπε μουρλόγρια!!!!χαχαχαχαχαχα!
Ο γλυκούλης μου πάντα μ'ανεβάζει!!!
Τι τρυφερός άντρας που είναι Θεέ μου! Αντε ρε Ιωνα, εσύ που έχεις τα πολλά κονέ, γνωρισέ του την Βραζιλιάνα ν'ευχαριστηθεί...ν'ανέβει κι'αυτός λίγο! Εν'ανάγκη (να στο πω σιγά στο αυτί να μη μας ακούσει)πλησίασε την Βραζιλιάνα και πες της ότι την πληρώνω να του κάνει παρέα για μια βραδυά, στο bloggi του! Θέλω να τον δω χαρούμενο...κάνε μου αυτή την χάρη Ιωνάκο μου!
Τώρα πάω κατ'ευθείαν Χριστόφορο!!!
Βρε τι ψευτιές έλεγες για μένα...εγώ λατρεύω και διάδρομο και Χριστόφορο!

kariatida62 είπε...

Άσε που ο Διάδρομος πριν φύγω είχε ξεπεράσεις σε ακροαματικότητα ακόμα και το Τούρκικο "χίλιες και μια νύχτες!"