Ηλεκτρομαγνητισμός αλά Mendeleev
-B-05-
B. Ηλεκτροστατική
Η Γεωμετρική εικόνα του 11D-Παρατηρητή
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Στο προηγούμενο Μέρος Β-04 αναφέραμε το ακόλουθο σχήμα
ως το χαρακτηριστικότερο και απλούστερο παράδειγμα που μπορεί να υπάρξει
για να εμπεδωθεί η διαφορά θέασης των δύο παρατηρητών
- του (ανθρώπινου) 3D-παρατηρητή και
- του (θεϊκού) 11D-παρατηρητή
Εδώ:
- ο 3D-παρατηρητής
μετρά "φυσικά μεγέθη" του Ηλεκτρικού Πεδίου
(δηλ. Ηλεκτρέγερση και Ηλεκτρική Ένταση)
ενώ, αντίστοιχα
- ο 11D-παρατηρητής
μετρά "γεωμετρικά μεγέθη" της Καμπύλης
(δηλ. Mήκος καμπύλης και Kαμπυλότητα)
Είναι, πλέον, πολύ ξεκάθαρο το τι εννοούμε όταν λέμε ότι:
- ο 3D-παρατηρητής
έχει "φυσική" θέαση για το Σύμπαν
ενώ αντίθετα
- ο 11D-παρατηρητής
έχει "γεωμετρική" θέαση για το Σύμπαν
Αυτό σημαίνει, αναλυτικότερα, ότι ενώ
- ο 3D-παρατηρητής βλέπει
τον "Ηλεκτρομαγνητισμό" αλλά και
γενικότερα τις διάφορες Φυσικές Οντότητες
και τα παράγωγά τους (Πλανήτες, Αστέρες, Έμβια και Άβια Όντα,
άτομα, μόρια, σωματίδια κλπ)
- ο 11D-παρατηρητής βλέπει μόνο
σημεία, καμπύλες και επιφάνειες κλπ
Το πόσο "πληκτική" είναι η θέαση του 11D- παρατηρητή
σε αντίθεση με την συναρπαστικότητα της αντίστοιχης του 3D- παρατηρητή
μπορεί να αποδοθεί, μόνον, με το ακόλουθο καλλιτεχνικό παράδειγμα.
Στο προηγούμενο Μέρος Β-04 αναφέραμε το ακόλουθο σχήμα
ως το χαρακτηριστικότερο και απλούστερο παράδειγμα που μπορεί να υπάρξει
για να εμπεδωθεί η διαφορά θέασης των δύο παρατηρητών
- του (ανθρώπινου) 3D-παρατηρητή και
- του (θεϊκού) 11D-παρατηρητή
Εδώ:
- ο 3D-παρατηρητής
μετρά "φυσικά μεγέθη" του Ηλεκτρικού Πεδίου
(δηλ. Ηλεκτρέγερση και Ηλεκτρική Ένταση)
ενώ, αντίστοιχα
- ο 11D-παρατηρητής
μετρά "γεωμετρικά μεγέθη" της Καμπύλης
(δηλ. Mήκος καμπύλης και Kαμπυλότητα)
Υποτίθεται ότι η μαύρη Ευθεία γραμμή παριστάνει ένα ρευματοφόρο καλώδιο που το εσωτερικό του καταλαμβάνεται από ένα Ηλεκτρικό Πεδίο. - ο 3D-παρατηρητής "βλέπει" τα ευθύγραμμα τμήματα και μετρά "υψώσεις τάσης" ( = τα τμήματα της Ευθείας κάτω από τα όρη) και "βυθίσεις τάσης" (τα τμήματα της Ευθείας πάνω από τις κοιλάδες) - ο 11D-παρατηρητής βλέπει τα γαλάζια όρη και κοιλάδες της Καμπύλης και μετρά θετικά εμβαδά (αντί για υψώσεις τάσης) και αρνητικά εμβαδά (αντί για βυθίσεις τάσης) ---- Ας σημειωθεί επίσης ότι σε επίπεδο Βιολογικού Οργανισμού οι "υψώσεις τάσης" μετεξελίσσονται π.χ. σε συναισθήματα χαράς ενώ οι "βυθίσης τάσης" σε συναισθήματα λύπης |
Είναι, πλέον, πολύ ξεκάθαρο το τι εννοούμε όταν λέμε ότι:
- ο 3D-παρατηρητής
έχει "φυσική" θέαση για το Σύμπαν
ενώ αντίθετα
- ο 11D-παρατηρητής
έχει "γεωμετρική" θέαση για το Σύμπαν
Αυτό σημαίνει, αναλυτικότερα, ότι ενώ
- ο 3D-παρατηρητής βλέπει
τον "Ηλεκτρομαγνητισμό" αλλά και
γενικότερα τις διάφορες Φυσικές Οντότητες
και τα παράγωγά τους (Πλανήτες, Αστέρες, Έμβια και Άβια Όντα,
άτομα, μόρια, σωματίδια κλπ)
- ο 11D-παρατηρητής βλέπει μόνο
σημεία, καμπύλες και επιφάνειες κλπ
Το πόσο "πληκτική" είναι η θέαση του 11D- παρατηρητή
σε αντίθεση με την συναρπαστικότητα της αντίστοιχης του 3D- παρατηρητή
μπορεί να αποδοθεί, μόνον, με το ακόλουθο καλλιτεχνικό παράδειγμα.
Ο 3D-παρατηρητής (από το "Σύστημα Αναφοράς" του) βλέπει έναν πολύπλοκο, πολύχρωμο, αναπάντεχο "Κόσμο" |
Ο 11D-παρατηρητής (από το Σύστημα Αναφοράς του) βλέπει έναν φαιό ( = μελανόλευκο) απόλυτα τακτοποιημένο και οργανωμένο "Κόσμο" |
Από το επόμενο Μέρος, λοιπόν, αρχίζουμε
την περίφημη Γεωμετροποίηση του Ηλεκτρομαγνητισμού
κάτι απαραίτητο καθόσον
"η κατανόηση οποιουσδήποτε Επιστημονικού Κλάδου
δεν είναι ποτέ πλήρης αν τα πορίσματα του
παραμένουν "σκόρπια" (δηλ. χύμα)
και δεν μπορούν να τοποθετηθούν σε συγκριτικούς πίνακες"
Η απόλυτη κατανόηση ενός Κλάδου της Φυσικής
πάντα οδηγεί σε μία έκρηξη τεχνολογικών εφαρμογών
που διευκολύνουν την Ανθρώπινη διαβίωση
Όμως ... ας θυμόμαστε ότι υπάρχουν και παρενέργειες.
Η αύξηση της Γνωστικότητας μειώνει το Συναίσθημα
και τελικά η Γνώση οδηγεί στην Απόγνωση
Αυτή η φιλοσοφική θεώρηση
μπορεί να γίνει κατανοητή από το ακόλουθο ιστορικό παράδειγμα:
Το "Σύστημα Αναφοράς" του 11D-παρατηρητή
για την παρατήρηση της Πραγματικότητας
μπορεί να αντιστοιχηθεί με την "αγκάλη της Πηνελόπης"
την περίφημη Γεωμετροποίηση του Ηλεκτρομαγνητισμού
κάτι απαραίτητο καθόσον
"η κατανόηση οποιουσδήποτε Επιστημονικού Κλάδου
δεν είναι ποτέ πλήρης αν τα πορίσματα του
παραμένουν "σκόρπια" (δηλ. χύμα)
και δεν μπορούν να τοποθετηθούν σε συγκριτικούς πίνακες"
Η απόλυτη κατανόηση ενός Κλάδου της Φυσικής
πάντα οδηγεί σε μία έκρηξη τεχνολογικών εφαρμογών
που διευκολύνουν την Ανθρώπινη διαβίωση
Όμως ... ας θυμόμαστε ότι υπάρχουν και παρενέργειες.
Η αύξηση της Γνωστικότητας μειώνει το Συναίσθημα
και τελικά η Γνώση οδηγεί στην Απόγνωση
Αυτή η φιλοσοφική θεώρηση
μπορεί να γίνει κατανοητή από το ακόλουθο ιστορικό παράδειγμα:
Η όλη διαδικασία της Γεωμετροποίησης της Φυσικής είναι απολύτως παρόμοια με την Απομυθοποίηση της Οδύσσειας. Εκεί που στην Μεσόγειο - ο μυθικός "3D-παρατηρητής" της 2ης χιλιετίας π.Χ." έβλεπε Κύκλωπες, Λαιστρυγόνες, Σειρήνες Κίρκη και Καλυψώ, Σκύλλα και Χάρυβδη Λωτοφάγους, Θεούς και Δαίμονες ήρθε - ο επιστημονικός "11D-παρατηρητής" της επόμενης 1ης Χιλιετίας π.Χ. να τα ισοπεδώσει όλα αυτά και απομυθοποιώντας τα, να τα μετατρέψει σε μονότονους, μουντούς κόλπους και ακρωτήρια |
Έχουμε παρουσιάσει με τόσο "μελανά χρώματα"
τον "θεικό" 11D-παρατηρητή που κάποιος θα αναρωτηθεί
- Τότε, προς τι ο αγώνας για την αναζήτηση της "απεχθούς" θέασής του
για την Γεωμετροποιημένη Φυσική?
τον "θεικό" 11D-παρατηρητή που κάποιος θα αναρωτηθεί
- Τότε, προς τι ο αγώνας για την αναζήτηση της "απεχθούς" θέασής του
για την Γεωμετροποιημένη Φυσική?
Η απάντηση βρίσκεται πάλι σε ένα καλλιτεχνικό παράδειγμα
Το "Σύστημα Αναφοράς" του 3D-παρατηρητή
για την παρατήρηση της Πραγματικότητας
μπορεί να αντιστοιχηθεί με την "αγκάλη της Κίρκης"
για την παρατήρηση της Πραγματικότητας
μπορεί να αντιστοιχηθεί με την "αγκάλη της Κίρκης"
Η Κίρκη σεξουαλική, ελκυστική και συναρπαστική αλλά και πονηρή, απρόβλεπτη, επικίνδυνη προκαλεί, τελικά, στον Οδυσσέα νοσταλγία για την αγνή Πηνελόπη |
για την παρατήρηση της Πραγματικότητας
μπορεί να αντιστοιχηθεί με την "αγκάλη της Πηνελόπης"
Η Πηνελόπη αγνή, πιστή, νηφάλια αλλά και μη-σεξουαλική, μη-ερωτική, δεδομένη και πληκτική προκαλεί, τελικά, στον Οδυσσέα νοσταλγία για την συναρπαστική Κίρκη |
Άρα?
Εδώ, ο ποιητής με ευστροφία διατύπωσε την λύση στο αδιέξοδο.
(Η Ιθάκη αντιστοιχεί στο Σύστημα Αναφοράς του 11D-παρατηρητή)
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος.
Πολλά τα καλοκαιρινά πρωινά να είναι
που με τι ευχαρίστηση, με τι χαρά
θα μπαίνεις σε λιμένας πρωτο-ειδωμένους·
να σταματήσεις σε εμπορεία Φοινικικά,
και τις καλές πραγμάτειες να αποκτήσεις,
σε πόλεις Aιγυπτιακές πολλές να πας,
να μάθεις και να μάθεις από τους σπουδασμένους.
Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
Το φθάσιμον εκεί είναι ο προορισμός σου.
Aλλά μη βιάζεις το ταξίδι διόλου.
Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει·
και γέρος πια να αράξεις στο νησί,
πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο,
μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν.
Η πραγματική ευτυχία, λοιπόν, δεν βρίσκεται
- ούτε στο Σύστημα Αναφοράς του "μικρόνοου" 3D-παρατηρητή
- ούτε στο Σύστημα Αναφοράς του "πάννοου" 11D-παρατηρητή.
- ούτε στο Σύστημα Αναφοράς του "μικρόνοου" 3D-παρατηρητή
- ούτε στο Σύστημα Αναφοράς του "πάννοου" 11D-παρατηρητή.
Η ευτυχία βρίσκεται στο ίδιο το ταξίδι
από το Σύστημα Αναφοράς του πρώτου
στο αντίστοιχο Σύστημα του δεύτερου
(ή αλλιώς, στην πορεία Γεωμετροποίησης της Φυσικής).
από το Σύστημα Αναφοράς του πρώτου
στο αντίστοιχο Σύστημα του δεύτερου
(ή αλλιώς, στην πορεία Γεωμετροποίησης της Φυσικής).
Καλό μας ταξίδι, λοιπόν.
-------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου