Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Spacetime's Mapping - 32


Χαρτογράφηση του Χωρόχρονου
Μέρος 32



Ένας υπέροχος Ψηφιακός Κόσμος..


Μετά την προσωρινή παρούσα παρέκβαση
θα συνεχίσουμε με
- τα Ταυτοκλινή Σημεία (ή αλλιώς  "ορθοποιημένες" Ταυτοκλινείς Ευθείες) στο Μέρος 33 και
- τα Διακλινή Σημεία (ή "εξωκλινείς" Διακλινείς Ευθείες) στο Μέρος 34.

Έτσι θα ολοκληρώσουμε όλες τις γραμμικές "φιγούρες" της χορεύτριας Υλοενέργειας.

Πρέπει να σημειωθεί εδώ, όμως, ότι αυτά που αποκαλέσαμε μέχρι τώρα "φιγούρες χορεύτριας" είναι, στην πραγματικότητα, τα 32 θεμελιώδη γραμμικά Σχήματα της Χορδιακής (ακριβέστερα Βρανικής) Γεωμετρίας.

Οι 32 Κρυσταλλικές Τάξεις (Crystal classes)
των κρυστάλλων της Φύσης
εικάζεται ότι έχουν σχέση.
(αλλά κανείς δεν ξέρει ακόμη)
Θα ακολουθήσει, όπως είναι εύλογο, η παρουσίαση άλλων 32 Σχημάτων (ανά τετράδες) όπου την Ευθεία θα την αντικαταστήσει η Καμπύλη.

Έτσι, συνολικά θα έχουμε 64 Θεμελιώδη Σχήματα,  από τους συνδυασμούς των οποίων παράγονται όλες οι Γραμμές του Δισδιάστατου Χώρου.

Στην συνέχεια θα προσθέσουμε την τρίτη Χωρική Διάσταση (z) και θα μεταβούμε στον Τρισδιάστατο Χώρο (3D).

Εκεί μας περιμένει η παρουσίαση άλλων 32 γραμμικών και 32 καμπύλων σχημάτων, δηλαδή άλλων 64 Γεωμετρικών Σχημάτων.

Οπότε, το συνολικό σύνολο των Θεμελιωδών Γεωμετρικών Σχημάτων (ακριβέστερα "Υλο-σχημάτων") θα ανέλθει στα 128.

Τελικά αν κάποτε βρεθεί ότι το ολικό πλήθος των Χημικών Στοιχείων είναι 128 (μέχρι σήμερα έχουν ανακαλυφθεί 118) τότε η σύνδεση και αυτών με τα Θεμελιώδη Σχήματα ίσως να μην είναι εικασία.


Τελικά, Θεωρία των Χορδών, εφόσον παγιωθεί, θα γίνει το θεμέλιο όλων των Επιστημών.
Ας περιμένουμε λοιπόν.

Η Χορδιακή Φυσική
φαντάζει
 ως την μόνη ελπίδα του Ανθρώπου
να προσεγγίσει
το Χώρο (και το Σύμπαν)
"απ' έξω"
Τώρα, θα συζητήσουμε ένα άλλο θέμα
Πόσο τυχαίοι είναι οι αριθμοί του πλήθους των 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128?
Γιατί? Γιατί αποτελούν δυνάμεις του 2 και ταυτίζονται με τα bits της Δυαδικής Γλώσσας των computers.


Πόσο πιθανό φαίνεται το σενάριο να είναι η Εξέλιξη του Σύμπαντος, Ψηφιακή, και να έχει δημιουργήσει ο "Θεός" το Σύμπαν στο computer του?

Καθώς φαίνεται, ενώ:
- τα bits της Πληροφορικής είναι απλοί αριθμοί
- τα "κοσμολογικά bits" είναι τα Θεμελιώδη Υλο-Γεωμετρικά Σχήματα,
όπως αυτά προκύπτουν από τις 11 Διαστάσεις της Χορδιακής Θεωρίας!

Αν, όντως, συμβαίνουν αυτά ...τότε μιλάμε για έναν απόλυτα Ψηφιακό Κόσμο.


--------------
Για να δούμε, τώρα, μερικά βιογραφικά στοιχεία για τον Ύψιστο.

Ο Ύψιστος γεννήθηκε, σε κάποια περιθωριακή γωνιά του Πολυσύμπαντος, πριν από πολλά τρισεκατομμύρια έτη.
Η πραγματική του ηλικία είναι άγνωστη (καθότι την κρύβει επιμελώς)
αλλά είναι πασίγνωστη η καταγωγή του (Έλλην, πάππου προς πάππον).

Για πολλά τρισεκατομμύρια έτη έμεινε στην γενέτειρά του, αραχτός, ρεμβάζοντας το Άπειρο.
Πότε-πότε σηκωνόταν και κλωτσούσε μια μπάλα, έτσι για να σπάσει την μονοτονία,
και μετά ξανα-ξάπλωνε.

Ήταν ένα πρωινό Κυριακής (οι άλλες ημέρες δεν είχαν δημιουργηθεί ακόμα)
όταν άκουσε τον γνωστό ήχο μηνύματος στο κινητό του.

Παραξενεμένος κοίταξε να δει τον αποστολέα.
Ήταν ο Υπερ-Ύψιστος, ο Δημιουργός του Πολυσύμπαντος.
- Εμ... ποιός άλλος νάταν?, το ξανασκέφτηκε ο Ύψιστος, αφού δεν υπάρχει άλλος εδώ πέρα.

Άνοιξε με τρεμάμενο χέρι το e-mail και τότε διάβασε το γνωστό μήνυμα που έμεινε στην Ιστορία του Κόσμου:
- Δημιούργησε, τώρα, και εσύ το δικό σου Σύμπαν. Μπορείς!

Ήταν η γνωστή και πολυπόθητη "άδεια ανοικοδόμησης Συμπάντων", που περίμενε καιρό.

Ο Ύψιστος χαμογέλασε με ευχαρίστηση. Είχε αποδειχθεί περίτρανα ότι για να πάρεις μια δουλειά δεν χρειάζονται γνώσεις και ικανότητες.
Μόνο κονέ και γνωριμίες. Τις οποίες είχε φροντίσει να αποκτήσει.

Χαρούμενος και γεμάτος όρεξη για δουλειά έκατσε στο laptop του.


(Η αλήθεια είναι ότι ο Υπερ-Ύψιστος δεν τον πολυ-εμπιστευόταν για να του αναθέσει να φτιάξει Σύμπαν.
- Είναι πολύ οκνηρός, έλεγε και ξανάλεγε, καθώς τον έβλεπε να κατεβάζει τον έναν frappe μετά τον άλλο.
- Θα στρώσει όταν μεγαλώσει, του απαντούσαν οι σύμβουλοί του στο Ιερό Πολυμπαντικό Συμβούλιο.
- Μα ... αυτός θα γεμίσει τον Κόσμο ποδόσφαιρο και καφετέριες! αντέτεινε ο Υπερ-Ύψιστος
- Εντάξει, άχρηστος είναι ... αλλά δώσε του μια ευκαιρία κι αυτουνού να μεγαλουργήσει, δεν τον λυπάσαι? απαντούσαν οι σύμβουλοι.
Τελικά, ο Υπερ-Ύψιστος πείστηκε (με βαριά καρδιά όμως).
- Καλά, στείλτε του την πολεοδομική άδεια, είπε απηυδισμένος για να απαλλαγεί από τις πιέσεις τους.) 

Η χαρά του Ύψιστου όταν διαπίστωσε ότι όλα ήταν πλέον μηχανογραφημένα δεν περιγράφεται.
Και το πρόγραμμα Δημιουργίας έτοιμο, εγκατεστημένο στο computer του, μέσω του Διασυμπατικού Internet. Ούτε δίσκοι εγκατάστασης, ούτε ταλαιπωρίες επανεκκίνησης.
Είχε ακούσει, παλιά, για κάτι Θεούς που έφτιαξαν τα Σύμπαντά τους "χειρωνακτικά",
και τον είχε πιάσει σύγκρυο.
Αλλά, αυτά ανήκαν πλέον στο Παρελθόν.
Τώρα, αυτά τα computers είναι ασύγκριτα.
Σπουδαία ανακάλυψη η Ψηφιακή Τεχνολογία.
Έλυσε τα χέρια των Θεών!
Έτσι, λοιπόν, ο Ύψιστος ρούφηξε μια γερή γουλιά από τον frappe του,
και ρίχτηκε φουριόζος στην δουλειά.


Έτσι άρχισαν τα Στάδια της Δημιουργίας.

1) Πρώτη Ημέρα Δημιουργίας.
Στην οθόνη του Συμπαντικού Υπολογιστή υπήρχαν ήδη δύο Χωρικές Διαστάσεις (x,y).
Με αρκετή ταραχή και το δέος του πρωτόπειρου, ο Ύψιστος πάτησε το πλήκτρο "enter"
Αμέσως υλοποιήθηκε η πρώτη "Κοσμική Χορδή" και εξήλθε από την οθόνη.
Ήταν η γνωστή "Κατακλινής" Ευθεία, που παρουσιάσθηκε στο Μέρος 20.
Μαζί της δημιουργήθηκε το Πρώτο Τεταρτημόριο.
Οπότε αριθμός Σχημάτων: 1 =  2

Ο Ύψιστος την κοίταξε περιδεής. Τι όμορφη που ήταν! Και πως να μην ήταν?
Αφού ήταν το πρώτο του δημιούργημα!
Ικανοποιημένος έκλεισε τον υπολογιστή και πήγε για ύπνο.

2) Δεύτερη Ημέρα Δημιουργίας.
Την πρωία της δεύτερης ημέρας, όταν ο Ύψιστος ξανάνοιξε τον υπολογιστή,
βρέθηκε εμπρός από μία προτροπή του Συμπαντογεννητορικού software.
- Πρόσθεσε μία Διάσταση, τώρα, και στην συνέχεια πάτησε "enter".

Ο Ύψιστος ακολούθησε πιστά τις οδηγίες.
Από την "εργαλειοθήκη των Διαστάσεων" επέλεξε μία αντίστροφη Χωρική Διάσταση.
Πάτησε το πλήκτρο πλήκτρο "enter" και δημιουργήθηκε η γνωστή "Ανακλινής" Ευθεία που, επίσης, παρουσιάσθηκε στο Μέρος 20.
Μαζί της δημιουργήθηκε και το Δεύτερο Τεταρτημόριο (άρα συνολικά το Πρώτο Ημιχώριο).
Οπότε αριθμός Σχημάτων: 2 =  2

Ο Ύψιστος το είδε αρκετά διασκεδαστικό παιγνίδι αλλά αρκετό για την ημέρα εκείνη.

3) Τρίτη Ημέρα Δημιουργίας.
Την πρωία της τρίτης ημέρας, όταν ο Ύψιστος ξανάνοιξε τον υπολογιστή,
βρέθηκε εμπρός σε μία νέα προτροπή του Συμπαντογεννητορικού software.
- Προσθέσε και την δεύτερη αντίστροφη Χωρική Διάσταση.

Και πάλι ακολούθησε τις οδηγίες
Αμέσως δημιουργήθηκαν οι γνωστές ευθείες "Υποκλινής" και "Επικλινής" που, επίσης, παρουσιάσθηκαν στο Μέρος 20.
Έτσι ολοκληρώθηκαν όλες οι 4 Περικλινείς Ευθείες καθώς και τα 4 Τεταρτημόρια του 2D-Χώρου.
Αριθμός Υλο-σχημάτων: 4 =  2

Ο Ύψιστος άρχισε να ανησυχεί. Η διαδικασία μάλλον ήταν αργή.

4) Τέταρτη Ημέρα Δημιουργίας.
Την πρωία της τέταρτης ημέρας, όταν ο Ύψιστος ξανάνοιξε τον υπολογιστή,
το Πρόγραμμα του ζήτησε να προσθέσει την Χρονική Διάσταση (t) και την αντίστροφή της.
Ο Ύψιστος υπάκουσε και έτσι δημιουργήθηκαν οι 4 Παρακλινείς Ευθείες (Μέρος 21)
Αριθμός Υλο-σχημάτων: 8 =  2

Ο Ύψιστος άρχισε να ανησυχεί "τα μάλα". Η διαδικασία δεν ήταν μόνο αργή, ήταν και εκνευριστική.

5) Πέμπτη Ημέρα Δημιουργίας.
Την πρωία της πέμπτης ημέρας, όταν ο Ύψιστος ξανάνοιξε τον υπολογιστή,
το Πρόγραμμα του ζήτησε να προσθέσει την Σταθερή Διάσταση (0) και την αντίστροφή της (ι).
Έτσι δημιουργήθηκαν οι 4 Διακλινείς και οι 4 Ταυτοκλινείς Ευθείες (Μέρη 23, 24)
Αριθμός Υλο-σχημάτων: 16 =  2

Ο Ύψιστος, συνειδητοποίησε ότι άμα συνεχιζόταν έτσι, με τέτοια βραδύτητα, αυτό το βιολί τότε όλη την υπόλοιπη ζωή του θα του την φάει το πληκτρολόγιο

6) Έκτη Ημέρα Δημιουργίας.
Την πρωία της έκτης ημέρας, όταν ο Ύψιστος ξανάνοιξε τον υπολογιστή,
το Πρόγραμμα του ζήτησε να προσθέσει την Χρονική Διάσταση (q).
Έτσι δημιουργήθηκαν οι 16 "Ορθοκλινείς" Ευθείες (Μέρη 30, 31 και 33, 34)
Αριθμός Υλο-σχημάτων: 32 =  25

Ο Ύψιστος άρχισε να αναπολεί το Παρελθόν που καθόταν αραχτός με τις καφεδιές του.

7) Εβδόμη Ημέρα Δημιουργίας.
Την πρωία της έβδομης ημέρας, όταν ο Ύψιστος ξανάνοιξε τον υπολογιστή,
το Πρόγραμμα του ζήτησε να προσθέσει τις "Καμπύλες Διαστάσεις"
Έτσι δημιουργήθηκαν 32 Επίπεδες Καμπύλες όλων των τύπων (μελλοντικά Μέρη).
Αριθμός Υλο-σχημάτων: 64 =  26

Η υπομονή του Υψίστου είχε πια εξαντληθεί ολοσχερώς.

8) Ογδόη Ημέρα Δημιουργίας.
Την πρωία της όγδοης ημέρας, όταν ο Ύψιστος ξανάνοιξε τον υπολογιστή,
το Πρόγραμμα του ζήτησε να προσθέσει την τρίτη Χωρική Διάσταση (z)  καθώς και την αντίστροφή της.
Έτσι δημιουργήθηκαν 64 Επίπεδες και Καμπύλες Επιφάνειες, όλων των τύπων (μελλοντικά Μέρη) αλλά και ο 3D-Χώρος.
Αριθμός Υλο-σχημάτων: 128 =  2

Μετά, από απανωτά 8 click, οκτώ ημερών, ο Ύψιστος ένοιωσε εξουθενωμένος.
Είχε μεν δημιουργήσει όλη την θεμελιώδη Γεωμετρική Δομή του Σύμπαντός του αλλά η πλήξη του είχε "κτυπήσει κόκκινο"
- Αν είναι να κάθομαι σε έναν υπολογιστή και να κλικάρω αιώνια, να το βράσω το Σύμπαν, μονολόγησε φωναχτά.


Έτσι, φώναξε τον Διάβολο, τον πρώτο πληροφορικάριο που βρήκε μπροστά του,
για να του αναθέσει το υπόλοιπο της βαρετής Δημιουργίας.
Όμως, υπήρχαν αντιρρήσεις:
- Δεν τον εμπιστεύομαι αυτόν τον Διάβολο ... δεν είναι καλό παιδί... είναι μοχθηρός!, είπε ο Πέτρος
Ο Ύψιστος γέλασε πλατιά, με το γνωστό τρανταχτό γέλιο του.
- Άκου πονηρός ο Διάβολος! Άσε μας, ρε Πέτρο, με τις υποψίες σου.
- Μα ... μπορεί να μας "χακέψει" το μαγαζί, επέμεινε ο Πέτρος
- Πέτρο, αρκετά. Πάω να ξαπλώσω στον Παράδεισο. Εσύ πρόσεχε την πόρτα.

Έτσι, είπε και φεύγοντας για τον Παράδεισο, παρέδωσε τον Συμπαντο-υπολογιστή στον νέο χειριστή που χαρούμενος άρχισε να πληκτρολογεί....



Ο Διάβολος σκέφτηκε πονηρότερα (τι Διάβολος θάταν άλλωστε αν δεν είχε διαβολικό μυαλό)
Έβαλε τους αριθμούς των Θεμελιωδών Σχημάτων που δημιούργησε ο Ύψιστος, ως δυνάμεις πλέον, στην βάση 2.
Έτσι σε οκτώ ημέρες δημιούργησε έναν απίστευτο αριθμό νέων αντικειμένων Υλοενέργειας:
1) Πρώτη ημέρα: 2= 2
2) Δεύτερη ημέρα: 2= 4
3) Τρίτη ημέρα: 2= 8
4) Τέταρτη ημέρα: 2= 256
5) Πέμπτη ημέρα: 216 = 65.536
6) Έκτη ημέρα: 232 = 4.294.967.296
7) Έβδομη ημέρα: 264 = 18.446.744.073.709.551.616
8) Όγδοη ημέρα: 2128 = 340.282.366.920.938.463.463.374.607.431.768.211.456

Κάθε συσχέτιση με τον γνωστό Κοσμικό Πληθωρισμό του Σύμπαντος παραμένει στο στάδιο της εικασίας.


Μετά από 8 clicks ένοιωσε και ο Διάβολος την εξουθένωση. 'Ηδη το χέρι του παρουσίαζε σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα. Δεν ήταν μαθημένος σε τέτοια. Άντε να ανάψει καμιά φωτιά σε κάνα καζάνι. Τα υπόλοιπα τον κούραζαν, αφόρητα.
- Τι θα γίνει, μωρέ? Εγώ θα τραβάω το ζόρι της πληκτρολόγησης? μονολόγησε αγριεμένος,
  Κι ο Θεός να ξαπλώνει στον Παράδεισο?
  Εμ ...δεν σφάξανε! Φεύγω και πάω στην Κόλαση (που έχει και θέρμανση). 

Αμέσως, φώναξε τους Αγγέλους.
- Παιδιά, σας αρέσει να συμμετάσχετε στην Κοσμική Δημιουργία?
- Ναιιιι, φώναξαν αυτοί, με ενθουσιασμό
- Ωραία, λοιπόν, πάρτε αυτά τα ολίγα Υλοαντικείμενα,
   πάρτε και αυτό το διαβολο-computer και κανονίστε
.

Στην συνέχεια, μάζεψε το καζάνι του και την "έκανε", τρεχάτος, για την Κόλαση.


Οι Άγγελοι, στην αρχή καλοπροαίρετοι, ρίχτηκαν στην δουλειά με ενθουσιασμό.
Όταν, όμως, διαπίστωσαν το μέγεθος του εργασιακού φόρτου, άρχισαν τις φωνές.
Όλες οι διαμαρτυρίες τους στόχευαν τον πρόεδρο του συνδικάτου τους.
- Εωσφόρε, τι θα γίνει? Οι Μεγάλοι την έκαναν και άφησαν εμάς να τραβάμε το ζόρι? Πάντα ο Λαός θα την πληρώνει για να στρογγυλοκάθονται οι Άρχοντες?
- Υπομονή παιδιά, θάρθει άσπρη μέρα και για μας,
προσπάθησε να τους ηρεμήσει ο Εωσφόρος.



Μα, άργειε νάλθει εκείνη η μέρα, κι ήταν όλα σιωπηλά, γιατί τάσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά. Και ακαρτέρει και ακαρτέρει, φιλελεύθερη λαλιά, το ένα εκτύπαε τ' άλλο χέρι, από την απελπισιά.
- Υπομονή... ως πότε Εωσφόρε? Ρέψαμε πια.

Ο Εωσφόρος, σήκωσε το κεφάλι του από το computer, σκούπισε τον ιδρώτα που έρεε ασταμάτητα στο μέτωπό του και είπε κουρασμένα:
- Υπομονή μέχρι να δημιουργηθεί ο Άνθρωπος. Τότε θα του φορτώσουμε την Κοσμική Δημιουργία και θα ξαπλώσουμε και εμείς μαζί με τους Μεγάλους!

Ένα απίστευτο συναίσθημα χαράς και αγαλλίασης, διέτρεξε όλα τα Αγγελικά σώματα.
Ναι, έτσι υπήρχε ελπίδα και για αυτούς ότι, κάποτε, τα βάσανά τους θα τέλειωναν!


------
Και μην ξεχνάμε και την 11x11 μήτρα της Γενικευμένης Στροφής
(που θα εξηγηθεί αργότερα)


Δεν υπάρχουν σχόλια: