Ξεκίνησαν πάλι οι καταλήψεις σχολείων
σύμφωνα με το νεοελληνικό έθιμο.
Και θα συνεχιστούν,
με αυξανόμενο ρυθμό,
μέχρι τα Χριστούγεννα.
- Άλλοι βλέπουν κομματικές σκοπιμότητες
Τα αιτήματα πολυποίκιλα.
Από την αντίθεση στο μνημόνιο έως την αλλαγή πίνακα και κιμωλίας.
Αλλά όποια κι αν είναι τα αιτήματα (σοβαρά ή γελοία) δικαιολογούν την πράξη της κατάληψης?
Στην πραγματικότητα, κύριος μοχλός είναι ο "χαβαλές" και η τάση για αποφυγή της μάθησης.
Αλλά ποιός τολμά να τα βάλει με την "νεανική ορμή" και το πολιτικό κόστος?
Οπότε, "άστους μέχρι να βαρεθούν" είναι η συνήθης "κυβερνητική τακτική αντιμετώπισης" όλων των κυβερνήσεων.
80 σχόλια:
Καταληψη επειδή κρυώνει η τυρόπιτα ή
κατάληψη γιατί κρυώνουν τα ονειρά τους;
Στο πρώτο είμαι απέναντι, στο δευτερο μαζί τους!
καλημερα
Δυστυχώς ... καταλήψεις και ξερό ψωμί... αλλά αν τα ρωτησεις το γιατί...πόσα μπορούν να σου απαντήσουν;;;
Βάζω και το γιο μου μέσα... που ξεκίνησε από την προηγουμενη βδομαδα .... και σαν τον ρώτησα γιατί..να ξέρω θα φωνάξω θα σκούξω ή θα ετοιμάσω πίτσες να τις έχουν εκεί...
μου απάντησε :
"Υπάρχουν διάφορα... εμείς υποστηρίζουμε ότι δεν έχουν ερθει ακόμη καθηγητές της ειδικότητας ....οι άλλοι οτι δεν έχουμε χαρτια στη τουαλέτα ..."
"Στους άλλους να μη δώσεις πίτσα!" είπα και σήκωσα τα μανίκια να φτιάξω τη ζύμη!
Φθινόπωρο Ionn
«Κάποιοι» πρέπει να φροντίσουν τα «φυτώριά» τους
Από αυτά δεν ζούν?
Συγχρόνως δείχνουν και στους υπόλοιπους ότι κάτι κάνουν
(μη με βάζεις να εξηγώ πάλι να χαρείς)
Καλημέρα, αγαπητέ μου Ίωνα.
Απλή ενημέρωση να κάνω με την ευκαιρία της ανάρτησής σου.
3ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας.
Οι μαθητές του επιστρέφουν στο σπίτι στις 12.30΄π.μ.
Λόγω έλλειψης καθηγητών. Στη Δευτέρα τάξη κάνουν επανάληψη τα μαθηματικά της πρώτης γιατί δεν έχουν βιβλίο.
Το μάθημα της Ηλιάδας και της Φυσικής γίνεται από φωτοτυπία και μόνο στο σχολείο γιατί δεν υπάρχουν βιβλία για τους μαθητές.
2ο Νηπιαγωγείο Αμαλιάδας. 25 νήπια και 25 προνήπια στοιβάζονται κυριολεκτικά στην ευθύνη δύο νηπιαγωγών, που αν και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, δεν είναι σε θέση να προσφέρουν τίποτα περισσότερο από διαχείριση χρόνου.
Το κακό με τις καταλήψεις, αν μου επιτρέπεις, είναι ότι τις κάνουν ΜΟΝΟ οι μαθητές, ενώ πρωταρχικά είναι χρέος των ΓΟΝΙΩΝ και των ΔΑΣΚΑΛΩΝ τους.
Για να μη μιλήσω για το χρέος της επίσημης εξουσίας. Και λέω, εξουσίας, γιατί αν πω Πολιτείας, φοβάμαι πως θα το συνειδητοποιήσω κιόλας και θα χάσω και την τελευταία εκτίμηση που έχω στη γενιά μου.
Την καλημέρα μου και πάλι.
Ρε συ πολυ ωραιο το τραγουδι....
Coula
Κούλα
Καταληψη επειδή κρυώνει η τυρόπιτα ή κατάληψη γιατί κρυώνουν τα ονειρά τους;
Στο πρώτο είμαι απέναντι, στο δευτερο μαζί τους!
Το σύνηθες κλίμα είναι ως εξής. Πρώτα γίνεται η κατάληψη και μετά ο έρχεται ο διευθυντής του σχολείου τους ζητά "αιτήματα" (για να τα στείλει υποτίθεται στο γραφείο της Μ.Ε).
Οπότε, γενικώς προτείνεται ότι μαλακία έρχεται στο μυαλό του κάθε πιτσιρικά. Γίνεται, λοιπόν, μια λίστα με γελοία αιτήματα.
Στην συνέχεια, παρεμβαίνει κάποιος κομματικοποιημένος μαθητής ή γονέας ή καθηγητής, τα βλέπει και του πέφτουν τα μαλλιά. Οπότε χώνει και δυο-τρία υποτίθεται πιο σοβαρά όπως μνημόνιο, ποσοστό για την παιδεία και τέτοια, γενικώς θολά και ανεφάρμοστα.
Οπότε δεν κατάλαβα γιατί το παίζεις "ντεμί σαιζόν"?
Δηλαδή, μια κατάληψη με θέμα "να πουλάει τσιγάρα το σχολικό κυλικείο" είναι περισσότερο γελοία από μια άλλη που ζητά "να φύγουν οι Αμερικάνοι από το Ιράκ"???
Αυτές αυτές τώρα είναι οι μαλακίες του ΠαΣοΚ. Ο σχολικός συνδικαλισμός είναι από τους χειρότερους θεσμούς που θεσπίστηκε.
Οι καταλήψεις σχολείων είναι κατά 99% παράνομες. Γίνονται μόνο για να χαθεί μάθημα. Για τίποτα άλλο.
Επαναλαμβάνω, γίνονται ΜΟΝΟ για να χαθεί μάθημα!
Κι όποιος δεν καταλαβαίνει, δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει...(ένεκα Νιόνιου!) :)
Θες να σου πω ποιο ειναι το συνηθες κλίμα μεσα στη τάξη;
καθηγηταράδες βολεμένοι κουρασμενοι ξοφλημενοι να περιμενουν να χτυπησει το κουδουνι κακοπληρωμενοι και αξιολυπητοι (οχι ολοι, αλλα πολλοι)
βιβλια με ενα σωρο λεπτομερειες ανευ ουσιας που καθε λογικος ανθρωπος δεν καθεται να τα διαβασει και ειδικα να τα μαθει κι απέξω
κτιρια παγωμενα, με παγωμενες ταξεις με παγωμενες σχεσεις μεταξυ καθηγητων και μαθητων
(και παγωμενη τυροπιτα στο κυλικειο)
παιδεία παραδομένη σε μια α-παιδεία
Αν ημουν τώρα μαθητρια θα ειχα κανει επανασταση! Κι οταν ημουν μαθητρια εκανα και μαλιστα ειχαμε καταφερει να παγωσουμε με τη σειρα μας καποια νομοσχεδια που μονο κακο θα καναμε στη παιδεια
Αντι να κοιταξουνε να στρωσουνε το συστημα εκ θεμελιων καθονται και κατηγορουν τα παιδια!
Ακομη κι αν υποθεσουμε οτι θελουν να χασουνε ΜΟΝΟ μαθημα, κατα τη γνωμη μου, ναι να το χάσουνε, έτσι όπως σκατα γινεται
Κι οταν βρεθει ενας καθηγητης καλος με ορεξη για δουλεια και καινοτομιες πεφτουν να τον φανε.
Αβε
Coula
Νερένια
Έτσι ε?
Είναι ζήτημα αιτημάτων το αν αποδεχόμαστε ή όχι την κατάληψη!
Δηλαδή, λέει ο πιτσιρικάς
- Δεν έχουν χαρτί οι τουαλέτες!!!
Ωραία δεν έχουν.
Κι αν το σχολείο κλείσει ένα μήνα θα έχουν μετά???
Ελληνικό σχολείο είναι δεν είναι Ελβετικό.
Δηλαδή, σε πόσες καφετέριες έχουν χαρτί οι αντρικές τουαλέτες??
Γιατί δεν γίνεται κατάληψη και εκεί???
Χιλιάδες καταλήψεις έγιναν μέχρι τώρα για πάνω από είκοσι χρόνια. Τι έγινε λύθηκε το θέμα τις τουαλέτας?
Άμα πάει πανεπιστήμιο θα διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει καν τουαλέτα! Την σπάνε, συνέχεια, οι νταήδες φοιτητές, για μαγκιά. Λοιπόν?
Βγαίνει άκρη με αυτή την λογική??
----------
Λείπουν κάποιοι καθηγητές!! Ωραία και πότε δεν έλειπαν? Πάντα το κράτος κάνει οικονομία και διορίζει αναπληρωτές τον Νοέμβριο.
Μόνον αυτά λείπουν? Τα Γυμνάσια/Λύκεια της Δυτικής Ευρώπης είναι παλάτια μπροστά τα αχούρια τα δικά μας.
Δηλαδή με την λογική αυτή αφού δεν είναι πλήρη να μην ξανανοίξουν!!
Δηλαδή, στην Αφρική, στην Ινδία που είναι τρις χειρότερα να έχουν αιώνια κατάληψη μέχρι να φτάσουν στα Ευρωπαϊκά στάνταρς!!!
----------
Με την τυρόπιττα που αναφέρεις έχω δει μανάδες (ακόμα και καθηγήτριες να κουβαλάνε τάπερς με φαγητό στα παιδιά της κατάληψης ενώ αυτά μέσα πίνουν μπύρες και παίζουν πρέφα.
Έτσι είμαστε και μετά θέλουμε και παιδεία.
περιμενε να συγκεντρωθω λιγο κι ερχομαι να ανοιξουμε πολεμο!
Παλι...χαχαχα
:))))
Coula
Ελίτσα
Συμφωνούμε και το ξέρεις.
Διαβάζω πολλά, ακούω πολλά, βλέπω πολλά
τσαντίζομαι πολύ
Ενίοτε (ή μάλλον συνήθως) μιλάω και πολύ
Όταν θέλουμε να αλλάξουμε τον κόσμο φροντίζουμε να ανοίγουμε τα σχολεία και να δίνουμε γνώση και κυρίως αγάπη για τη γνώση στους ανθρώπους.
Όταν θέλουμε να διαιωνίζουμε καταστάσεις, να χειραγωγούμε τους πολίτες, να κατευθύνουμε τους ανθρώπους σε προδιαγεγραμμένες πορείες κλείνουμε τα σχολεία, στερούμε τη γνώση, επιδιώκουμε την αγραμματοσύνη.
Ναι, έχουμε απαράδεκτα σχολεία, ναι τυπώνουμε απαράδεκτα βιβλία, ναι είμαστε απαράδεκτοι δάσκαλοι, ναι είμαστε απαράδεκτοι γονείς...
Και τι κάνουμε λοιπόν; Καλούμε τα παιδιά μας να βγάλουν το φίδι απ' την τρύπα; Καθόμαστε στον καναπέ μας αφού τους έχουμε πάει κουβέρτες, νιτέντο, τηλεόραση, τσιγάρα, προφυλακτικά και κολοκυθοκεφτέδες στο σχολείο; Και είμαστε και περήφανοι που εκκολάπτουμε τους αυριανούς... Τσε;
Ποιους???
Με τσιγαριλίκι, νιτέντο και σεξ στις τουαλέτες;
Ποιος έχει μπει σε σχολείο μετά από κατάληψη; Να έρθει να μου μιλήσει για επανάσταση...
Οk! θέλουμε καλύτερα σχολεία; Και ποιος χέστηκε για τις καταλήψεις; Ουδείς, ας μη γελιόμαστε! Θέλουμε αναβάθμιση της παιδείας; Οk! Κατάληψη στους Δήμους που κάνουν κατάχρηση των χρήμάτων που τους δίνονται για τα σχολεία. Κατάληψη στο υπουργείο που αποτυγχάνει τόσα χρόνια να επιλύσει αξιοπρεπώς τα ζήτήματα της εκπαίδευσης. Κατάληψη στη Βουλή για τη διεκδίκηση μεγαλύτερου ποσοστού ΑΕΠ για την παιδεία.
Στο κάτω κάτω της γραφής ποια μακροπρόθεσμη βελτίωση στο εκπαιδευτικό σύστημα έφεραν οι καταλήψεις που εθιμοτυπικά γίνονται τα τελευταία χρόνια;
Η κατάληψη δημοσίου κτηρίου αποτελεί αδίκημα με βάση τον ποινικό κώδικα. Ακριβώς το γεγονός πως δε γίνεται χρήση του νόμου θα πρέπει να μας προβληματίζει σοβαρά.
Διότι είμαι βέβαιη πως σε μία χώρα που επί δεκαετίες απαξιώνει την παιδεία και συλλήβδην το εκπαιδευτικό συστημα και καλλιεργεί την παραπαιδεία, ο λόγος δεν είναι μόνο το πολιτικό κόστος...
Ρεαλιστής+αιθεροβάμων=?????????
Σταυρούλα
Σε αυτά που λες συμφωνώ και μπορώ να τα επαυξήσω με χιλιάδες παραδείγματα.
Η παιδεία της (όπως και όλα της, άλλωστε) έχει χάλια απερίγραπτα.
Όπως είπα και παραπάνω της Ασίας, της Αφρικής, της Νότιας Αμερικής είναι πολύ χειρότερα.
Αυτά, σύμφωνα με την λογική αυτή, πρέπει να έχουν αιώνια κατάληψη??
- Το τι γίνεται μέσα στις καταλήψεις δεν σ'ανησυχεί???
- Πιστεύεις ότι με την κατάληψη λύνεται κανένα πρόβλημα?
Το πολύ-πολύ να στείλουν βιβλία στο σχολείο αυτό αντί να τα στείλουν σε κάποιο άλλο. Είναι λύση αυτή?
Περιττό να πω ότι με τον παραπάνω άγνωστο "Ρεαλιστή+αιθεροβάμονα" συμφωνώ εντελώς απόλυτα.
Σαν να τάγραψα εγώ.
Κούλα (2)
Χαίρομαι που σου αρέσει το τραγούδι της Δημητριάδη. Ο στίχος είναι απόλυτα χαρακτηριστικός.
Λάκωνα
Διαφωνώ.
Δεν φταίει το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ κ.α.
Τα κόμματα ζητούν ψηφοφόρους-πελάτες.
Κάνουν την δουλειά τους.
Φταίει η νοοτροπία του Ελληνικού λαού
Πέρασα, κάποτε, μπροστά από ένα Δημοτικό που είχε κατάληψη.
Μαζί με τα παιδιά της Έκτης Δημοτικού (που τέλος πάντων είχαν κάποια νοημοσύνη) ήταν και τα παιδιά της Α' Δημοτικού.
Πολλά απο αυτά φώναζαν:
- Κααάληψη.. κααάληψη!!!
Έξω από τα κάγκελα της αυλής, γονείς (πατέρες+μητέρες) καμάρωναν σχολιάζοντας που τα βλαστάρια τους κάνανε κατάληψη σε τόσο μικρή ηλικία.
- Κοίτα τον, κοίτα τον, άμα μεγαλώσει αυτός θα τους πάρει φαλάγγι όλους!!!!!
Κούλα (3)
καθηγηταράδες βολεμένοι κουρασμενοι ξοφλημενοι να περιμενουν να χτυπησει το κουδουνι κακοπληρωμενοι και αξιολυπητοι (οχι ολοι, αλλα πολλοι)
βιβλια με ενα σωρο λεπτομερειες ανευ ουσιας που καθε λογικος ανθρωπος δεν καθεται να τα διαβασει και ειδικα να τα μαθει κι απέξω
κτιρια παγωμενα, με παγωμενες ταξεις με παγωμενες σχεσεις μεταξυ καθηγητων και μαθητων
(και παγωμενη τυροπιτα στο κυλικειο)
παιδεία παραδομένη σε μια α-παιδεία
Όλα αυτά σωστά!!!!
Λόγοι όμως για κατάληψη δεν είναι!
Δεν ξέρω Ιονν. Το μόνο που ξέρω είναι ότι έιναι νέοι. Δεν υπάρχει τίποτα γύρω τους που να τους εμπνέει. Αλλά η περίσσεια ζωτικότητα ίσως πρέπει με κάποιο τρόπο να εκτονωθεί.
Πάντως ίσως μάθω όταν τα εγγόνια αρχίσουν να πηγαίνουν σχολείο.
Ίσαμε τότε......
Ρε Χριστόφορε
άμα δεν ξέρεις εσύ τότε ποιός ξέρει????
Όταν μάθουν οι νέοι, από το σχολείο, να κάνουν "χαβαλέ", να σπάνε, να καταστρέφουν και να το ονομάζουν "αγώνα" τότε όταν μεγαλώσουν φτιάχνουν αυτό που ονομάζουμε "Ελληνική Διαφθορά" και για το οποίο γίναμε διάσημοι παγκοσμίως.
Όταν ο πιτσιρικάς κάθεται στην καφετέρια και πίνει την μπύρα του, επειδή έχει κατάληψη, όταν μεγαλώσει δεν θέλει "επάγγελμα" αλλά μια "αρπαχτή" "να κάνει την καλή" να ξεμπερδεύει!!
Κοιτα ουτε εγω ειμαι υπερ του κλειστου σχολείου!
Αλλά επιτελους πρεπει να γινει μια αρχη για να ξεκαθαρισουν και να καθαρισουν τα πραγματα στη Παιδεια!
Τα παιδια που κάνουν καταληψεις και κλεινουν τα σχολεία, ξερω, μεγαλο ποσοστό δε ξερει που πατάει και που βρίσκετε, αλλά πείτε μου τι έχει να γίνει αν με αυτα τα παιδια ταχθουν και οι καθηγητες και οι γονεις;
Όχι για το κλεισιμο του σχολείου αλλά όλοι μαζί να απαιτήσουμε κάτι καλύτερο από αυτό το κωλοκράτος!
Και δε μπορω να συγκρινω την Ελλαδα με την Αφρική, αλλά ούτε με πιο εξελιγμένες χώρες!
Γιατί ούτε Αφρική είμαστε ούτε Σουηδία.
Ευτυχως για το ένα, δυστυχώς για το άλλο!
Αλλά μη μου λες πως δεν υπάρχουν λόγοι και αιτίες που οι νέοι εξεγείρονται!
Καταλαβαινεις πως νιωθουν αυτα τα παιδια; Δεν ξερω. Συζητω καθημερινα μαζι τους! Και βέπω πολυ μεγαλη απογοητευση στα ματια τους! και αρνηση για τα παντα!
Και θλίψη...μεγαλη θλίψη!
Oι καταλήψεις των σχολείων ξεκίνησαν κατά βάση μετά την απίστευτη θεσμοθέτηση των πενταμελών-δεκαπενταμελών και τη διεξαγωγή εκλογών στα σχολεία.
Τα 15μελή, που το μόνο που κάνουν είναι μέλη τους να τα τσεπώνουν από τη μπίζνα της πενταήμερης με τα διάφορα ταξιδιωτικά πρακτορεία, πρέπει να καταργηθούν.
Αυτές τις μεταπολιτευτκές χαζομάρες που δεν προσέφεραν τίποτα, εκτός από στρατιές κατ' επάγγελμα επαναστατών, που καθιέρωσαν την ελευθερία σαν ασυδοσία και τη δημοκρατία σαν άλλοθι, θα τις συντρίψουμε.
Oταν θέλεις πραγματικά ν'αλλάξεις τον κόσμο ανοίγεις τα σχολεία,διορίζοντας ανθρώπους που έχει αποδειχθεί ότι θέλουν και δύνανται να μεταδώσουν την γνώση! (Συνεχής έλεγχος απόδοσης έργου-Φιλανδικό σύστημα)
Ξεσηκώνεσαι και συ ο εκπαιδευτικός που έχεις απο μόνο σου υποβαθμίσει τον ύψιστο ρόλο που έχεις αναλάβει αλλά και συ ο γονιός που θέλεις να μεγαλώσεις άξιους ανθρώπους!
Εκπαιδευτικέ,δεν βολεύεσαι πίσω απο ένα "5ωρο" ωράριο εργασίας και στις εγκυκλίους ενός αδιάφορου Υπουργείου φροντίζοντας να εκμεταλλευτείς τις αδυναμίες του συστήματος, για να αποκτήσεις πελάτες-μαθητές σε απογευματινά ιδιαίτερα μαθήματα!
Η απαξίωση του δημόσιου σχολείου έχει επέλθει πρώτα απο τους άμεσους εμπλεκόμενους που είναι οι γονείς και κυρίως οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων!
Καμμία συνεργασία,κανένα αληθινό ενδιαφέρον!
Τα παιδιά πλέον απομένουν σε ένα μισητό σχολειό, μόνα να συνεχίσουν έναν άνισο και απάνθρωπο αγώνα που οδηγεί σε μια στείρα εξαντλητική μάθηση!
Ένα τέτοιο σχολείο δεν το θέλουν και δεν το χρειάζονται!
Τις συγκρίσεις του εκπαιδευτικού μας συστήματος καλό θα ήταν να τις κάνουμε με τα αντίστοιχα ευρωπαικά κράτη και όχι με τα τριτοκοσμικά!
Οι καταλήψεις αυτό δηλώνουν χρόνια τώρα μα η φωνή τους είναι "φωνή βοώντος εν τη ερήμω" μας!
ΕΝΑΣ ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΩΝ
ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Aμεσα εμπλεκόμενους...
ο δαίμων του πληκτρολογίου!
Ανωνυμε
πεσμου ενα τρόπο που μπορουν να επιτευχθουν όλα αυτά όταν οι εκαστοτε Υπουργοι Παιδειας κανουν αλλαγες όχι επι της ουσίας αλλά για να πουν οτι κανανε κατι και να μείνουν στην ιστορια για τις κατα τα αλλα γελοιες αλλαγες τους στο εκπαιδευτικό συστημα!
Ειναι να μην τους παρουμε με τις πετρες όλοι μαζι;
πες μου;
@Cslakonas: H θεσμοθέτηση του 5 μελους, 15 μελους και οι μαθητικές εκλογές αποσκοπούν στην εισαγωγή των μαθητών-αυριανών πολιτών στα πολιτικά δικαιώματα και υποχρεώσεις τους απέναντι στο Κράτος!
Δεν είναι η αιτία των κακών στην ελληνική εκπαίδευση!
Το ζήτημα είναι με ποιον τρόπο, με ποια μέθοδο γίνεται η εισαγωγή αυτή!
Έχει αφεθεί, να την μαθαίνουν μόνα τους χωρίς συντονισμό, όπως εξ'άλλου και όλα τα υπόλοιπα που "διδάσκονται"!
@cou-coula: Ερχονται οι πέτρες και δεν θα αφήσουν κανένα κεφάλι όρθιο!
Να μου το θυμάσαι..!
@Ανώνυμος.
Διαφωνώ.
Η θεσμοθέτηση των συμβουλίων αυτών είναι κατ' αρχήν λανθασμένη. Αυτό γιατί το Σχολείο δεν είναι τέτοια μικρογραφία της κοινωνίας ως να δέχεται τέτοιους θεσμούς. Το Σχολείο είναι βασικά ένας ανελεύθερος οργανισμός με την έννοια της υποταγής στην Αρχή του Διδάσκοντα και του (ενός και μόνο) Βιβλίου. Στο σχολείο ο Διδάσκοντας έχει πάντα δίκιο. Αυτό δεν είναι η ώρα να το κρίνουμε τώρα. Απλώς το υπογραμίζω. Δεν μπορείς λοιπόν σε μία ανελεύθερη κοινότητα να θεσμοθετήσεις τέτοια συμβούλια χωρίς καμία βάση, χωρίς κανένα προηγούμενο και δίνοντάς τους τόσο μεγάλες εξουσίες όπως αυτές του να μπορούν με "εκλογές" (βίας και νοθείας - ξεκάθαρα) να κλείνουν το σχολείο. Η ίδια η κατάληψη δεν έχει κανένα νόημα αφού δεν ασκεί καμία πίεση στην κοινωνία (όπως πχ των βενζινοπολών που θα κλείσουν τις κάνουλες). Οι μόνοι χαμμένοι είναι τλκ οι ίδιοι οι μαθητές. Αλλά αυτό δεν το καταλαβαίνουν οι ίδιοι που πρόσκαιρα χάνουν μαθήματα και αράζουν και δεν ενδιαφέρονται οι καθηγητές τους να τους το δείξουν αφού και οι ίδιοι κάθονται και πληρώνονται κανονικά.
Υπάρχουν άλλοι τρόποι απείρως πιο αποτελεσματικοί, όπου οι μαθητές έχουν σαφώς ενεργό ρόλο στα σχολικά δρώμενα και στην διαδικασία της εκπαίδευσης-βασικής μόρφωσης που είναι η βασική αποστολή του Σχολείου.
@CSLAKONAS: Στις υποχρεώσεις του διδάσκοντος είναι και η εκμάθηση των πολιτικών μας δικαιωμάτων!
Ο διδάσκων δεν είναι ο Άρχων-!!!
Είναι η πηγή γνώσης, σύμβουλος και αιώνιος υποστηρικτής των μαθητευομένων!!!
Αυτή είναι η βασική μας διαφορά!!!
Αυτή είναι και η βασική διαφορά του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος απο τα άλλα των ευρωπαικών χωρών!
@ Ανώνυμος
Πριν τα δικαίωματα οφείλει ο διδάσκων να μιλήσει για τις υποχρεώσεις. Ακόμα πριν από τα δικαιώματα οφείλει ο διδάσκων να ξεκαθαρίσει πότε το δικαίωμα έχει νόημα, πότε έχει αποτέλεσμα όταν το εξασκείς και πότε εκφυλίζεται σε κωλοκατάσταση.
CSLAKONAS:Προφανώς συμφωνείς μαζί μου και ακόμα δεν τόχεις καταλάβει...:)
Κι εγω συμφωνω μαζί σας!!!
Αλλά διαφωνω με τον Ionn...
xaxaxa
Μα που χαθηκε; Εγω ηρθα για πολεμο και αυτος το εβαλε στα ποδια!!!
@ Ανωνυμος
Πιθανότατα συμφωνούμε και δεν το έχω καταλάβει. Είμαι όμως κάθετος πως ο όρος σχολικός συνδικαλισμός είναι από μόνος του παράλογος και πως τα 5,15μελή συμβούλια είναι θεσμοί που πρέπει να καταργηθούν.
Επίσης όλες οι καταλήψεις που γίνονται είναι μόνο για χαβαλέ. Τις οργανώνουν και τις υποστηρίζουν οι χειρότεροι μαθητές (που είναι και συνήθως στα 15μελή), για να χάσουν μάθημα.
Kατάληψη versus Play Station...
Beso, amigo.
@ Cslakonas: Δεν νομίζω πως έχεις αφήσει χρόνια τα θρανία του σχολείου σου!
Αν δεν απατώμαι αυτά τα συμβούλια σε ανέδειξαν κάποτε εκπρόσωπο του σχολείου σου για την Βουλή των Εφήβων...
@ Cou coula: Στις μάχες πάντα οι υπερήλικες είναι στα μετόπισθεν...τι περίμενες εσύ???
Άφησε τον νεαρό να καθαρίσει για την πάρτη του!!!
Τι θυμώνεις ρε Ιονν;
Υπάρχει κάτι που να εμπνέει θετικά αυτά τα παιδιά;
Εγώ δεν βλέπω τίποτα πουθενά σε κανέναν χώρο. Μη θυμώνεις όμως.
Θυμάσαι την εποχή που βγαίναμε και διαδηλώναμε; Εσύ είσαι πολύ νεότερος. Για βάλε την με την σημερινή εποχή;
Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε πει κάποτε: "Αλίμονο στη μέρα που δεν υπάρχει η Σοβιετική Ενωση."
Κάτι αντιπροσώπευε αυτή για κάποιους. Τώρα τι;
Μη θυμώνεις Ιονν.
Ο θυμός αυξάνει τα επίπεδα της θυροξίνης, ανεβάζει την αρτηριακή πίεση, ανεβάζει την αδρεναλίνη και την ινσουλίνη αλλά όταν περάσει, ο θυμός έχει πέφτει η λίμπιντο, το αίμα δεν ρέει πλέον στα σηρραγγώδη σώματα του πέους και πάπάλα κοκο Σανέλ!!
Μη θυμώνεις Ιονν φίλε
@Ανώνυμος
"Αν δεν απατώμαι αυτά τα συμβούλια σε ανέδειξαν κάποτε εκπρόσωπο του σχολείου σου για την Βουλή των Εφήβων..."
Υπήρξα έφηβος βουλευτής στην ΣΤ' σύνοδο.
Οι έφηβοι βουλευτές ΔΕΝ εκλέγονται από τους συμμαθητές τους.
Ο κάθε μαθητής γράφει και στέλνει έκθεση με ανοιχτό θέμα (από ό,τι θυμάμαι) ανώνυμα (με το σύστημα πανελληνιών). Η έκθεση βαθμολογείται από επιτροπή του Υπουργείου.
@Cslakonas: Σαν να λέμε ένα τέλειο σπασικλάκι!!! χαχα!
Αστειεύομαι...είμαι σίγουρος ότι είχες την αποδοχή όλων των συμμαθητών σου!
Παιδες για να τελειώνουνε και να μην ξεφευγουμε απο το θεμα!
Οι καταλήψεις είναι ένας άχαρος ίσως τρόπος για να κάνουν οι νέοι φασαρία και να ακουστουν!
Μας λένε με έναν αδέξιο τρόπο πως ρε μαγκες ειμαστε κι εμεις εδώ!
Νομιζω πως πρεπει να παψουμε να κανουμε ολοι τους εξυπνους και τους ξερολες και να κατσουμε κατω να δουμε τι εχουν να μας πουν τα νεα παιδια!
Κι απο εκει και περα όσοι δεν μπορουν και δεν θελουν να συμμετεχουν σε μια εκπαιδευτικη αλλαγη επι της ουσιας να πανε σπιτια τους!
Cou-coula: Τάπες όλα στην κατακλείδα σου και μας κουκούλωσες!!!
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΌΛΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗ COULA NA ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΠΕΡΑΝ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΟΥ ΤΗ ΛΕΝΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΞΕΧΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΝΤΕΣ,ΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ,ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Λ.Μ.Ε.
@A-ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ:Δεν διάβασες όλα τα σχόλια με την σειρά ...αναφέρθηκε η παιδαγωγική στο(σχόλιο 9.02μμ)!
Η παρατήρησή σου ήρθε την κατάλληλη στιγμή!
Ionn Korr
εμφανισου επιτέλους!!!!
ξεβολέψου απο το καναπέ κι έλα να μας πει τη γνωμη σου!!!!!
Σε αγαπαμε έτσι κι αλλιως
χαχαχα
coucoula: Oι φίρμες βγαίνουν μετά τις 12.00! Μα πού ζεις εσύ???
Ανώνυμε, θα περιμένω μέχρι και το δευτερο πρόγραμμα προκειμενου να τσακωθω λιγο με τον Ionn για θεματα παιδειας!
Τσακωμός πάντα με την καλη έννοια!!!
Πρόεδρε έλα να αναλάβεις στη θέση μου.
Θα επανέλθω, όταν ψεκάσεις τα ζιζάνια του ριζοσπαστικού μικροαστισμού. Της ακατάσχετης αρλουμπολογίας του τίποτα.
Είδαμε και τις αμπελοφιλοσοφίες ....του τιποτα!
@Clakonas: Η ακατάσχετη αρλουμπογία του τίποτα χαρακτηρίζει εμένα και την coucoula???
Kρίμα που λείπει μια Καρυάτιδα να σ'αρχίσει πάλι στα σφάνδαλα!!!
@Ανώνυμος
Διευκρίνιση:
Η "ακατάσχετη αρλουμπολογία" δεν χαρακτηρίζει εσένα.
Ένας αναγνώστης διαβάζοντας τα σχόλια μπορεί εύκολα να συμπεράνει, ποιος μιλάει με επιχειρήματα και συγκεκριμένα παραδείγματα πάνω στην κουβέντα και ποιος με ευχολόγια και αοριστίες.
Δε θα το συνεχίσουμε το θέμα. Επιλέξτε τυχαία ένα σχολείο. Δείτε ποιοι μαθητές είναι στα 15μελή και ποιοι από αυτούς τους μαθητές υποστηρίζουν τις καταλήψεις. Τότε θα βγάλετε πολλά συμπεράσματα. Το πρώτο, είναι αυτό που λέω από την αρχή: Οι καταλήψεις γίνονται για να χαθεί μάθημα και μόνο.
@CSLAKONAS:Πέφτεις στην παγίδα που πέφτουν οι περισσότεροι!
Βλέπεις το δάσος που καίγεται και δεν τα βάζεις με τους εμπρηστές και καταπατητές! Τα βάζεις με τα χορτάρια που έχουν ξεραθεί...
Απο σένα... περίμενα διεισδυτικότερη ανάλυση του φαινομένου των καταλήψεων στα δημόσια σχολειά!
@Ανώνυμος
Αυτό που λέω είναι ότι τα προβλήματα στη δημόσια εκπαίδευση ΔΕΝ αντικατοπτρίζονται στις καταλήψεις.
Μπορώ να σου πω πως αυτό ισχύει και στις καταλήψεις Πανεπιστημίων. Και αν από τα σχολικά θρανία έφυγα πριν 9 χρόνια, από τα πανεπιστημιακά θρανία έφυγα τυπικά πρόπερσυ (αν και ακόμα παραμένω, κατά μία έννοια).
Απλά και ξεκάθαρα.
Στα θέματα παιδείας δε σηκώνω κουβέντα. Είναι πολύ σοβαρά τα προβλήματα για να εκφράζονται μέσα από μαζικές καταλήψεις. Αυτές δε λένε τίποτα. Είναι μόνο για χαβαλέ.
CSLAKONAS:Εφ'όσον δεν δέχεσαι κουβέντα όντως δεν μπορούμε να συνεχίσουμε διάλογο!
Ενα μόνο θα σε ρωτήσω,αν τα θέματα παιδείας στην Ελλάδα ήταν οργανωμένα σύμφωνα με τα Ευρωπαικά πρότυπα,πιστεύεις ότι θα εξακολουθούσαν οι μαθητές και οι φοιτητές να καταφεύγουν σε καταλήψεις???
Ρε παιδιά
Έχει στην TV τους Spartans, γαμώτο!!
Κανείς σας δεν το βλέπει.
Τόχω ξαναδεί βέβαια, αλλά άλλη μια φορά δεν είναι άσχημη!!!!
ΤΗΙS IS SPARTA IONN!!!
ΠΑΡΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑ ΜΑΣ,ΠΟΥ ΚΑΛΕΣΕΣ ΚΟΣΜΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΤV!!!
ΩΡΑΙΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ!!!
Με διάλογο λύνονται τα προβλήματα αυτά, μόνο που κανείς από τους ιθύνοντες δεν έχει όρεξη για κουβέντα.
@ Ανώνυμος
Ώχου τώρα παίζεις με τις λέξεις :)
Όταν λέω δε δέχομαι κουβέντα εννοώ μεταφορικά ότι τα θέματα παιδείας τα γνωρίζω λίγο καλύτερα από πολλούς εδώ που απλά δεν είναι η δουλειά τους αυτή. Επίσης τα γνωρίζω λόγω ηλικίας. Αυτό είναι όλο!
Στην ερώτησή σου δε μπορώ να απαντήσω. Σηκώνει πάρα πολύ κουβέντα. Ίσως αν την εξειδικεύσεις. Θα απαντήσω όμως ότι στην Ευρώπη η κατάληψη απλά δεν έχει το νόημα του χαβαλέ που της έχουμε δώσει εδώ. Επίσης δε γίνεται κάθε τρεις και λίγο.
Στην Αμερική αν πας να κάνεις κατάληψη με τα ποσοστά συμμετοχής όπως στην Ελλάδα (μιλάμε για τραγικές μειοψηφίες) θα επέμβει η αστυνομία και θα σε συλλάβει. Απλά και ωραία.
Κλείνοντας τα πανεπιστήμια, κλείνεις τη διακίνηση Ιδεών.
Eχουν πέσει πολλοί ανώνυμοι εδώ μέσα κουκουλωμένοι και θα μπερδέψουμε τα μπούτια μας στο τέλος!!
Ο Νο2 ανώνυμος συμφωνεί με τον Νο1!!!
Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα σας!
Με την ευγενική ανοχή του οικοδεσπότη και την άδεια του συντάκτη,
Ας μου επιτραπεί παρακαλώ, να συνταχθώ με την άποψη του φίλου
ΡΕΑΛΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΩΝΑ και να προσυπογράψω,
Πάντα με την άδειά του, το σχετικό κείμενο,
σε τούτη την πραγματικά ενδιαφέρουσα συζήτηση, στην οποία, δυστυχώς,
παίρνω μέρος δευτερολογώντας, κάπως αργά.
Το σεβασμό μου στις απόψεις όλων σας.
Θεωρώ ότι, το να ανοίγουν παρόμοια θέματα είναι πολύ σημαντικό.
Λοιπόν
απ΄'ότι είδα ειπώθηκαν πάρα πολλά για ένα θέμα που είναι ουσιαστικά ανεξάντλητο.
Η συζήτηση στάθηκε σε αρκετά καλό επίπεδο. Στις περισσότερες περιπτώσεις όλα τελειώνουν με ανελέητο αλληλοβρίσιμο.
Δεν νομίζω να έχουμε να προσθέσουμε κάτι παραπάνω. Τα σχόλια μένουν για πάντα και φαίνονται όλες οι απόψεις.
Επιχειρήματα υπάρχουν πολλά εκατέρωθεν.
Βέβαια, το ξέρετε οι απόψεις του Λάκωνα όπως και του Αιθεροβάμονα με εκφράζουν κατά 98%.
Καληνύχτα. Αύριο μέρα είναι πάλι.
Νάστε όλοι καλά.
@Σταυρούλα: Κάνε παιχνίδι...μη σκας για τον νοικοκύρη βλέπει την ΣΠΑΡΤΑ για να την κάνει καπάκι-ανάρτηση!!!
Σιγά μην αφήσει το θέμα της Παιδείας να φτάσει τα 60 σχόλια!!!
Γρηγορείτε και σχολιάστε γιατί θα μας κουκουλώσειιιι! χαχα!
Ο ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ-ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ κλπ.κλπ!
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΟΝΕΣ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΕΝΟΙ...ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ???
ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 2% ΠΟΥ ΠΑΕΙ???
Πες ότι βαριέσαι να σχολιάσεις ρε Πρόεδρε, δεν είναι κακό!! :))
Ρε Λάκωνα
Εννοείται ότι δεν βαριέμαι. Αφού εγώ έβαλα το θέμα.
Απλά είχε η εδώ TV την ταινία.
Σπάνια βλέπω TV (σχεδόν ποτέ δηλαδή).
Αλλά έτσι κι αλλιώς είπες όσα ήθελα να πω!!!
Βρε παιδιά
Ας το διαλύσουμε τώρα.
Όλα τα είπατε/με.
Μπλέχτηκαν κι οι άγνωστοι ....
Eπειδή δε γουστάρω τα μπουρδουκλώματα...
άγνωστος Νο.1!!!!
καλησπέρα σας!!!
Ο έτερος δεν ξέρω ποιος είναι. Τώρα ξαναβλέπω τη συζήτηση κι εμμένω στις αρχικές μου θέσεις...
"Πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο" το κάνατε εδώ μέσα....
Όταν καθιερώθηκε ο θεσμός των μαθητικών κοινοτήτων παρουσιάστηκε το παιδαγωγικό πρόβλημα τι χαρακτήρα θα έπρεπε να έχουν συνδικαλιστικό ή παιδαγωγικό?
Και επειδή στη χώρα αυτή δεν έλειψαν οι σωστοί πολιτικοί αποφασίστηκε παιδαγωγικό.Δηλαδή να εθιστεί ο πολίτης στη Δημοκρατία που τόσο βάναυσα είχε τραυματιστεί.
Το σχολείο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν είναι Πανεπιστήμιο ,η παιδαγωγική είναι κυρίαρχο στοιχείο .Πως να ασκηθεί αγωγή όταν η έννοια συνέπειες από μια πράξη είναι ανύπαρκτη.Είναι κοινή πεποίθηση ότι το σχολείο δεν ασκεί αγωγή αλλά εθίζει τους μαθητές στη παραβατική συμπεριφορά
Πες τα ρε Κένταυρε!
Πάνω σε αυτό ακριβώς πιστεύω πως πρέπει να καταργηθούν αυτοί οι θεσμοί (για τα σχολεία και μόνον) ως άσχετοι και εν γένει ζημιωγόνοι.
ΤΟ Νο1 Ανώνυμο περίμενα κι'εγώ για να ξεκουκουλωθώ(βλέπετε ήμουν ο ΝΟ2 ακολουθούσα)!!!
Εμμένω και γω στις θέσεις μου και προσυπογράφω τα λόγια του Κένταυρου!
Καληνύχτα σας!
Τελικά,
αυτή η συζήτηση άρχισε με κουκούλωμα (λόγω Κούλας) και
κατέληξε σε ξεκουκούλωμα!!!!
χαμός!!!!
Που είναι η Νερένια να φέρει και τις μπούργκες ...
χα..χα..
ΧΕΣΤΑ! ΚΑΙ ΦΑΣΚΟΚΟΥΚΟΥΛΩΤΑ ΙΟΝΝΑ!!!
ΕΤΣΙ ΠΩΣ ΤΑΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΠΟΥΡΓΚΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΛΛΙΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ....:))
Τα παιδιά ξέρουν τι κάνουν!
Και καλά κάνουν!Πίσω από τις τυρόπιτες,έχουν τους λόγους τους!Κι ακόμη κι αν δεν τους έχουν,είναι κοινό μυστικό ότι υάρχουν έστω και ανέκφραστοι λόγοι!
Εγώ είμαι μαζί τους!
Γερά γερά γερά με τσαμπουκά!!
Και έλα να δεις απάντηση αν τολμάς!
Κλεφτοκοτά!Άκου 900 και 700 ευρώ!Την μεροκαματιάρισσα ρε;;
Εγώ μπορώ να σας πω που τα έχω και πρόσφατα, οτι τα παιδιά στο γυμνάσιο λυκειο δεν ειναι πολιτικοποιημενα κατα 95%, θυμαμαι απο τοτε οτι ενας-δυο ατομα υποκινουσαν καταληψη, χωρις να ξερουν τι πραγματικα λενε και θελουν και οι αλλοι τους ακολουθουσαν γιατι ηταν δημοφιλης και ηθελαν να χασουν μαθημα. θυμαμαι χαρακτηριστικα τους ψευτομαγκες που ελεγαν φανφαροζικα λογια που ακουσαν στις ειδησεις και οι αλλοι απλα συμφωνουσαν. ο αδερφος μου που εχει τωρα καταληψη τον ρωτησα και ειπε "δεν ξερω, αλλοι το αποφασισαν". οι καταληψεις σε αυτην την ηλικια ειναι χαζομαρα γιατι δεν γινονται συνειδητα αλλα οι "ζωηροι" της ταξης ακολουθουν ενα κυμα καταληψεων και βρισκουν ευκαιρια να βγαλουν την αντιδραστικοτητα τους ως εφηβοι. μπορει και να ειναι μια σωστη πραξη για ολους τους λαθος λογους.
Στο ίδιο κλίμα είμαι κι εγώ σήμερα Ιονάκο!
http://paramythotopos.blogspot.com/
Κάντε κάτι βρε παιδιά για τα νειάτα!
Χανόμαστε
Βρε Κάρυ
Τάκανες πάλι μαντάρα.
χα..χα..
Νρημερίνα
χαχαχαχαχαχα
Ακόμα δεν μεγάλωσες ή έτσι μου φαίνεται.
------------------
Ακριβές οι τιμές μου ... έ??
Ε ... τα καλά πράγματα κοστίζουν.
----------
Μεροκαματιάρισσα εσύ?????
Που δουλεύεις για χόμπυ??
χα..χα..
Νεφέλη
Ακριβώς όπως τα λες.
Πολύ συγκροτημένη και ξεκάθαρη σε βρίσκω.
Καλημέρα
Μαίρη
Κάντε κάτι βρε παιδιά για τα νειάτα! Χανόμαστε
Βρε Μαίρη αφού η Ελλάδα είναι ένα καράβι με σπασμένο πηδάλιο. Πάει όπου φυσήξει ο άνεμος.
Κανείς δεν μπορεί να κάνει κάτι.
Καλημέρα. Χάνεσαι μονίμως.
Καλημέρα.
Ως άμεσα εμπλεκόμενη με το χώρο της παιδείας θέλω να πω ότι το θέμα αυτό με πονάει πάρα πολύ.
Γιατί είμαι δασκάλα (το προτιμώ από τον όρο καθηγήτρια) και μητέρα.
Πιστεύω πως το κλειδί το κρατάμε στα χέρια μας αλλά δεν γνωρίζουμε πώς να το χρησιμοποιήσουμε.
Βέβαια, συμφωνώ με τον Κένταυρο. Μείζον θέμα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πρέπει να είναι η ανάπτυξη υγιών ψυχολογικά προσωπικοτήτων, η αγάπη για τη μάθηση και τη γνώση, η καλλιέργεια της ικανότητας της έρευνας και δευτερευόντως η ίδια η παροχή της γνώσης.
Έτσι κι αλλιώς η υπάρχουσα γνώση είναι τόσο αχανής πια που το σχολείο το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι η βάση, το ξεκίνημα για την εξερεύνηση του κόσμου.
Κύριος γνώμονας της δουλειάς μου, την οποία θεωρώ σπουδαία και δύσκολη, είναι η παιδαγωγική. Αυτό το λέω με όλη μου την ειλικρίνεια.
Η απολαβή μου από τον τρόπο που αντιλαμβάνομαι τα πράγματα είναι καθημερινή. Κι έχει να κάνει με την ποιότητα της σχέσης που αναπτύσσω με τους μαθητές μου.
Δεν μιλάω με λόγια του αέρα ούτε αμπελοφιλοσοφώ. Η δική μου πραγματικότητα λέει πως σε αυτή όπως και σε κάθε άλλη δουλειά ότι δίνεις παίρνεις. Τα παιδιά χρειάζονται εκτός από αγάπη και σεβασμό. Γι' αυτό που είναι, γι΄ αυτό που νιώθουν, γι' αυτό που προσπαθούν να γίνουν το καθένα με τον τρόπο του.
Με καταλήψεις δε θα γίνουν ούτε οι εκπαιδευτικοί καλύτεροι ούτε οι γονείς, ούτε θα γίνουν τα σχολεία πιο ανθρώπινα, ούτε τα βιβλία θα αλλάξουν ούτε θα γίνει πιο σοβαρή η κυβερνητική πολιτική σε ζητήματα εκπαίδευσης.
Το έχω δει πολλές φορες. Κυρίως μπαίνοντας στο σχολείο μου μετά από κατάληψη κι αντικρίζοντας το απόλυτο χάος. Χάος με αιτία βέβαια, αλλά απρόσφορο κι αναποτελεσματικό...
Όλα τα παραπάνω από εναν αναρχοαυτόνομο που λατρεύει στην κυριολεξία τα παιδιά...
Eλα γιατί δεν λες την αλήθεια να τελειώνουμε, πως εσύ μ'έχεις βάλει να κάνω μαζί με την Λάκωνα και την Κούλα τζερτζελε στο σπίτι σου?
Η σύμβαση έληξε...πότε θα κάνουμε καινούργιο συμβόλαιο???
Άλλωστε το λέει και το τραγουδάκι πως είμαι ζημιάρα...!χαχα άκου εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=T1AnWHRnlxo
Ρε κορίτσια
σταματήστε πια.
Τέλειωσε αυτή η ανάρτηση.
Μπήκε άλλη.
Το θέμα έτσι κι αλλιώς δεν εξαντλείται.
----
Ά ρε Κάρυ ζημιάρα...
Δημοσίευση σχολίου