Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Αξίζει, φίλε μου, να ζήσεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει (μέρος Α)





Φίλε και φίλη μου, ισταναγνώστες ( web-readers)





Αρχίζω, σήμερα, την "ονειρικότερη" ανάρτησή μου.
Ουσιαστικά, είναι αυτή για την οποία δημιούργησα το blog. Για την στεγάσω.

Επειδή δεν χωράει σε ένα και μόνον post γιαυτό θα την γράψω σε συνέχειες (όπως το οδοιπορικό στον Αρειανό Όλυμπο, που όπως πάει θα το ολοκληρώσω την άλλη Πρωτοχρονιά).




Και όσοι πιστεύετε ότι εμείς οι μαθηματικοί:

- επειδή νοιώσαμε την γοητεία της Διαφορικής Εξίσωσης,
- επειδή θαυμάσαμε την εφαρμογή των Τανυστών στην αναλλοιότητα των Φυσικών Νόμων
- επειδή γοητευτήκαμε από την Ειδική και Γενική Σχετικότητα
- επειδή μας άρεσε ο τρόπος που η Αναλυτική Γεωμετρία χειρίζεται τα γεωμετρικά σχήματα
- επειδή εντυπωσιαστήκαμε από την θεμελιακή δομή της Τοπολογίας
- επειδή εκστασιαστήκαμε από το μαθηματικό οικοδόμημα της Κβαντομηχανικής και από τις Ενοποιημένες Πεδιακές Θεωρίες
- επειδή πιστεύουμε στο πολυδιάστατο όραμα της Θεωρίας Χορδών και της Βρανικής Κοσμολογίας


και επειδή:
- είμαστε λογικοί και ορθολογιστές στη ζωή μας
- επειδή ερωτευθήκαμε τα computers (hardware και software)
- επειδή θεωρούμε ότι τα μαθηματικοποιημένα οικονομικά μοντέλα είναι το μέλλον της κρατικής οργάνωσης
- επειδή ζήσαμε μέσα στο βούρκο της Ελληνικής Γραφειοκρατίας.
- και άλλα τέτοια

δεν μπορούμε να γράψουμε 
(με άκρως ρομαντικό τρόπο) 
για τα όνειρα της ζωής

σύντομα θα διαψευσθείτε οικτρά!






Και το απαραίτητο επίγραμμα


"Αν ο Κόσμος αφηνόταν στα χέρια των Μαθηματικών
σίγουρα οι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν ποτέ το παστίτσιο
παρά μόνον τα ανάλατα, άγευστα μακαρόνια
αλλά, τουλάχιστον, θα έτρωγαν όλοι"



Υ.Γ. Δεν μπορούν όλοι να διαβάσουν κάτω από τις λέξεις. 

Από τις πάμπολλες ιδιοσυναρτήσεις στις οποίες αναλύεται η κυματοσυνάρτηση της blogόσφαιρας μόνον μία, εκείνη με την συγκεκριμένη και προδιαγεγραμμένη ιδιοτιμή, θα οδηγήσει στο graal της βιόσφαιρας (i.e. την ανακυττάρωση). 
Οι άλλες  θα παραμείνουν "εικονικές" και θα απορριφθούν.

34 σχόλια:

ELENI είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ...ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

IonnKorr είπε...

Ελένη,

Επίσης καλή βδομάδα. Είδα ότι πήγες και πηγαίνεις Χαλκιδική.

Όταν ζούσα Θεσσαλονίκη πήγαινα κι εγώ συχνά. Οι αμμουδιές της μου έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στην μνήμη.

Τώρα έχω καιρό να πάω δυστυχώς.

kariatida62 είπε...

Kαλημέρα! Είμαι περίεργη να διαβάσω την ...ονειρικότερη!

IonnKorr είπε...

Φίλη Καρυάτιδα,

και εγώ είμαι περίεργος να δω τι θα γράψω (χα.. χα..) (πλάκα κάνω)

Πάντως, όπου ακούς "πολλά κεράσια πάρε μικρό καλάθι"

ΗΩΣ είπε...

Φιγούρα ξωτική και ταξιδιάρικη, στο φως του φεγγαριού ανθίζει πάλι, γιατί όλη τη ζωή του την εξόδεψε, παράλληλα γυρεύοντας μιαν άλλη....
Καλημέρα και καλή εβδομάδα

55fm είπε...

Πρέπει να 'σαι πάντα μεθυσμένος.
Εκεί είναι όλη η ιστορία: είναι το μοναδικό πρόβλημα.
Για να μη νιώθετε το φριχτό φορτίο του Χρόνου
που σπάζει τους ώμους σας και σας γέρνει στη γη,
πρέπει να μεθάτε αδιάκοπα. Αλλά με τι;
Με κρασί, με ποίηση ή με αρετή, όπως σας αρέσει.
Αλλά μεθύστε...έγραψε ο Μπωντλαίρ.
Συμπληρώνω...μεθύστε...με μαθηματικά...με φυσική...μεθύστε..!
IonnKorr,μετά τα σέβη μου,δέξου και την καλημέρα μου!

ELvA είπε...

Kαλημερα IonnKorr

Πολυ διαφημιση βλεπω για το..
"ονειρικότερo" post,που ομως δεν αποκαλυπτεις πολλα.. :))
Τα γραφομενα σου παραπεμπουν σε ...
movie trailers που σε προιδεαζουν, με επικη μουσικη,κλπ για τη ταδε
'ταινια-σταθμο'...'coming to a theatre near you'! :))

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Είδα φωτιά και ήρθα!!!!:))

Τέλεια!!!

*χαχαχα κάθε καθηγητής μου στα μαθηματικά,φυσική,χημεία καημό το είχε να με δει στον πίνακα!!!Έριχνα μαλλιά μπροστά,κεφάλι κάτω και όλο έκανα ότι έψαχνα κάτι τη στιγμή που αναζητούσε κάποιον για την άσκηση!!!Και σε έναν φυσικό μας μαζί με την διπλανή μου σημειώναμε την ημερομηνία κάθε που κουρευόταν!!!!:))

Ωραίο αυτό με τα μακαρόνια!!

IonnKorr είπε...

Φίλη Ηώ, καλημέρα,

Είπαμε να κλέψουμε ένα στίχο.

Όχι, κι όλο τον δίσκο. (χα.. χα..)

Πολύ τόχει νομίζεις ο Παπακωνσταντίνου νάρθει και να ζητάει πνευματικά δικαιώματα!

Άσε που μόλις πάρει χαμπάρι η Σταλαγματιά την "κλοπή" θά ρθει και θα ζητάει "μερίδιο στα κέρδη". (πλάκα κάνω)

IonnKorr είπε...

Φίλη Όλγα (50fm)

Το ποτό με ρέγουλα, όπως άλλωστε έχω ήδη στην φίλη μου την Έλβα εκεί στην Στοκχόλμη. Αλλά δεν μ' ακούει. Προφασίζεται το κλίμα.

Βάζεις και το θέμα του φίλου μου του Χρόνου. (χα.. χα..)

Θα σου αποκαλύψω κάτι, Όλγα. Με τον Χρόνο ... είμαστε συγγενείς! Οπότε, αν θες καμιά εξυπηρέτηση, απλά, πες μου. Δεν χρειάζεται να πίνεις άσκοπα.

Αλλά, κράτα το μυστικό, μην το διαδώσεις και πλακώσει όλη η Οικουμένη και με τρελάνει στο ρουσφέτι!

IonnKorr είπε...

Έλβα!!!!

Την "κουβέντα σου" είχα. Πολλά χρόνια θα ζήσεις.

Όπως έλεγα, προηγουμένως, αν εσείς εκεί στην Βαλτική Θάλασσα, δηλαδή μες την ζέστη (ha...ha), πίνετε τότε τι να κάνει η φίλη ksuicide από την Ανταρκτική. Να πάρει όλη την κάβα και να την αδειάσει??!!!

"Επική μουσική" χα.. χα..

Στην Σουηδία ακούτε ροκ ή μόνον δημοτικά (χα.. χα..)? (πλάκα κάνω μη μεν παρεξηγήσεις, απλά είμαι χαρούμενος με την επίσκεψή σου).

IonnKorr είπε...

Φωτεινή, γειά σου

Αυτό έλειπε να μην έρθεις.

Σκοπεύω να σου κόψω κουπόνι "δωρεάν επίσκεψης" στο blog (χα.. χα..) και "κάρτα επίτιμου μέλους".

Δεν τα πήγαινες και τόσο καλά με τα Μαθηματικά και την Φυσική απ' ότι κατάλαβα ... ε..?!

Έπρεπε να είχες εμένα για καθηγητή. Μόλις έβλεπα "μαλλί ριγμένο στο πρόσωπο" κατ' ευθείαν στον πίνακα να λύσεις άσκηση σε "ηλεκτρικό κύκλωμα με πυκνωτή και πηνίο".

Κι έτσι και δεν ήξερες ...

Εκατό φορές γραμμένο τον νόμο του Coulomb στο καλό τετράδιο και άλλες τόσες στο πρόχειρο

Όχι παίζουμε. χα.. χα..

Φωτεινή Κανάκη είπε...

χαχαχαχα γελάω!!!!!

Τι να πω ότι στη Β΄λυκείου πανελλήνιες έβγαλα εκατομμύριο το ρεύμα...σε αμπερ κάτι το μετράμε??

Γελούσα όταν έδωσα την κόλλα μου και στα μαθηματικά Γ΄λυκείου ένα θα σου πω ,απάντησα το τέταρτο θέμα με τα δεδομένα του τρίτου θέματος και το τρίτο όταν στο τέλος πήγα να το γράψω είπα "καλά,όλο τα ίδια νούμερα γράφω...;;!!"...

Όταν συνειδητοποίησα το τεράστιο λάθος μου...απλά γελούσα πάνω από το γραπτό μου και σκεφτόμουν τα γέλια του εξεταστή όταν θα είχε να αντιμετωπίσει την όλη μου φαντασία!!!!:)))

Ξεκίνησα καλά με τα μαθηματικά,φυσική,χημεία αλλά μετά τα φοβήθηκα και έχασα κάθε παιχνίδι με αυτά...Δώσ΄μου μπλα μπλα μπλα(φαίνεται αυτό!!)και θα σου πω κάθε ημερομηνία,στοιχείο και κάθε σημείο στίξης!!!!

Και ναι θέλω την κάρτα μέλους!!χαχαχα!!!

IonnKorr είπε...

Βρε Φωτεινή


τι να πω...

είσαι σκέτη απόλαυση.

Ο αυθορμητισμός σου είναι απίθανος ...

Οι φίλοι και οι φίλες σου πρέπει να είναι πολύ τυχεροί που σ'έχουν στην παρέα τους.

Εκτοξεύεις "θετική ενέργεια" με τον τόνο.

Τι άλλο να πω ... να τους φορολογήσεις! Δεν μπορούν να "ανεβαίνουν ψυχολογικά" έτσι τζάμπα.

Δηλαδή, φαντάζομαι ότι δίπλα σου δεν θα υπάρχει άνθρωπος λυπημένος.

Με το που θα εμφανίζεσαι η Λύπη και η κακοκεφιά θ'αλλάζει δρόμο!!!!

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Ναι έτσι είναι!!!!

Δεν σου το λέω καθόλου με υφάκι ψωνισμένο(...:)...)!!!

Η αλήθεια είναι ότι έχω μια διάθεση αρκετά χαρούμενη και με μεγάλο ενθουσιασμό που όταν κάποιος δεν με ξέρει με την πρώτη ματιά θα με περάσει για πολύ γιούχου άτομο...(φευγάτο με την έννοια την τρελή!!)!!

Μια φορά πιο μικρή όταν πήγα σε ένα σπίτι μιας φίλης μου και έλεγα στην μητέρα της πόσο όμορφα και με γούστο έχει διακοσμήσει το σπίτι της,μου είπε απότομα "Καλά, όλα όμορφα εσύ τα βλέπεις;;"...

Την ένιωσα σαν μπουνιά αυτήν την κουβέντα καθώς υπάρχουν και οι άλλοι που επιμένουν εκεί που είναι η ομορφιά να βλέπουν την ασχήμια...

Και πέρασα και δύσκολα πολλές φορές και όλα με γέλιο και χιούμορ τα αντιμετωπίζω και αυτό είναι που μας σώζει από πολλά!!!

Δεν θέλει κατήφια,μιζέρια...:)))

Κι αν σου έρθουν στραβά να μπορείς να δεις τα στραβά με μια θετική ματιά!!!

Τι εννοώ...την μέρα που έμαθα ότι μπαίνω για εγχείρηση-λίγες ώρες νωρίτερα(χωρίς να έχω ιδέα για το χειρουργείο) είχα αγοράσει ένα βιβλίο του Γιάλομ με τίτλο"Στο ντιβάνι"!!

Ε λοιπόν..είπα στους δικούς μου "μπαίνω στο ντιβάνι με το ντιβάνι αγκαλιά!!!"

Είμαι και σε έναν χώρο που όλοι εκτός του χώρου,με ρωτάνε αν με χαλάει και αν μου φέρνει στιγμές πόνου και τους απαντάω ότι δεν μένεις στον πόνο όταν θες να κάνεις πράγματα...Αν μένουμε σε κάθε πόνο μας, δεν υπάρχει βήμα για να πάμε παρακάτω.

Φωτεινή Κανάκη είπε...

κατήφεια...είμαι και τελειομανής...αυτό είναι το βάσανο!!!!

Un par de neuronas... είπε...

Αναζήτησα και αναζήτησα το ονειρευτικό κείμενο και δεν μπορούσα να το βρω ... Α! Κατάλαβα, ήταν μόνο η προκαταβολή τις ικανότητες και προσόντα σου, κύριε μαθηματικός ονειροπόλος. Προχώρα τότε, ανυπομονώ.
Φιλιά.

athina μπασιούκα είπε...

Καλή αρχή στην ιστορία σου! Θα περιμένουμε με ενδιαφέρον την συνέχεια.

IonnKorr είπε...

Βιαστική Βερόνικα


Αναζήτηση του "ονειρικού κειμένου"?

Προσεχώς στις οθόνες σας!

Δεν είδες τι μου έγραψε η φίλη Elva
Τα γραφομενα σου παραπεμπουν σε ... movie trailers που σε προϊδεαζουν, με επικη μουσικη,κλπ για τη ταδε 'ταινια-σταθμο'...'coming to a theatre near you'!

Όλα τα "ωραία" βγαίνουν σε τριλογίες:

Π.χ. "Lord of Rings"

Και το "ονειρικό κείμενο" μόνον σε μία δόση!

{Πλάκα κάνω. Μη με περάσετε και ψώνιο)

IonnKorr είπε...

Αθηνά, γειά σου

Θα βάλω μπροστά την "ονειρομηχανή" και θα πλημμυρίσω τον κόσμο αυτό που του λείπει ... όνειρα, όνειρα, όνειρα. (χα.. χα..)

Γιατί ... τι να τα κάνεις τα σπίτια, τα μεγαλεία, τα λεφτά άμα σου λείπει το "όνειρο"?????

Υ.Γ. Ελπίζω, πλέον να απαλλάχτηκες από την τραχειοβρογχίτιδα. Αλλιώς θα πάω να αλλάξω παπούτσια (χα.. χα..)

55fm είπε...

Φίλε μου,σε ευχαριστώ πολύ για τη φιλική διάθεσή σου!
Το εκτιμώ!
'Οταν νιώσω το βάρος του χρόνου, θα κοπιάσω.
Μέχρι τώρα την έχω ψιλοσκαπολάρει...αλλά δεν λέω μεγάλα λόγια!
Όσο για το μεθύστε...δεν εννούσα το ποτό...υπήρχαν και άλλα η ποίηση, η αρετή, ή ότι άλλο...
Έχουμε πει, παν μέτρον άριστον!
Δεν είμαι του ποτού...του τσιγάρου είμαι δυστυχώς...
Καλό απόγευμα!

athina μπασιούκα είπε...

Είμαι σε καλό δρόμο :-)

ELvA είπε...

Στην Σουηδία, ακουμε o τι εχουμε και στο mixpod του blog μας αγαπητε μου! Just check it out! :)

Οσο για τα δημοτικά, θα ελεγα οτι ειναι γι αυτους που τα αντεχουν! Eγω προσωπικα απο τα χρονια του σχολειου, ηδη, μια αλλεργια τη παθαινα!! :))

IonnKorr είπε...

Φίλη Όλγα

Κάποτε λέγανε "πάρτο το πτυχίο και κάντο κορνίζα" δηλ. άστο να υπάρχει ή "μάθε τέχνη κι άστηνε κι άμα πεινάσεις πιάστηνε"

Σήμερα, όλα αυτά πάνε περίπατο.

Γιατί:
- τα μεν πτυχία στο μόνο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν επωφελώς είναι στην τουαλέτα (όταν τελειώνει το χαρτί) και
- την μεν ειδίκευση άμα την αφήσεις μπαίνει ταχύτατα (λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης) στο περιβόητο "χρονοντούλαπο της ιστορίας".

Όλος αυτός ο πρόλογος ήταν για να σου πω ότι το μόνο που μένει είναι το "κοννέ" ( = connect επί το αγγλικότερο, ελληνικότατη λέξη που οι αφελείς Άγγλοι νομίζουν ότι είναι δική τους.)

Κρατάς λοιπόν το κοννέ του Χρόνου, που είπαμε, κι όταν με τα χρόνια το χρειαστείς εδώ είμαστε!!!!

Καλό σου απόγευμα, επίσης.

IonnKorr είπε...

Αθηνά, επιτέλους

Χάρηκα και που ανακάμπτεις αλλά και που γλύτωσα και την αγορά καινούργιων παπουτσιών που σου υποσχέθηκα, όπως-όπως μες την οικονομική κρίση!

Να μου πεις εκπτώσεις έχουμε, ίσως το ξανασκεφτώ!!

IonnKorr είπε...

Έλβα

Χα .. χα ..

επίτηδες σε πείραξα με τα δημοτικά, ακριβώς, επειδή είδα στο blog σου την μουσική που ακούς.

(Μην κοιτάς που, από προσωρινή έλλειψη χρόνου, δεν την σχολίασα, είμαι τακτικός ακροατής σου).

Άιναφετς είπε...

Αχ και τι θα απογίνω η άμοιρη, χωρίς την κβαντομηχανική...τόσο πολύ με μαγεύει...τι μάγισσα θα ήμουν εξάλλου, που αγόρασα ειδικά βιβλία, μπας και καταλάβω κάτι παραπάνω...Γι' αυτό Ιonnaki, ας ονειρευτούμε παρέα!

IonnKorr είπε...

Στεφανία,

όπως πάντα αργοπορημένη.

Χα.. χα..

αγόρασες βιβλία Κβαντομηχανικής χα.. χα..

Πλάκα έχεις...

Αλλά, επίλεκτη φίλη μου, η Κβαντομηχανική είναι "αντρικό σπορ"! Και δεν συνίσταται σε γυναίκες και πόσο μάλλον σε μάγισσες!

Γι αυτό σου λέω, έλα στο "όνειρο"!

Προσγειωμένα πράγματα με σίγουρα αποτελέσματα ευχαρίστησης, ευδαιμονίας και χαράς για όλους.

Υ.Γ. Φαντάζομαι όταν θα έρθει η μέρα που θα βάλω ανάρτηση για την Κβαντική Φυσική! Μόνος μου θα τη διαβάζω! μόνος μου θα τη σχολιάζω! Άντε να τη δει και κάποιος περαστικός και να φωνάξει τον ψυχίατρο! Αντίθετα, έτσι και βάλω για κάτι σχετικό με κάνα ματς Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού θα μαζευτούν καμιά εκατοστή γαύροι κι άλλοι τόσοι βάζελοι και θα αλλοβριζόμαστε ατερμόνως. Και προφανώς, τότε, κανείς δεν θα φωνάξει τον ψυχίατρο. Απόλυτα φυσιολογικό! Δεν αντέχω άλλο, την παράνοια! Θα πάω στην Ανταρκτική με την ksuicide και τους πιγκουίνους! (η ζούγκλα με τον Ταρζάν είναι πια μπανάλ)....

Άθεος είπε...

Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι θα την διαβάσεις μόνος…

IonnKorr είπε...

Καλησπέρα Άθεε, χάρηκα για την επίσκεψη


Αν υπονοείς ότι θα την διαβάσεις και συ, την "κβαντική ανάρτηση" σε πληροφορώ ότι δεν θα αλλάξουν και πολλά πράγματα. Διάβασε το τι θα συμβεί:

Πάλι θα περάσει ο προηγούμενος περαστικός, που ανέφερα στην Στεφανία, και θα δει πλέον όχι έναν αλλά δυό μουρλούς που θα μιλάνε για Κβαντομηχανική στα blogs, οπότε πάλι θα φωνάξει τον προηγούμενο ψυχίατρο, πάλι θάρθουνε αυτοί με τα άσπρα, και πάλι γραμμή για το Δρομοκαΐτιο.
Και έτσι και συνεχίσουμε και κεί να μιλάμε για Κβαντική βλέπω τους υπόλοιπους τρόφιμους να μας δείχνουν με το δάχτυλο, φωνάζοντας "Ρε, αυτοί είναι τρελοί"!!!

Άιναφετς είπε...

Ιοnnaki, είδες τσάκα -τσάκα ανταπόκριση!
Με τρελαίνει η ιδέα, ενός Δίδυμου Φυσικομαθηματικού που ονειροπολεί!
Προσοχή, αυτός ο χώρος ανήκει στις μάγισσες, στα ξωτικά, στις Φεγγαρόλουστες, στα Φωτεινά αστεράκια και άλλα αερικά!
Καλό σου βραδάκι!

IonnKorr είπε...

Στεφανία, Στεφανία μάγισσα


"Δίδυμος, Φυσικός και Ονειροπόλος"

χα.. χα..

Σ'αρέσουν αυτά τα στοιχεία μου, Στεφανία ... ε?

Ιδανικά στοιχεία για να ελκύσει κανείς τις μισές γυναίκες αυτού του πλανήτη.

Η Φεγγαρόλουστη, όμως, όπως, ατυχώς για μένα, είδες ανέγνωσε, στα άστρα, μιά άλλη όψη:

"Δίδυμος, Φυσικός και Ονειροπώλος"

Ιδανικά στοιχεία για να μην "σταυρώσει" κανείς ούτε μία γυναίκα αυτού του πλανήτη.

Είδες πόσο η αλλαγή ενός φωνήεντος (ο σε ω) αλλάζει άρδην τα πράγματα?

Πρόσεχε λοιπόν!!!!

kariatida62 είπε...

Tι έγινε εδώ; To υπόλοιπο του κειμένου προστέθηκε αργότερα!
Κύριε καθηγητά, αυτά είναι εκτός ύλης εκτός παράδοσης!!!
Μια ζωή το ίδιο "φέρεσθαι" όλοι οι μαθηματικοί...ποτέ μου δεν τους κατάλαβα!ημουν υποχρεωμένη να δουλεψω την συνέχεια της συνάρτησης σύμφωνα με τους στάνταρ τύπους προσαρμοσμένους στην φαντασία μου! Άντε βγάλε άκρη...

IonnKorr είπε...

Καρυάτιδα

Για να μιλήσουμε σοβαρά πιστεύω ότι το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι αντιπαθούν φυσική και μαθηματικά είναι ότι αυτά δεν διδάσκονται σωστά.