Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2011

Όμορφες Γυναίκες με Μυαλό (7): Αγγελική Νικολούλη


Η Αγγελική Νικολούλη γεννήθηκε στον Πύργο Ηλείας.
Εργάστηκε σε εφημερίδες της Πάτρας, της Αθήνας, 
σε περιοδικά και στην τηλεόραση.
Ως νεαρή ρεπόρτερ ξεκίνησε με το αστυνομικό ρεπορτάζ. 
Οι αποκαλύψεις της και τα καυτά ρεπορτάζ της,
την καθιέρωσαν στο χώρο με αποτέλεσμα
να είναι η πρώτη γυναίκα αστυνομικός ρεπόρτερ στην Ελλάδα.

Οι πρώτες εφημερίδες που συνεργάστηκε ήταν η «Γνώμη» και «Πελοπόννησος» της Πάτρας, όπου ασχολήθηκε με όλα τα ρεπορτάζ και ιδιαίτερα με το κοινωνικό και το αστυνομικό.

Η εφημερίδα «Απογευματινή» την κάλεσε στην Αθήνα, όπου συνέχισε τις έρευνες, τις αποστολές και τα ρεπορτάζ, έχοντας για δασκάλους της τον Χρήστο Πασαλάρη και τον Γιάννη Βούλτεψη.
Μια από τις μεγάλες επιτυχίες της, η αποκάλυψη της δράσης του «δράκου» Κυριάκου Παπαχρόνη σε Θεσσαλονίκη και Δράμα και η συνέντευξη που του πήρε στα κρατητήρια λίγο μετά τη σύλληψη του.

Ο «Ελεύθερος Τύπος» την επέλεξε με το ξεκίνημά του για στέλεχός του. Στην αρχή ως υπεύθυνη του αστυνομικού ρεπορτάζ και στη συνέχεια υπεύθυνη όλων των τμημάτων αστυνομικού, ελεύθερου, υπουργείων, φωτορεπόρτερ. Στην εφημερίδα αυτή έκανε και αποκαλύψεις που πέρασαν τα σύνορα της χώρας-αεροπειρατεία, κατασκοπεία, τρομοκρατία ενώ συνέβαλε στον εντοπισμό και στη σύλληψη του «δράκου» των νοτίων και βορείων προαστίων, Σπύρου Μπέσκου.

Η πολύχρονη, καθημερινή επαφή της με το κέντρο της Άμεσης Δράσης το γνωστό «100», της έδωσε πέρα από τις σοβαρές ειδήσεις και πιπεράτες ιστορίες που τις ζωντάνεψε με το χιούμορ που διαθέτει, στην προσωπική στήλη που διατηρούσε στην ίδια εφημερίδα. Ο αείμνηστος θεατρικός συγγραφέας, στιχουργός, δημοσιογράφος και σκηνοθέτης Αλέκος Σακελάριος, την βοήθησε να τις μεταφέρει το 1990 σε ένα χιουμοριστικό βιβλίο με τίτλο «Τα πιπεράτα του 100».

Το «Έθνος» την κάλεσε μετά από χρόνια να αναλάβει υπεύθυνη θέση στο νέο περιοδικό «ΧΡΟΝΟΣ» και το κοινωνικό και αστυνομικό ρεπορτάζ στο «Έθνος της Κυριακής». Οι αποκαλύψεις της συνεχίστηκαν και στην εφημερίδα αυτή. Έφερε στο φως την υπόθεση των υποκλοπών με θύματα πολιτικούς και παράγοντες της χώρας, που γίνονταν από την τότε ΕΥΠ. Τα ντοκουμέντα που παρουσίασε την έστειλαν να καταθέσει σαν βασικός μάρτυρας στην επιτροπή της Βουλής, που είχε συσταθεί για την διερεύνηση τους. Παράλληλα εργάστηκε και στα περιοδικά «Εικόνες» και «Επίκαιρα».

Στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο MEGA, εμφανίστηκε σαν συνεργάτης του Κώστα Χαρδαβέλλα στο κοινωνικό ρεπορτάζ «Χωρίς Μοντάζ». Στη συνέχεια ανέλαβε την έρευνα σκοτεινών εγκλημάτων και εξαφανίσεων μέσα από την εκπομπή «Ρεπορτάζ στην Ομίχλη» και ήταν συμπαρουσιάστρια του Κώστα Χαρδαβέλλα στο ίδιο κανάλι.

Μετά από δύο χρόνια, τον Οκτώβριο του 1995, εμφανίστηκε στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ με τη δική της ζωντανή, πολύωρη εκπομπή «Φως στο Τούνελ». Στο ίδιο κανάλι παρέμεινε και όταν μετονομάστηκε σε ALPHA.

Το 2001 μετακόμισε στο ALTER όταν αυτό βρισκόταν στα πρώτα του βήματα... Παραμένει στο ίδιο κανάλι συνεχίζοντας τις αναζητήσεις και τις αποκαλύψεις μέσα από την εκπομπή της «Φως στο Τούνελ».


1 σχόλιο:

Γουΐκα είπε...

Εννοείς φυσική ομορφιά; ή ομορφιά επεξεργασμένης εικόνας; Άλλο ομορφιά κι άλλο γοητεία. Γοητευτική ναι. Είναι και όμορφη χωρίς την σωστή τοποθέτηση του προβολέα της φωτογράφισης; Σήμερα υπάρχουν χαζές γυναίκες; Γενικά υπήρχαν ποτέ χαζές γυναίκες; Νομίζω προσποιούνται τις χαζές, όπως προσποιούνται οργασμό, με δόλια πολύπλευση πρόθεση. Και με καίει το ερώτημα υπάρχουν έξυπνοι άντρες που να είναι και όμορφοι;