Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Ανάσταση? Ναι. Όμως, μαζική? Γιατί όχι προσωπική??



Κάθε φορά προσμένεις την Ανάσταση ...


- Την Ανάσταση του Ιησού.

- Την Ανάσταση της Ορθοδοξίας.

- Την Ανάσταση του Χριστιανισμού.

- Την Ανάσταση του Ολυμπιακού.

- Την ανάσταση του Κομμουνισμού

- Την Ανάσταση της Ελλάδας.

- Την Ανάσταση της Ευρώπης.

- Την Ανάσταση του Φύσης.

- Την Ανάσταση του Πλανήτη.


....

Πάντα την Ανάσταση των Άλλων!!!!! 

Δεν βαρέθηκες τις ξένες αναστάσεις???

Δεν είναι καιρός να ζητήσεις και την δική σου, 
την Προσωπική Ανάσταση???


Που θα την βρείς??


Μα που αλλού??


Μέσα στην ψυχή σου!!!!


51 σχόλια:

Ali @ علي είπε...

Κάθε φορά προσμένεις την επανάσταση ...

- Την επανάσταση του Ιησού.
- Την επανάσταση της Ορθοδοξίας.
- Την επανάσταση του Χριστιανισμού.

- Την επανάσταση του Ολυμπιακού.
- Την επανάσταση του Κομμουνισμού
- Την επανάσταση της Ελλάδας.
- Την επανάσταση της Ευρώπης.
- Την επανάσταση του Φύσης.
- Την επανάσταση του Πλανήτη.


....
Πάντα την επανάσταση των Άλλων!!!!!
Δεν βαρέθηκες τις ξένες επαναστάσεις???
Δεν είναι καιρός να ζητήσεις και την δική σου,
την Προσωπική επανάσταση???


Που θα την βρείς??


Μα που αλλού??


Μέσα στην ψυχή σου!!!!

χαχαχα

IonnKorr είπε...

Άλι και Δήμητρα

Είσαστε από τους λίγους στην Bloggόσφαιρα που συμφωνούμε σε όλα.

MelidonisM είπε...

Πριν την Ανάσταση, η Σταύρωση
και όσοι αντέξουν :-)

Η Ανάσταση του Χριστού, προάγγελος της δικής μας Ανάστασης

http://www.xfe.gr/docs/thanatos/thanatos8.html


και Καλή Μετάνοια στις e-Μαγδαληνές
του Ion.blog.spot companies :-)

δήμητρα♥♥♥q είπε...

[..]Είσαστε από τους λίγους στην Bloggόσφαιρα που συμφωνούμε σε όλα.[..]

Eίπα εγώ τίποτα??? Όχι, είπα??? Δεν είπα!! Πώς με πακετάρετε κύριος μετά του Παλαιστινίου εξτρεμιστού και μετά του Χωροχρονικού κατεστημένου????

...είδατε ανάσταση, επανάσταση και δε συμμαζεύεται και είπατε, "φως έχει, μπαίνω"!!

...Τώρα θα πω και να με προσέξετε καλά.

...Συμφωνώ και με τους δυο!!!!

Μπου χα χα χα

ANNA FLO είπε...

Και τι γίνεται με αυτούς που δεν προσμένουν τίποτε;;;;
Καλή Ανάσταση προσωπική....
Να περάσεις όμορφα!

IonnKorr είπε...

Μιχάλη

Είσαι και συ από τους ανθρώπους που μιλούν με γρίφους.
Όπως έγραφα και σε μια άλλη blogger:
"Λέγοντας "Α" υπονοείς "Β", και υπονοώντας "Β" θέλεις να πεις "Γ", αλλά παραβολικά μιλώντας είπες "Δ", που θα μπορούσε κάποιος να νομίσει ότι είπες "Ε", αλλά αν πρόσεχε καλά θα έβλεπε πως είπες "Ζ" ..... και τελικά διαβάζοντας κάτω από τις λέξεις προκύπτει ότι έλεγες "Ω".

Μου έβαλες τον σύνδεσμο: "http://www.xfe.gr/docs/thanatos/thanatos8.html" που οδηγεί σε κείμενο της
Χριστιανικής Φοιτητικής Ένωσης για λόγο που μόνο εσύ ξέρεις.

Πιστεύεις αυτά που γράφει???

Όπως π.χ. "ότι οι Άγιοι της Ορθοδοξίας αναστήθηκαν και ζουν ανάμεσά μας"???

Δηλαδή, εσύ συνάντησες ποτέ τον Άγιο Κωνσταντίνο και τον Άγιο Νικόλαο καθώς πήγαινες στην δουλειά σου??

Ξέρεις, παλαβά ο καθένας γράφει και λέει άπειρα? Μήπως πληρώνει? Τι έχει να χάσει??

--------------
Ίσως, όμως, έρθεις και μου πεις ότι αυτά που έγραψα εγώ μοιάζουν με αυτά της Χριστιανικής Ένωσης? Ποιός ξέρει τι έχεις κατά νου?

IonnKorr είπε...

Δήμητρα

χα..χα..

Δεν παίζεσαι, στο γράφω συνεχώς.

---------------------
Είδες όμως πόσο δυσκολεύονται οι άνθρωποι (δεν μιλά ω για τους εδώ μέσα) να δεχτούν μια τέτοια ευχή, όπως αυτή που έγραψα?

Και ξέρω την απάντηση:

Γιατί ο κάθε άνθρωπος δεν αισθάνεται μεμονωμένο "κοινωνικό κύτταρο" αλλά τμήμα ενός "κοινωνικού ιστού".

Και σου λέει ο κάθε ένας "κοινωνιο-ενταγμένος:

Ανάσταση χωρίς την ομάδα μου, το κόμμα μου, την κάστα μου, την θρησκεία μου, τον "σωτήρα" μου, την φιλοσοφία μου, την πατρίδα μου τον Πλανήτη μου, τι να την κάνω. Δεν την θέλω!!!!

Άμα είναι να γίνει τότε να πάρω όλους τους "κοινωνικούς εταίρους" μου μαζί, αλλιώς ... καλός είναι και ο θάνατος!!


χα..χα..

IonnKorr είπε...

Elpidaanna

Στο έχω ξαναγράψει και το ξέρεις.
Ανήκεις και συ στο στενό κύκλο των "εγκεφαλικά ταυτιζόμενων ατόμων".

Αλλά προς τι η απαισιοδοξία?

Υποτίθεται ότι εννοώ ότι η "ανάσταση" πηγάζει από την ψυχή του καθενός ανθρώπου και αναδύεται-εκτοξεύεται όπως η ακτίνα της εικόνας.

Μπορεί όμως και να συμβεί και το αντίστροφο! Η ακτίνα να έρθει από το υπερπέραν και να φωτίσει μια νεκρή ψυχή!

Μιλάμε για θαύμα? Ίσως, αλλά όχι με την Χριστιανική-Θρησκειακή έννοια.
Όχι, ότι θα σε λυπηθεί κάποιος Θεός και θα σε αναστήσει αλλά ...

η Ειμαρμένη.

(ή με απλά λόγια η Τυχαιότητα).

Μια απόλυτα συμβατή σκέψη με την Φυσική Επιστημονική Πραγματικότητα.

Τώρα, θα μου πεις, ότι μέσα στα δισεκατομμύρια των όντων η Τυχαιότητα εμένα θα βρει να αναστήσει?????

Σωστή αντίρρηση.

Αλλά ... μην ξεχνάς τον σοφό κανόνα:

"η Ελπίδα πεθαίνει τελευταία"

Ειδικά ενισχυμένο για σένα που σε λένε και "Ελπίδα".

χα..χα..

MelidonisM είπε...

Ποιός ξέρει τι έχεις κατά νου?

:-)

Απλώς ήθελα να τονίσω ότι τα
περί Προσωπικής Ανάστασης
είναι σύνθημα που χρησιμοποιούν
και οι Χριστιανοί κήρυκες :)

Σκέψου μόνο τη νηστεία
~50 ημερών
που τους έχει ρέψει,
τα επίπεδα γλυκόζης πεσμένα,
τα σἀλια τους τρέχουν για Γαστρονομική
Σουβλιστή Ανάσταση

Kalhmera σε νηστεύοντες και μη..:-)

δήμητρα♥♥♥q είπε...

@Ionn γράφεις:

ο κάθε άνθρωπος δεν αισθάνεται μεμονωμένο "κοινωνικό κύτταρο" αλλά τμήμα ενός "κοινωνικού ιστού".

Θα σου κάνω λοιπόν μια ερώτηση, ζωτικής σημασίας.

Η ζωή των περισσότερων ανθρώπων, ενσυνείδητα ή υποσυνείδητα, είναι αφιερωμένη ακριβώς στην επιτυχία της κοινωνικής τους ένταξης και αποδοχής.

Τι είναι λοιπόν καλύτερο, να είναι κάποιος κοινωνιo-ενταγμένος ή τρόπον τινά κοινωνιο-ανένταχτος;

Και με τον όρο κοινωνιο-ανένταχτος, δεν εννοώ τον αντικοινωνικό άνθρωπο, αλλά -πάνω στο πνεύμα του σχολίου σου- κάποιον που δε δέχεται τις πλείστες όσες καταβολές του σωρού...

Αν ρωτάω είναι γιατί ξέρω πως ο δρόμος αυτός είναι συχνά μοναχικός.

Τώρα, θα μου πεις, ότι μέσα στα δισεκατομμύρια των όντων η Τυχαιότητα εμένα θα βρει να αναστήσει?????

Έχω πάντως την εντύπωση, πως όταν δεν κάθεσαι απλά να περιμένεις και το δουλεύεις λίγο το σύστημα, αυξάνεις τις πιθανότητες της ανάστασης...

Είναι αυτό που έλεγαν οι αρχαίοι: "Συν Αθηνά και χείρα κίνει..."

καλημέρα
:))))))))))))

IonnKorr είπε...

Μιχάλη

Άμα μιλάς έτσι ξεκάθαρα, τότε καταλαβαίνω και τι θέλεις να πεις.

Εννοείται ότι τον όρο "Προσωπική Ανάσταση" καπηλεύεται, όχι μόνον η Χριστιανική Θρησκεία, αλλά και κάθε ομάδα, σύλλογος, σχηματισμός ενώ στην πράξη, εννοεί ακριβώς το αντίθετο: "Μαζική Ανάσταση".

Αν και συ βέβαια αναφέρεσαι, ειρωνικά, στους ξεθεωμένους από την νηστεία Χριστιανούς που πέφτουν ηρωϊκά μαχόμενοι στην σούβλα του Πάσχα.

-----------------
Πάντως η διαφορά της Προσωπικής από την Μαζική Ανάσταση είναι ακριβώς αυτή. Ότι η ομάδα, το κόμμα, η οργάνωση σου λέει και τον τρόπο που θα γίνει αυτή η "Ανάσταση".

Λέει π.χ. η "Νέα Δημοκρατία".
"Κάνε την Ανάσταση φηφίζοντάς με στις εκλογές"

Λέει ο Κομμουνισμός: Ανάστησέ με προσερχόμενος σε αγώνες, πορείες, καταλήψεις, ταξική πάλη.

Όλοι, όμως, οι "προτεινόμενοι τρόποι" το μόνο που εξυπηρετούν είναι τα συμφέροντα των "ομαδαρχών".

Ενώ, η Προσωπική Ανάσταση δεν προτείνει τρόπο. "Βρες τον μόνος σου" σου λέει.

α Κενταύρου είπε...

Προσευχήσου Αμαρτωλέ Ιονα,και τώρα αν μετανιώσεις θα σωθείς ,γιαυτό είναι ωραία η Χριστιανική Θρησκεία κάνεις ότι αμαρτία θέλεις μετά ζητάς συγχώρεση και λύνεις το πρόβλημα σου αν δώσεις και κάτι παραπάνω στο Παπά της ενορίας.

Ανάστασιν Χριστού θεασάμενοι,
προσκυνήσομεν Άγιον, Κύριον,
Ιησούν
τον μόνον αναμάρτητον.

Έτσι και αλλιώς είναι ο μόνος αναμάρτητος και που ανασαίνεις αμαρτάνεις!!!!!

IonnKorr είπε...

Δήμητρα

"Η ζωή των περισσότερων ανθρώπων, ενσυνείδητα ή υποσυνείδητα, είναι αφιερωμένη ακριβώς στην επιτυχία της κοινωνικής τους ένταξης και αποδοχής."

Μη με τροφοδοτείς, βρε συ, συνεχώς με ερεθίσματα περαιτέρω ανάλυσης των γραφομένων.

Άσε τους αμύητους στην "ευτυχία της άγνοιας"!!!!!!!!!!!!!!! χα..χα..

Λοιπόν, αυτό που έθεσες, καθώς και μια σειρά άλλων φιλοσοφικών ερωτημάτων που πηγάζουν από αυτή την φιλοσοφική τοποθέτηση, έχουν καθοριστεί και απαντηθεί ήδη από τον μεγάλο Επίκουρο (4ος αιώνας π.Χ.)

Και για να μην ψάχνεις μέσα στον όγκο των αποφθεγμάτων του, σου παραθέτω τα κατάλληλα δύο:

"Μερικοί άνθρωποι, εκτός του ότι θέλουν να γίνουν διάσημοι ή σεβαστοί, συμμετέχουν σε (πολιτικές) ομάδες, πιστεύοντας ότι με αυτό τον τρόπο, διασφαλίζονται απέναντι στους άλλους ανθρώπους.
Όμως:
- Αν νοιώθουν ασφαλείς, τότε έχουν αυτό το αγαθό από την φύση τους (και επομένως δεν τους χρειάζεται η συμμετοχή).
- Αν νοιώθουν ανασφαλείς, τότε ακολουθούν μάταια τις παρορμήσεις τους, οδηγούμενοι σε ψευδαισθήσεις."

και το παρακάτω:

"Ζώντας κανείς ελεύθερα στην Κοινωνία δεν αποκτά μεγάλα κέρδη στην ζωή του, καθόσον η απόκτηση των πολλών αγαθών δεν είναι εύκολη υπόθεση. Για γίνει αυτό δυνατό πρέπει ο πολίτης να υποδουλωθεί:

- ή στον όχλο και τις διαθέσεις του (εφόσον γίνει λαϊκός ηγέτης) ή
- ή σε διάφορους δυνάστες εξουσιαστές (εισερχόμενος σε κομματικές παρατάξεις).

Όμως, συνήθως για τους περισσότερους, η ελεύθερη ζωή διθέτει τα βασικά αγαθά σε σχετική αφθονία.

Αντίθετα, η "περιττή πολυτέλεια" αποκτάται δύσκολα και με πολύ κόπο ενώ, βέβαια, είναι ακόμη χειρότερα, με πολύ περισσότερο κόπο διατηρείται.

Και επιπλέον, η ταραχή της ψυχής δεν καταπραΰνεται, ούτε η ευτυχία αποκτάται, με την κατοχή πλούτου ή από το θαυμασμό του πλήθους.

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Μου γράφεις μερικά απ' τα χαρακτηριστικά του Leonardo da Vinci, στον οποίο αφορά η ανάρτηση που θα ανεβάσω σήμερα.

Κι εννοείται πως πάλι συμφωνώ.
:)))))

IonnKorr είπε...

Κένταυρε

Κένταυρε

Οι ασυνέπειες και οι εσωτερικές αντιθέσεις της Χριστιανικής Θρησκείας είναι κυριολεκτικά αναρίθμητες.

(Στο blog του, ο "Άθεος" έχει κάνει ατέλειωτη συλλογή από αυτές.)

Εγώ θα μείνω σε δύο εδάφια της Καινής Διαθήκης που με είχαν απασχολήσει ιδιαίτερα όταν μικρός ήμουν Χριστιανός.

---------
Στην μια περίπτωση (Επιστροφή του Ασώτου Υιού):
«Είπε δε [ο Κύριος], κάποιος άνθρωπος είχε δυο γιους· και είπε ο νεώτερος αυτών προς τον πατέρα, «Πατέρα, δώσε μου το μέρος της περιούσιας που μου ανήκει». Και μοίρασε σ’ αυτούς τα υπάρχοντα του. Και μετά από λίγες ημέρες, ο νεώτερος γιος, αφού μάζεψε τα πάντα, έφυγε σε χώρα μακρινή· και εκεί διασκόρπισε την περιούσια του ζώντας άσωτα. Αφού δε δαπάνησε τα πάντα, έγινε μεγάλη πείνα στην χώρα εκείνη και αυτός άρχισε να στερείται...
Τότε επέστρεψε στην πατρώα γη και ο Πατέρας (συμβολικά ο Θεός) έκανε γιορτή και έσφαξε τον "μόσχο τον σιτευτό".
Και όταν ο άλλος γιός που έφαγε την ζωή του δουλεύοντας διαμαρτυρήθηκε, τον αποπήρε με σκληρά λόγια.
Και ο Λουκάς καταλήγει:
"Σας λέω ότι έτσι θα είναι χαρά στον ουρανό για ένα αμαρτωλό μετανοούντα πάρα για ενενήντα εννιά δικαίους που δεν έχουν ανάγκη μετανοίας"


-----------
Στην άλλη περίπτωση (Παραβολή των Μωρών Παρθένων)

"Δέκα παρθένες οι οποίες πήραν μαζί τους τα λυχνάρια τους πήγαν να υποδεχθούν τον Νυμφίο.
- Πέντε από αυτές ήταν σώφρονες και φρόντισαν να έχουν μαζί τους απόθεμα λαδιού για τα λυχνάρια τους,
- ενώ οι άλλες πέντε ήταν ανόητες και δεν φρόντισαν.

Τα μεσάνυχτα ήρθε ο Νυμφίος. Οι παρθένες σηκώθηκαν για να προϋπαντήσουν.
- Οι μεν σώφρονες παρθένες που είχαν απόθεμα λαδιού άναψαν τα λυχνάρια τους,
- οι δε μωρές έτρεξαν να αγοράσουν λάδι, την τελευταία στιγμή

Ο Νυμφίος έφθασε και έκλεισε την πόρτα. Οι ανόητες παρθένες έφθασαν μετά και άρχισαν να φωνάζουν
"Κύριε, Κύριε άνοιξέ μας."

Αυτός τους απάντησε
- Αλήθεια, σας λέγω, δεν σας γνωρίζω.
Και έμειναν τελικά έξω του νυμφώνος.


----------------
Τι δείχνουν αυτά??

Ότι ο Χριστιανικός Θεός δρά όπως ο κάθε καλός πολιτικάντης, κομματάρχης.
- Δίνει τις καλές θέσεις στους "ανανήψαντες" πρώην συνοδοιπόρους του, προ των εκλογών (εκλογές = γιορτή της παραβολής), σε βάρος των σταθερών και τίμιων συνεργατών του
- Αλλά, από την άλλη είναι απόλυτα άτεγκτος και στην παραμικρή παράλειψη τιμής προς το πρόσωπό του. Δεν συγχωρεί, δηλαδή, το παραμικρό αν πρόκειται για την προσωπική του μείωση.

-------------
Κανονικά, όλοι οι "πιστοί" έπρεπε να του γυρίσουν την πλάτη και να του φωνάξουν κατάμουτρα:
- Τι λες ρε μεγάλε, για τόσο χάνους μας περνάς. Είναι δικαιοσύνη αυτή? Και τα δικά σου δικά σου, και τα δικά μας δικά σου!!!!!!!

Αλλά οι οπαδοί δεν σκέφτονται έτσι.

Μερικοί είναι παντελώς άδολοι.

Όμως, οι περισσότεροι υποσυνείδητα λένε:
Πονηρός ο μάγκας! Απατεώναρος! Άρα θα πάει μπροστά, θα τα καταφέρει! Ας πάω μαζί του, κάτι θα περισσέψει και για μένα από την "Βασιλεία των Ουρανών"

IonnKorr είπε...

Δήμητρα

Για να δούμε και τον Da Vinci.

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Η μορφή του da Vinci έχει δυστυχώς επενδυθεί με άπειρα σενάρια συνωμοσιολογίας που τον συσχετίζουν με το Graal, τους Ιππότες του Ναού και πολλά άλλα.

Νομίζω ο λόγος είναι πως η ικανότητά του να σκέφτεται πολύ διαφορετικά από τους σύγχρονούς του ανθρώπους και καλλιτέχνες ειδικότερα, δυσκόλευε τον περίγυρό του στο να τον κατανοήσει. Και οτιδήποτε είναι μη κατανοητό, παίρνει συχνά απ' τους ανθρώπους διαστάσεις μύθου.

Εγώ κινούμαι έξω από όλα αυτά και απλά προσπαθώ να παρουσιάσω τον τρόπο σκέψης του.

Sophia Kollia είπε...

Μόλις έβλεπα ένα ρεπορτάζ από την Γκάνα, που έλεγε πόσο ανάγκη έχουν οι άνθρωποι να πιστέψουν, και σκέφτομαι ότι πρέπει να πιστέψεις πρώτα για να σκεφτέις και να στηρισχτείς στα πόδια σου μετά.Ίσως είναι σαν την γραμματική, πρώτα μαθαίνεις τους κανώνες μετά τους ξεχνάς αλλά ξέρεις να γράφεις...Πολύ μπέρδεμα..
Καλή Ανάσταση!!

IonnKorr είπε...

Δήμητρα

Όλα πάντα έτσι δεν γίνονται?

Όλα τα διάσημα πρόσωπα του Παρελθόντος (αλλά και του Παρόντος και του Μέλλοντος) έχουν περιβληθεί με "μυθικούς φωτοστέφανους".

Διάφοροι βιογράφοι, σκόπιμα ή μη, έχουν γράψει πράγματα, που συνήθως είναι μακριά από την πραγματικότητα, ενδιαφερόμενοι περισσότερο το πως εντυπωσιάσουν το κοινό ώστε να πουλήσει η "βιογραφία".

IonnKorr είπε...

Σοφία

"σκέφτομαι ότι πρέπει να πιστέψεις πρώτα για να σκεφτείς και να στηρισχτείς στα πόδια σου μετά"

Έχεις ακούσει την παλιότερη ατάκα που κυκλοφορούσε έντονα στον χώρο των πολικών.

"Ποτέ κανείς δεν γίνεται καλός Καπιταλιστής αν στα νιάτα του δεν υπήρξε φανατικός Κοιμμουνιστής"

Έτσι είναι και στα θέματα των θρησκειών

Οι καλύτεροι άθεοι (και "θεομάχοι") είναι αυτοί που ήταν στην νεότητά τους υποδειγματικοί πιστοί και διάβασαν εξονυχιστικά τις Γραφές.

Αν δεν δεις τα πράγματα πρώτα "εκ των έσω" πως μετά θα βρεις επιχειρήματα να τα επικρίνεις όταν είσαι απέξω??????

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

αχ βρε ιον συμφωνώ μαζίσου! Οι άνθρωποι αντί να στραφούν στο κέντρο τους να κατοικήσουν το πνεύμα και την ύλη τους σχεδόν πάντα ψάχνουν να επιβεβαιωθούν για να υπάρξουν και να ανα(σ)ταθουν μέσω τρίτων..ομάδων..κ.τ.λ.
Καλή ανα(σ)ταση Ιονν ότι αγαπάς!!

MelidonisM είπε...

IonnKorr είπε...

Θεός δρά όπως ο κάθε καλός πολιτικάντης, κομματάρχης.
- Δίνει τις καλές θέσεις στους "ανανήψαντες" πρώην συνοδοιπόρους του, προ των εκλογών (εκλογές = γιορτή της παραβολής), σε βάρος των σταθερών και τίμιων συνεργατών του.


...Γειά στο στόμα σου! κάτι ξέρει
για το ΘΕΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
το Σταθερά Πράσινο
πλην Τίμιο νησί! χαχα

Που σαι ρε Λάκων? Χρόνια μας Πολλά!
Να αναστηθεί κι η Κρήτη!
Να σκάσει δυναμίτης!:-)

IonnKorr είπε...

Πέλα

Οι άνθρωποι αντί να στραφούν στο κέντρο τους να κατοικήσουν το πνεύμα και την ύλη τους σχεδόν πάντα ψάχνουν να επιβεβαιωθούν για να υπάρξουν και να ανα(σ)ταθουν μέσω τρίτων..ομάδων..

Πολύ χαίρομαι,μα πάρα πολύ, που συμφωνείς σε αυτό το "κομβικό σημείο" των απόψεών μου.

Καλή "Ανάταση", λοιπόν. Καλά να περάσεις στις γιορτές.

IonnKorr είπε...

Μιχάλη

"Ο (Βιβλικός) Θεός δρά όπως ο κάθε καλός πολιτικάντης, κομματάρχης."

Πάντως, αυτή η "θεϊκή" ασυνέπεια μεταξύ της "Παραβολής του Ασώτου" και της "Παραβολής των Μωρών Παρθένων" είναι απόλυτα εντυπωσιακή!!!!

Μα όταν ευνοείται, κατάφωρα, ο επιστρέψας άσωτος νεότερος υιός σε βάρος, του παραμείναντος και σκληρά εργασθέντος, πρωτότοκου, που "έφαγε" και την επιτίμηση γιατί τόλμησε να διαμαρτυρηθεί, δεν σε πιάνουν τα διαόλια σου?????

Μια τέτοια πράξη δεν θα την θεωρούσε δίκαιη και ο πιο άδικος δικαστής!!!!

Και σαν να μην έφτανε αυτό, έρχεται και η "Παραβολή των Μωρών Παρθένων" για να δείξει ότι όταν ο Θεός θίγεται ο ίδιος, δεν σηκώνει "μύγα στο σπαθί του"!!!!!
Εκεί δεν υπάρχει ούτε συγχώρεση ούτε συγγνώμη!!! Ξέχασαν οι παρθένες το λάδι (σιγά τα λάχανα, δηλαδή) και χαρακτηρίζονται "μωρές" και μένουν "εκτός νυμφώνος"!!!

Και γιατί δεν χαρακτηρίζεται "μωρός" ο άσωτος? Εκεί, γιατί δεν κλείνει η πόρτα?????

χα..χα..

Και, όμως, ο κόσμος πάει στην εκκλησία και ψέλνει, μαζί με τους ψάλτες αυτές, τις απαράδεχτες, για νοήμονα όντα, παραβολές.

--------------
Η ίδια τακτική εφαρμόζεται από το "marketing" των Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας σήμερα.

Ανεβαίνουν βαθμιαία τα τιμολόγια των παλιών καταναλωτών ώστε να δοθούν "ελκυστικά φτηνά πακέτα" στους νέους.

Δηλαδή, καλύτερος "manager" από τον Χριστιανικό Θεό δεν μπορούσε να υπάρξει. Ακόμα και σήμερα αντιγράφονται οι "πατέντες" του.

--------------
Τώρα, γιατί τα γράφεις αυτά του Λάκωνα, σε σχέση με το ΠΑΣΟΚ, ... ε ... κάτι παραπάνω θα ξέρεις!!!!

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Πρώτ' απ' όλα, IonnKorr, την καλησπέρα μου!
Να αποτολμήσω μια συμμετοχή στη διερεύνηση της διαφοράς στην απονομή "δικαιοσύνης" ανάμεσα στις δύο παραβολές;
Μήπως μέτρησε ότι ο άσωτος υιός ήτανε γιος, καμάρι, πώς να το κάνουμε δηλαδή; Ενώ αι μωραί παρθένοι, τι ήταν; Κοπελιές, κορίτσια, μετά συγχωρήσεως!
Ανταποδίδω την ευχή της ανάρτησής σου!!!

α Κενταύρου είπε...

Tα καλά και συμφέροντα τες ψυχές ημών και υμών.....Θρησκεία όλα τα λεφτά!!!!Η αλήθεια είναι όμως ότι ελέγχει μεγάλο τμήμα του Ελληνικού λαού.

IonnKorr είπε...

Υπατία

Τι έγινες βρε παιδί μου???

Χάθηκες από προσώπου BloggoΓης!!!

Σωστή η παρατήρησή σου!! χα..χα..

Αλλά .... εσείς οι γυναίκες φταίτε!

Που ανεχτήκατε ο Θεός να είναι και άντρας και φαλλοκράτης!!!!

χα..χα...

Νάσαι καλά. Καλές γιορτές και να μην χανόμαστε.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ειρήνη Υμίν!
Ας μη συνεριζόμαστε με ποιον ή ποιαν συμφωνεί περισσότερο ο Ιονν γιατί θα γίνει της Λιβύης εδώ μέσα! χα χα χα χα.
Θα ήθελα πάντως να πω πως αυτό που έγραψε ο Ali μου άρεσε πολύ.

Αν μου επιτρέπετε όμως, να κάνω μια αφελέστατη ερώτηση:
«Τι σημαίνει αλήθεια Ανάσταση για μας τους ανθρώπους;»
Καταλαβαίνω ως απλός Αφρικανός την λέξη Ανάταση, μαζική η και προσωπική. Την Επανάσταση.
Μεταφορικά όμως μια ομάδα ατόμων, ένα έθνος, μια χώρα μπορεί να αναστηθεί; Αφού ακόμη αν κατακτηθεί και υποδουλωθεί δεν πεθαίνει. Απλώς λαθροβιώνει!
Ανάσταση όμως; Με την έννοια της πλήρους επαναφοράς στην έμβια κατάσταση; Με όλα τα κύτταρα να επανέλθουν σε λειτουργία;
Ποιητικά το καταλαβαίνω. Είναι όμορφη λέξη. Και ηχεί ωραία.
Αλλά Αφρικανός είμαι τι ξέρω εγώ; Προέρχομαι από αναπτυσσόμενη περιοχή του πλανήτη ή πιο καθαρά από υπό ανάπτυξη χώρα ή ακόμη πιο καθαρά από υπανάπτυκτη χώρα όπου όχι ανάσταση αλλά ούτε ανάπαυση δεν υπάρχει δυστυχώς!

IonnKorr είπε...

Κένταυρε

Θρησκεία όλα τα λεφτά!!!!Η αλήθεια είναι όμως ότι ελέγχει μεγάλο τμήμα του Ελληνικού λαού.

Ακριβώς Κένταυρε. Ένα μεγάλο ποσοστό του Ελληνικού λαού ελέγχεται από την θρησκεία. Ένα άλλο από τα κόμματα. Ένα άλλο μεγάλο κομμάτι από το Ποδόσφαιρο. Ένα άλλο από το τηλεοπτικό κουτσομπολιό..

Τι μένει ....????

Ένα 0 τοις εκατό, ελεύθερο από αυτές τις επιρροές.

Άντε μετά να πάει μπροστά η χώρα!!!!

IonnKorr είπε...

Χριστόφορε

Πολλές φορές με ακούς να λοιδορώ την Ελλάδα.

Αλλά το ξέρεις, πολύ καλά, ότι όλος ο Πλανήτης βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση.

Σήμερα, είναι 7 εκατομμύρια, σε μερικά χρόνια θα προστεθούν άλλα τρία!!!

Οι πηγές διατροφής όλο και μειώνονται και το χειρότερο εκφυλίζονται, ευτελίζονται.

Το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο δεν είναι ατέλειωτο. Τα αποθέματά του τελειώνουν και αυτά. Και αυτό που υπάρχει ακόμα είναι όλο και χειρότερης ποιότητας και βγαίνει με μεγαλύτερο κόστος άντλησης.

Το βασικότερο. Η ρύπανση καλπάζει. Σε μερικά χρόνια η ρύπανση από Ινδία και Κίνα θα υπερβεί κατά πολύ αυτήν της Αμερικής και της Ευρώπης.

Ο Τρίτος Κόσμος αφυπνίζεται. Δεν θα αντέξει για πολύ να ζει με μισθούς των δέκα και είκοσι ευρώ μηνιαίως.

Τι θα γίνει??

Άμα, αρχίζει η Παγκόσμια Επανάσταση όλα θα καταρρεύσουν σαν χάρτινος πύργος. Ολόκληρη η Ανθρωπότητα θα παραδοθεί στο έλεος των συμμοριών. Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι.

Μόνη μας ελπίδα. Να μην ζούμε τότε.

iamaticus είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΙΟΝΝΚΟΡΡ!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Σωστά το λες. Άλλωστε οι Ιταλοί το έχου πει:
"Chi vive sperando muore cacando"
(=Όστις ζει ελπίζοντας πεθαίνει χέζοντας) :
Συγγνώμη για την αθυροστομία!

IonnKorr είπε...

Ίαμε

Ευχαριστώ που πέρασες.

Καλά να περάσεις τις γιορτές και εσύ και η οικογένειά σου. Υγεία και ευτυχία. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.

IonnKorr είπε...

Βρε Χριστόφορε

Επαναλαμβάνεσαι επικίνδυνα!!!!

Κοίτα εδώ, σε σχόλιό σου σε παλαιότερή μου ανάρτηση με τίτλο Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία :

CHRISTOBAL είπε...
Ιονν εντάξει.
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Και αν τώρα έχει ήδη μείνει τελευταία.
Τέλος πάντων κάνω τον έξυπνο.
Οι Ιταλοί λένε: "Ghi vive sperando muore cacando" =
= Εκείνος που ζει ελπίζοντας πεθαίνει....(συγγνώμη)χέζοντας.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ SPERANDO
7 Μαΐου 2010 6:00 μ.μ.


Βρε ακριβώς τα ίδια μου έγραψες!!

Ούτε καρμπόν να έβαζες!!!!! χα..χα..

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Έχεις αρχείο τελικά!!! Και μνήμη ελέφαντα!!
Αλλά όμως:
«Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως»
Και λοιπόν; Τι εννοείς "γκάφα";
Εγώ το ιταλικό ρητό θα το λέω και θα το επαναλαμβάνω ελπίζοντας, να έχει κάποια αλήθεια.
Και δεν θα φύγω από τούτο τον κόσμο, αν δεν το διαπιστώσω ιδίοις γλουτοίς!!! Και μόνον τότε θα αναφωνήσω:
«Νυν απολύεις τον δούλον σου Δέσποτα». Ελπίζω μόνο να έχουν ζεστό νερό εκεί πάνω.....

IonnKorr είπε...

Χριστόφορε

«Νυν απολύεις τον δούλον σου Δέσποτα».

Μου θυμίζει κάτι????

χμμμ

Για να ψάξω στα αρχεία μου να δω πότε το έχεις ξαναφέρει αυτό????

αρχίζω:
1980, όχι
1981, όχι
1982, όχι

...

συνεχίζεται...

D.Angel είπε...

Καλή Ανάσταση - επανάσταση λοιπόν!
Φιλιά πολλάααααααααααααααα

Ααα και καλό Πάσχα!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ionn ψάξε αν έχω γράψει και το παρακάτω:
"La morte mi troverà vivo."
=(Ο θάνατος θα με βρει ζωντανό) ... ελπίζω και καθαρό βέβαια.
Τελικά έχω αρχείο!!! Ευχαριστώ Ιονν.
Buona notte Ionn

Ανώνυμος είπε...

Προσωπική Ανάσταση !!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Χρόνια σου πολλά Ιονν με υγεία σωματική και πνευματική και πάντα δημιουργικός να είσαι.
Επίσης εύχομαι σχετικά με τα παραπάνω, του χρόνου να μου προσάψεις ότι "επαναλαμβάνομαι επικίνδυνα" ! χα χα χα
Γεια σου ρε Ιονν ανεπανάληπτε!!

IonnKorr είπε...

Καλή Ανάσταση

και σε σένα Αγγελίνα

Χαθήκαμε κάπως ...

IonnKorr είπε...

Χριστόφορε

Επίσης εύχομαι σχετικά με τα παραπάνω, του χρόνου να μου προσάψεις ότι "επαναλαμβάνομαι επικίνδυνα" !

Υπόσχομαι ότι για την επόμενη εικοσαετία θα στο λέω πάντα.
(Κάθε συνάφεια με τον Μαρινάκη του Ολυμπιακού που υποσχέθηκε στους οπαδούς πρωτάθλημα για τα επόμενα είκοσι χρόνια, άστοχη)

Είδες ότι κρατώ αρχείο. Είπες μια φράση?? Καταγράφηκε. Αν την επαναλάβεις, παίρνεις πρόστιμο.

xa..xa..

Καλή Ανάσταση και σε σένα.

------------
Είκοσι χρόνια θα μας γράφεις Φανταστική Λογοτεχνία από το Διαδίκτυο????
Θα φαληρίσεις τους εκδότες!

zoyzoy είπε...

Εύχομαι και'γω σ'αυτήν την προσωπική ανάσταση θα'ναι σίγουρα πιο ουσιώδης από κάθε άλλη!
Χαρούμενη Ανάσταση "προσωπική" εύχομαι από καρδιάς με τους αγαπημένους σου!

Με φιλιά θαλασσινά!

IonnKorr είπε...

Ζουζού

Ευχαριστώ. Πολλές ευχές και σε σένα. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σου πάνε όλα καλά. Όλα καλά.

Bitch είπε...

Καλές Γιορτές!!
Καλημέρα!
Μόνικα

~reflection~ είπε...

Καλή Ανάσταση Καρδιάς, Ιονάκο.....

για όλους μας...


Κερί αναμένο, το φιλί, σαν Υστερόγραφο Ανάγκης......

Σταλαγματιά είπε...

Ανάσταση στην ψυχή
Ανάσταση σε ότι μας κρατά δυνατούς και ενωμένους....


Καλή Ανάσταση Ionnkorr μου!
Δεν έκλεισα το blog μου, γυρίζω και φεύγω ψάχνοντας την δική μου Ανάσταση!!

Θα συναντηθούμε ξανά σίγουρα!
Φιλί

IonnKorr είπε...

Ακούραστε Σκρούτζη

Καλό Πάσχα και σένα.

IonnKorr είπε...

Μόνικα

Νάσαι πάντα καλά.

Ευχαριστώ για την επίσκεψη

IonnKorr είπε...

Κάκια

Καλές γιορτές και ότι επιθυμεί η ψυχή σου.

IonnKorr είπε...

Αναστασία

Σου εύχομαι να βρεις την δική σου ανάσταση.

Χρόνια πολλά και για την γιορτή σου.