Χαρτογράφηση του Χωρόχρονου
Μέρος 29
q-Φως στην άκρη του τούνελ...
Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε θυμίζοντας ότι βρισκόμαστε, πάντοτε, στον Δισδιάστατο Χώρο (2D) και παρατηρούμε τις χορευτικές φιγούρες της μονοδιάστατης χορεύτριας (δηλ. της Ευθείας)
Όλες οι φιγούρες της ήταν "κανονικές":
Δηλ.
- Οι Περικλινείς στάσεις (στις οποίες η Ευθεία περιφερόταν περί το κέντρο Ο, τέμνοντας και τους δύο άξονες x,y). Αυτές αναλύθηκαν στο Μέρος 20.
- Οι Παρακλινείς στάσεις (στις οποίες η Ευθεία περιφερόταν περί το κέντρο Ο, τέμνοντας κάθετα έναν κάθε φορά από δύο άξονες x,y). Αυτές αναλύθηκαν στο Μέρος 21.
Ας θεωρήσουμε τώρα ότι η χορεύτρια ετοιμάζεται να εκτελέσει το "κύκνειο άσμα" της.
Να κάνει, δηλαδή, τις εντυπωσιακότερες φιγούρες της που θα καταπλήξουν τους Θεατές-Παρατηρητές.
Τι μένει?
το απροσδόκητο!
Να να εκτιναχθεί από την επίπεδη "πίστα" (προς τα επάνω ή προς τα κάτω) "σχίζοντας" τον Δισδιάστατο Χώρο, "ορθοποιούμενη", οπότε ξαναρχίζει τα γνωστά της χοροδράματα "ορθοποιημένη" πλέον!!!
- Έι, θα φωνάξετε. Αυτό είναι αδύνατο! Θα απαιτούσε την ύπαρξη της τρίτης Χωρικής Διάστασης (z) οπότε θα είχαμε Τρισδιάστατο Χώρο (3D) και όχι τον Δισδιάστατο (2D) που θεωρήθηκε εξ αρχής.
Εμ ... εδώ το μυστικό.
Δεν πρόκειται για την τρίτη Χωρική Διάσταση (z) αλλά για την τρίτη Χρονική Διάσταση (q) !
Δηλαδή, την ενδέκατη Διάσταση που τόσο πολύ διαφημίσαμε!!!
Ποιό θα είναι το αποτέλεσμα?
Ο δισδιάστατος Άνθρωπος-Παρατηρητής, που βρίσκεται αρχή Ο του Συστήματος Αναφοράς του, το μόνο που θα βλέπει (καθώς υπακούει στους περιορισμούς του Δισδιάστατου Χώρου του) θα είναι η προβολή της (κατά μία έννοια, η "σκιά" της), δηλαδή, το σημείο που η "όρθια" πλέον Ευθεία τέμνει το Δισδιάστατο Επίπεδο.
Προφανώς, ο Θεός-Διαχειριστής (και κατ'επέκταση ένα "Πολυδιάστατο Ον") θα την βλέπει ολόκληρη.
Θα παρουσιάσουμε τα αυτά τα νέα χοροδράματα με τρόπο εντελώς αντίστοιχο με τα προηγούμενα
Πριν αρχίσουμε λοιπόν τις αναλυτικές μαθηματικές παρουσιάσεις των νέων χοροδραμάτων ας δούμε ποιές προοπτικές διανοίγονται από την στιγμή που ο Άνθρωπος μπορέσει να "δαμάσει" αυτήν την διάσταση.
Όπως διαφαίνεται, στην 3η Χρονική Διάσταση (q) δεν υπάρχει το όριο της ταχύτητας του φωτός (c), όπως συμβαίνει στις άλλες δύο χρονικές διαστάσεις (δηλ. την Χρονική Διάσταση (q) και την αντίστροφή της).
Επομένως, η δυνατότητα άντλησης ή ανταλλαγής Πληροφορίας μέσω αυτής, από τις άλλες περιοχές του Σύμπαντος ή το Παρελθόν του (ή ακόμη και το Μέλλον του) πρέπει να γίνεται ακαριαία.
Μέχρι σήμερα, η μεταφορά Πληροφορίας (δηλ. Κειμένου, Εικόνας και Ήχου), μεταξύ πομπών και δεκτών, γίνεται διαμέσου της Ηλεκτρομαγνητικής Ακτινοβολίας που διαδίδεται με την βοήθεια της Χρονικής Διάστασης (t).
Ας γίνουμε σαφέστεροι
π.χ. μία από τις βασικές εξισώσεις για το Ηλεκτρομαγνητικό Κύμα είναι:
Αυτό που χρειάζεται να γίνει στο (άμεσο σχετικά) Μέλλον είναι καταστρωθεί μία νέα "κυματική εξίσωση" στην οποία:
- η Χρονική Διάσταση (t) θα έχει αντικατασταθεί από την Χρονική Διάσταση (q) και
- η Ένταση του Ηλεκτρικού Πεδίου από την Ένταση ενός άλλου κατάλληλου Πεδίου και
- η οποία εξίσωση θα είναι φυσικά απαλλαγμένη από την παρουσία της ταχύτητας του φωτός (c)
Ανάλογες θα είναι, προφανώς, οι νέες εξισώσεις για την Κβαντική Φυσική.
Προφανώς, μόλις ανακαλυφθεί η νέα αυτή εξίσωση, η κατασκευή (από την Τεχνολογία) "q-πομπών" και "q-δεκτών" θα είναι μια διαδικασία που δεν θα ανήκει στην Επιστημονική Φαντασία.
Από την στιγμή που οι Τηλεπικοινωνίες θα προσαρμοσθούν στην Χρονική Διάσταση (q), μάλλον δεν είναι μακριά και ανακάλυψη των αντιστοίχων συσκευών για τις Τηλεμεταφορές και τα "Ταξίδια στο Σύμπαν".
Το πόσο θα αλλάξει το τοπίο στις Συμπαντικές Επικοινωνίες της Γης θα μπορούσε να αναπαρασταθεί με το εξής παράδειγμα:
Σήμερα η επικοινωνία μας με το Σύμπαν (που διαδίδεται διαμέσου της Χρονικής Διάστασης (t)) προσομοιάζει με κάποιους που στέκονται στην μία άκρη του Ατλαντικού και με έναν τηλεβόα στέλνουν ένα Ηχητικό Κύμα, ελπίζοντας ότι κάποτε θα φτάσει στην άλλη πλευρά του.
Η νέα επικοινωνία (που θα στηρίζεται στην Χρονική Διάσταση (t)) θα αντιστοιχεί με το να χρησιμοποιήσουν απλά το τηλέφωνο.
Όταν κατασκευάσουμε τους νέους "q-δέκτες" θα νοιώσουμε, όπως ακριβώς, ένας κωφός που ανακτά αιφνίδια την ακοή του.
Βέβαια, την χαρά μας, ως Ανθρώπινο είδος, θα αντισταθμίσει η αποκάλυψη ότι οι "Εξωγήινοι" μας πρόλαβαν!
Τρισεκατομμύρια ίσως, "επικλινή", "παρακλινή", "διακλινή" κλπ σημεία του Χώρου που ζούμε, θα αποτελούν σκιές-προβολές των κατασκοπευτικών μηχανημάτων των Εξωγηίνων (ή και "αισθητήρων" του Δημιουργού) που θα παρακολουθούν κάθε δραστηριότητα πάνω στον Πλανήτη (ακόμα και μέσα στα σώματα των Ανθρώπων)
(χα..χα.., οι απανταχού στον Πλανήτη, συνωμοσιολόγοι και λοιποί παρανοϊκοί θα με λατρέψουν. Ελπίζω να μην πάρουν έναν φακό και να αρχίσουν να ψάχνουν κάθε "σημείο" του χώρου μήπως κρύβει μυστική παρουσία Εξωγηίνων και κατασκοπευτικά όργανα Ανώτερων Πολυδιαστατικών Όντων)
Είναι κυριολεκτικά εντυπωσιακό το πόσο καλά κρυμμένα ήταν μέχρι τώρα, ανάμικτα με τις κοινότυπες ευθείες και σημεία, τα "κανάλια" με τα οποία μπορούν να επιβλέπουν ή να εποπτεύουν ή να εισέρχονται στο 3D-χώρο του Κόσμου μας, ανώτερα Πολυδιάστατα Όντα.
Ακριβώς έτσι και σήμερα.
από την στιγμή που θα μπορέσει η Φυσική να "φωτίσει" το Άγνωστο Φαινόμενο και να καταστρώσει τις Μαθηματικές Εξισώσεις που το περιγράφουν,
είναι ζήτημα χρόνου
να εμφανισθεί και η αντίστοιχη Τεχνολογία που θα "υλοποιήσει" τις Εξισώσεις αυτές και επινοήσει και θα αναπτύξει τις κατάλληλες μηχανές και υποδομές που θα ανοίξουν τους νέους "δρόμους" που θα βαδίσει ο Μελλοντικός Άνθρωπος.
Κάναμε έναν εκτεταμένο πρόλογο για την ενδέκατη διάσταση του Πολυχώρου, την Διάσταση (q)
Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε θυμίζοντας ότι βρισκόμαστε, πάντοτε, στον Δισδιάστατο Χώρο (2D) και παρατηρούμε τις χορευτικές φιγούρες της μονοδιάστατης χορεύτριας (δηλ. της Ευθείας)
Όλες οι φιγούρες της ήταν "κανονικές":
Δηλ.
- Οι Περικλινείς στάσεις (στις οποίες η Ευθεία περιφερόταν περί το κέντρο Ο, τέμνοντας και τους δύο άξονες x,y). Αυτές αναλύθηκαν στο Μέρος 20.
- Οι Παρακλινείς στάσεις (στις οποίες η Ευθεία περιφερόταν περί το κέντρο Ο, τέμνοντας κάθετα έναν κάθε φορά από δύο άξονες x,y). Αυτές αναλύθηκαν στο Μέρος 21.
- Οι Διακλινείς στάσεις (στις οποίες η Ευθεία στροβιλιζόταν περί το κέντρο Ο, διερχόμενη από αυτό, χωρίς να τέμνει σε άλλο σημείο τους δύο άξονες x,y). Αυτές αναλύθηκαν στο Μέρος 23.
- Οι Ταυτοκλινείς στάσεις (στις οποίες η Ευθεία στροβιλιζόταν περί το κέντρο Ο, διερχόμενη από αυτό και ταυτιζόμενη με έναν κάθε φορά από τους δύο άξονες x,y). Αυτές αναλύθηκαν στο Μέρος 24.
- Οι Ταυτοκλινείς στάσεις (στις οποίες η Ευθεία στροβιλιζόταν περί το κέντρο Ο, διερχόμενη από αυτό και ταυτιζόμενη με έναν κάθε φορά από τους δύο άξονες x,y). Αυτές αναλύθηκαν στο Μέρος 24.
Ας θεωρήσουμε τώρα ότι η χορεύτρια ετοιμάζεται να εκτελέσει το "κύκνειο άσμα" της.
Να κάνει, δηλαδή, τις εντυπωσιακότερες φιγούρες της που θα καταπλήξουν τους Θεατές-Παρατηρητές.
Τι μένει?
το απροσδόκητο!
Να να εκτιναχθεί από την επίπεδη "πίστα" (προς τα επάνω ή προς τα κάτω) "σχίζοντας" τον Δισδιάστατο Χώρο, "ορθοποιούμενη", οπότε ξαναρχίζει τα γνωστά της χοροδράματα "ορθοποιημένη" πλέον!!!
- Έι, θα φωνάξετε. Αυτό είναι αδύνατο! Θα απαιτούσε την ύπαρξη της τρίτης Χωρικής Διάστασης (z) οπότε θα είχαμε Τρισδιάστατο Χώρο (3D) και όχι τον Δισδιάστατο (2D) που θεωρήθηκε εξ αρχής.
Εμ ... εδώ το μυστικό.
Δεν πρόκειται για την τρίτη Χωρική Διάσταση (z) αλλά για την τρίτη Χρονική Διάσταση (q) !
Δηλαδή, την ενδέκατη Διάσταση που τόσο πολύ διαφημίσαμε!!!
Ποιό θα είναι το αποτέλεσμα?
Ο δισδιάστατος Άνθρωπος-Παρατηρητής, που βρίσκεται αρχή Ο του Συστήματος Αναφοράς του, το μόνο που θα βλέπει (καθώς υπακούει στους περιορισμούς του Δισδιάστατου Χώρου του) θα είναι η προβολή της (κατά μία έννοια, η "σκιά" της), δηλαδή, το σημείο που η "όρθια" πλέον Ευθεία τέμνει το Δισδιάστατο Επίπεδο.
Προφανώς, ο Θεός-Διαχειριστής (και κατ'επέκταση ένα "Πολυδιάστατο Ον") θα την βλέπει ολόκληρη.
Θα παρουσιάσουμε τα αυτά τα νέα χοροδράματα με τρόπο εντελώς αντίστοιχο με τα προηγούμενα
Δηλ.
- Οι νέες Περικλινείς στάσεις (στις οποίες το σημείο της προβολής της Ευθείας θα βρίσκεται μέσα στα Τεταρτημόρια) θα παρουσιασθούν στο Μέρος 30.
(Οι παλαιές, ως γνωστόν, αναλύθηκαν στο Μέρος 20).
- Οι νέες Παρακλινείς στάσεις (στις οποίες το σημείο της προβολής της Ευθείας θα βρίσκεται επάνω στους 4 Άξονες) θα περιγραφούν στο Μέρος 31.
(Οι παλαιές, ως γνωστόν, αναλύθηκαν στο Μέρος 21).
- Οι νέες Περικλινείς στάσεις (στις οποίες το σημείο της προβολής της Ευθείας θα βρίσκεται μέσα στα Τεταρτημόρια) θα παρουσιασθούν στο Μέρος 30.
(Οι παλαιές, ως γνωστόν, αναλύθηκαν στο Μέρος 20).
- Οι νέες Παρακλινείς στάσεις (στις οποίες το σημείο της προβολής της Ευθείας θα βρίσκεται επάνω στους 4 Άξονες) θα περιγραφούν στο Μέρος 31.
(Οι παλαιές, ως γνωστόν, αναλύθηκαν στο Μέρος 21).
- Οι νέες Διακλινείς στάσεις (στις οποίες το σημείο της προβολής της Ευθείας θα βρίσκεται επάνω στην αρχή (Ο) θα παρουσιασθούν στο Μέρος 33.
(Οι παλαιές, ως γνωστόν, αναλύθηκαν στο Μέρος 23 και στο Μέρος 24).
- Τέλος, κάποιες μη-Υπαρκτές στάσεις, που απομένουν, θα παρουσιασθούν στο Μέρος 34
(Οι παλαιές, ως γνωστόν, αναλύθηκαν στο Μέρος 23 και στο Μέρος 24).
- Τέλος, κάποιες μη-Υπαρκτές στάσεις, που απομένουν, θα παρουσιασθούν στο Μέρος 34
Πριν αρχίσουμε λοιπόν τις αναλυτικές μαθηματικές παρουσιάσεις των νέων χοροδραμάτων ας δούμε ποιές προοπτικές διανοίγονται από την στιγμή που ο Άνθρωπος μπορέσει να "δαμάσει" αυτήν την διάσταση.
Είναι η 3η Χρονική Διάσταση (q) το μαγικό "κλειδί" για τις Διαστημικές Τηλεπικοινωνίες και τα Διαστημικά Ταξίδια? |
Όπως διαφαίνεται, στην 3η Χρονική Διάσταση (q) δεν υπάρχει το όριο της ταχύτητας του φωτός (c), όπως συμβαίνει στις άλλες δύο χρονικές διαστάσεις (δηλ. την Χρονική Διάσταση (q) και την αντίστροφή της).
Επομένως, η δυνατότητα άντλησης ή ανταλλαγής Πληροφορίας μέσω αυτής, από τις άλλες περιοχές του Σύμπαντος ή το Παρελθόν του (ή ακόμη και το Μέλλον του) πρέπει να γίνεται ακαριαία.
Μέχρι σήμερα, η μεταφορά Πληροφορίας (δηλ. Κειμένου, Εικόνας και Ήχου), μεταξύ πομπών και δεκτών, γίνεται διαμέσου της Ηλεκτρομαγνητικής Ακτινοβολίας που διαδίδεται με την βοήθεια της Χρονικής Διάστασης (t).
Ας γίνουμε σαφέστεροι
π.χ. μία από τις βασικές εξισώσεις για το Ηλεκτρομαγνητικό Κύμα είναι:
Ε = η Ένταση Ηλεκτρικού Πεδίου x = η Χωρική Διάσταση του Μήκους c = η Ταχύτητα Φωτός t = η Χρονική Διάσταση |
- η Χρονική Διάσταση (t) θα έχει αντικατασταθεί από την Χρονική Διάσταση (q) και
- η Ένταση του Ηλεκτρικού Πεδίου από την Ένταση ενός άλλου κατάλληλου Πεδίου και
- η οποία εξίσωση θα είναι φυσικά απαλλαγμένη από την παρουσία της ταχύτητας του φωτός (c)
Ανάλογες θα είναι, προφανώς, οι νέες εξισώσεις για την Κβαντική Φυσική.
Προφανώς, μόλις ανακαλυφθεί η νέα αυτή εξίσωση, η κατασκευή (από την Τεχνολογία) "q-πομπών" και "q-δεκτών" θα είναι μια διαδικασία που δεν θα ανήκει στην Επιστημονική Φαντασία.
Από την στιγμή που οι Τηλεπικοινωνίες θα προσαρμοσθούν στην Χρονική Διάσταση (q), μάλλον δεν είναι μακριά και ανακάλυψη των αντιστοίχων συσκευών για τις Τηλεμεταφορές και τα "Ταξίδια στο Σύμπαν".
Το πόσο θα αλλάξει το τοπίο στις Συμπαντικές Επικοινωνίες της Γης θα μπορούσε να αναπαρασταθεί με το εξής παράδειγμα:
Σήμερα η επικοινωνία μας με το Σύμπαν (που διαδίδεται διαμέσου της Χρονικής Διάστασης (t)) προσομοιάζει με κάποιους που στέκονται στην μία άκρη του Ατλαντικού και με έναν τηλεβόα στέλνουν ένα Ηχητικό Κύμα, ελπίζοντας ότι κάποτε θα φτάσει στην άλλη πλευρά του.
Η νέα επικοινωνία (που θα στηρίζεται στην Χρονική Διάσταση (t)) θα αντιστοιχεί με το να χρησιμοποιήσουν απλά το τηλέφωνο.
Όταν κατασκευάσουμε τους νέους "q-δέκτες" θα νοιώσουμε, όπως ακριβώς, ένας κωφός που ανακτά αιφνίδια την ακοή του.
Βέβαια, την χαρά μας, ως Ανθρώπινο είδος, θα αντισταθμίσει η αποκάλυψη ότι οι "Εξωγήινοι" μας πρόλαβαν!
Τρισεκατομμύρια ίσως, "επικλινή", "παρακλινή", "διακλινή" κλπ σημεία του Χώρου που ζούμε, θα αποτελούν σκιές-προβολές των κατασκοπευτικών μηχανημάτων των Εξωγηίνων (ή και "αισθητήρων" του Δημιουργού) που θα παρακολουθούν κάθε δραστηριότητα πάνω στον Πλανήτη (ακόμα και μέσα στα σώματα των Ανθρώπων)
(χα..χα.., οι απανταχού στον Πλανήτη, συνωμοσιολόγοι και λοιποί παρανοϊκοί θα με λατρέψουν. Ελπίζω να μην πάρουν έναν φακό και να αρχίσουν να ψάχνουν κάθε "σημείο" του χώρου μήπως κρύβει μυστική παρουσία Εξωγηίνων και κατασκοπευτικά όργανα Ανώτερων Πολυδιαστατικών Όντων)
Είναι κυριολεκτικά εντυπωσιακό το πόσο καλά κρυμμένα ήταν μέχρι τώρα, ανάμικτα με τις κοινότυπες ευθείες και σημεία, τα "κανάλια" με τα οποία μπορούν να επιβλέπουν ή να εποπτεύουν ή να εισέρχονται στο 3D-χώρο του Κόσμου μας, ανώτερα Πολυδιάστατα Όντα.
Τέλος ας σημειωθεί ότι στην Αρχαία Εποχή έλεγαν ότι:
από την στιγμή που θα εμφανισθεί σε μία νέα χώρα,
ο Ασσύριος, ο Φοίνικας, ο Έλληνας ή ο Ρωμαίος έμπορος-διαπραγματευτής,
είναι ζήτημα χρόνου
να εμφανισθεί και ο Ασσύριος, ο Φοίνικας, ο Έλληνας ή ο Ρωμαίος στρατιώτης-κατακτητής.
από την στιγμή που θα εμφανισθεί σε μία νέα χώρα,
ο Ασσύριος, ο Φοίνικας, ο Έλληνας ή ο Ρωμαίος έμπορος-διαπραγματευτής,
είναι ζήτημα χρόνου
να εμφανισθεί και ο Ασσύριος, ο Φοίνικας, ο Έλληνας ή ο Ρωμαίος στρατιώτης-κατακτητής.
από την στιγμή που θα μπορέσει η Φυσική να "φωτίσει" το Άγνωστο Φαινόμενο και να καταστρώσει τις Μαθηματικές Εξισώσεις που το περιγράφουν,
είναι ζήτημα χρόνου
να εμφανισθεί και η αντίστοιχη Τεχνολογία που θα "υλοποιήσει" τις Εξισώσεις αυτές και επινοήσει και θα αναπτύξει τις κατάλληλες μηχανές και υποδομές που θα ανοίξουν τους νέους "δρόμους" που θα βαδίσει ο Μελλοντικός Άνθρωπος.
Από την στιγμή που θα κατασκευασθεί ο δρόμος η εμφάνιση του πρώτου Ανθρώπου ή τροχοφόρου που θα τον διασχίσει είναι απλά θέμα ελάχιστου χρόνου |
-----------
Και μην ξεχνάμε και την 11x11 μήτρα της Γενικευμένης Στροφής
(που θα εξηγηθεί αργότερα)
(που θα εξηγηθεί αργότερα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου