Συνηθισμένη εικόνα χάους στα Ελληνικά Πανεπιστήμια |
Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΒΗΜΑ την Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009
Γράφηκε από έναν πανεπιστημιακό, τον Νίκο Βαρότση
Είναι πάντα επίκαιρο γιατί τίποτα δεν έχει αλλάξει.
Οι διαπιστώσεις που κάνει το 2009 είναι ακριβώς οι ίδιες που ισχύουν και σήμερα.
Δημοσιεύω μόνο ένα απόσπασμά του.
Καταληψίες μετανάστες μέσα στην Νομική σχολή (Ιανουάριος 2011) |
"Εξι μύθοι για την κατάσταση στα Ελληνικά Πανεπιστήμια"
Ενας πρώτος μύθος ο οποίος προωθείται από κάποιους κύκλους και σχεδόν από όλα τα ΜΜΕ προσπαθεί να πείσει την κοινωνία ότι οι αναταραχές που βιώνουμε καθημερινά αποτελούν έκφραση «εξέγερσης της νεολαίας».
Δεν έχουμε άραγε σκεφτεί ότι προσβάλλουμε τα παιδιά μας χρεώνοντάς τους την τάχα «εξεγερμένη νεολαία» των 4.000- 5.000 «γνωστών αγνώστων», κάμποσων περιθωριακών μεταναστών και κάθε καρυδιάς καρυδιού, με τους βανδαλισμούς, το πλιάτσικο και την τυφλή βία που άσκησαν;
--------------------
Ενας δεύτερος φθοροποιός μύθος επιβάλλει ότι στο «δημοκρατικό» πανεπιστήμιο οι σπουδές μπορούν να γίνονται, χωρίς υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, με ένα και μοναδικό σύγγραμμα. Το πανεπιστημιακό άσυλο έχει κα ταντήσει άσυλο παρανόμων, ορμητήριο καταστροφέων δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας και προστασία αντιδημοκρατικών συμπεριφορών. Και καταλήγουν πρυτανείες να αυτοεξευτελίζονται και να αρνούνται ότι τελέστηκαν έκτροπα εντός των ιδρυμάτων, στο όνομα του εξευμενισμού των βανδάλων ή εξαγοράζοντας «προστασία».
Τέλος, έχουμε την περίφημη συνδιοίκηση φοιτητών/διδασκόντων, σύμφωνα με την οποία η γνώμη των περαστικών μαθητευομένων μετράει εξίσου με τις γνώμες των ανθρώπων που έχουν ζήσει στον χώρο και με τις δύο ιδιότητες και που θα κάνουν στο ίδρυμα ολόκληρη καριέρα. Και όμως η ηγεμονεύουσα ιδεολογία δεν βρίσκει τίποτα το στραβό σε όλα αυτά!
--------------------------------
Τρίτος ύπουλος και καταστροφικός μύθος που συντηρείται είναι ότι τα «παιδιά» έχουν πάντα δίκιο, δεν τα νουθετούμε αλλά απλά τα ακούμε. Στα «παιδιά», λοιπόν, όλα επιτρέπονται. Κάποιοι τους έχουν μάθει ότι νόμιμο είναι «το δίκιο του κάθε φοιτητή», με αποτέλεσμα να αδιαφορούν για το ισχύον νομικό πλαίσιο και να απαιτούν αδιαπραγμάτευτα να εφαρμοστεί αυτό που τους βολεύει! Πόθεν λοιπόν εκπορεύεται, αν όχι εκ του πονηρού, αυτή η εκφυλιστική νοοτροπία τού ότι απλά διαλεγόμαστε και επ΄ ουδενί αποδοκιμάζουμε κατακριτέες ή και παραβατικές νοοτροπίες και συμπεριφορές;
--------------------------------
Τέταρτος αντιδραστικός μύθος της νεοελληνικής «κουλτούρας» είναι ότι οποιοσδήποτε αντιδρά, αντιστέκεται, διαμαρτύρεται, αναγορεύεται προοδευτικός, λαϊκός αγωνιστής, εξεγερμένος επαναστάτης. Με τον τρόπο αυτόν μπερδεύουμε την ήρα με το στάρι, το δίκαιο με το άδικο, το προοδευτικό με το αντιδραστικό και έτσι, βολικά, γνωρίζουμε... «με ποιους θα πάμε και ποιους θα αφήσουμε».
--------------------------------------
Ο πέμπτος μύθος έγκειται στην απόρριψη κάθε μορφής αξιολόγησης του έργου που παρέχουν οι διδάσκοντες. Οι «λειτουργοί» της παιδείας a priori και ex officio είναι επαρκείς στη δουλειά τους και δεν πρέπει να υφίστανται τον παραμικρό έλεγχο. Κάθε ποσοτικός δείκτης εμπορευματοποιεί την εκπαίδευση και η αξιολόγηση ως ιδέα απορρίπτεται συλλήβδην. Ο ακαδημαϊκός δάσκαλος πρέπει να μένει στο απυρόβλητο, να διδάσκει πρακτικά ό,τι και όπως θέλει και να μη δίνει λογαριασμό ουσιαστικά σε κανέναν.
----------------------------
Ενας έκτος μύθος αποδίδει την κακοδαιμονία της Παιδείας αποκλειστικά στη χαμηλή χρηματοδότηση. Τι όμως έχουμε να πούμε για τα τεράστια ποσά που δαπανώνται κάθε χρόνο για μισθοδοσία υπεράριθμου προσωπικού στα μεγάλα ιδρύματα του κέντρου, όπου λειτουργούν Τμήματα με 150-180 μέλη ΔΕΠ και όπου οι καθηγητοποιήσεις γίνονταν αθρόα από σειρά κυβερνήσεων, σπονδή στις διεκδικήσεις του συνδικαλιστικού κινήματος;
----------------------------
Είναι γεγονός ότι η κατάσταση στην ελληνική κοινωνία είναι τραγική. Διαφθορά, συναλλαγή σε όλα τα επίπεδα, αυθαιρεσία, κατάχρηση της οποιασδήποτε έστω και μικρής εξουσίας ασκούμε, έλλειψη οράματος για το μέλλον και δυσοίωνες προοπτικές. Και όσα συμβαίνουν σήμερα στα πανεπιστήμια μπορεί να ερμηνεύονται από κάποιους σαν σημάδια αμφισβήτησης του συστήματος, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για συμπτώματα των ίδιων ασθενειών που μαστίζουν την κοινωνία μας.
Αυτό που επιβάλλεται να κάνουμε ως πανεπιστημιακοί είναι να δώσουμε το παράδειγμα ώστε να δημιουργηθούν στα ανώτατα ιδρύματα θύλακοι μειωμένης εντροπίας, οι οποίοι στο πλαίσιο της όποιας αυτονομίας μας ορίζεται, να βρίσκονται έστω και λίγα βήματα μπροστά από τον κοινωνικό χώρο που μας περιβάλλει, μικρές οάσεις, παραδείγματα προς μίμηση για τα νέα παιδιά.
Θα πρέπει να δώσουμε στους νέους την ελπίδα μιας νέας κατεύθυνσης μέσα στο πανεπιστήμιο. Να μιλήσουμε δηλαδή τη γλώσσα της ειλικρίνειας και της αλήθειας, έστω κι αν ακούγεται σκληρή, να πάψουμε να χαϊδεύουμε αφτιά, είτε αυτά είναι τα δικά μας είτε είναι των άλλων. Να μην ανεχόμαστε συμβιβασμούς στην αξιοκρατία.
Να δείχνουμε πρώτοι εμείς ότι απαιτούμε την αλλαγή και τη βελτίωση και να μην οχυρωνόμαστε πίσω από προνόμια και κεκτημένα, και να σεβόμαστε χωρίς συμβιβασμούς και σκοπιμότητες την εντολή που μας έδωσε ο ελληνικός λαός, ο οποίος και μας πληρώνει από το υστέρημά του: να παρέχουμε δηλαδή στα παιδιά του τα περισσότερα δυνατά εφόδια ώστε να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τη ζωή με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις.
Ο κ. Ν. Βαρότσης είναι αντιπρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης.
14 σχόλια:
Αχ!Βαριέμαι να διαβάσω όλο αυτό το κατεβατό!Μήπως μπορείς να μου κάνεις μια περίληψη; :-)
χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
Καλημέρα καλέ μου κι ας μη με χωνεύεις!!
Όχι μόνο τίποτα δεν έχει αλλάξει αλλά πολύ φοβούμαι ότι τα πράγματα στην παιδεία σήμερα είναι χειρότερα και δυστυχώς η κατηφόρα θα συνεχιστεί χέρι- χέρι με την κοινωνία την οικονομία, τον πολιτισμό, τις ανθρώπινες σχέσεις κλπ. Πολλή ψευτιά, και πολλά κάλπικα προσωπεία θα πρυτανεύσουν όχι μόνο στα πανεπιστήμια αλλά και γύρω μας, δίπλα μας, απέναντί μας. Με λύπη μου τα λέω και ελπίζω ειλικρινά να υπερβάλλω!!!
Ο κόσμος έχει λαλίσει τελείως..Τα παράλογα τα λέει λογικά, και ο κατήφορος δεν έχει τέλος..
Σαν δασκάλα ( φροντιστήριο αγγλικών) σε διαβεβαιώ, ότι αυτό είναι το αντίγραφο που ζω καθημερινά. Ότι νάναι, που λένε και τα παιδιά..
Καλημέρα
Ναι, αυτά είναι τα βασικά που ισχύουν και άλλα πολλά.
Η κατάσταση παραμένει ίδια και ίδια θα μείνει νομίζω. Γιατί η νοοτροπία μας είναι έτσι, γιατί ζούμε στην κατάσταση που όλοι ξέρουμε, γιατί αυτοδιοίκουμενα δεν είναι τα πανεπιστήμια. Όσο εξαρτώνται από κόμματα, επιδοτήσεις που βλέπουμε πώς παίρνονται,παραθυράκια, μέσα και όλα αυτά που συμβαίνουν και στους υπόλοιπους τομείς, προκοπή δεν έχει.
Θα έπρεπε οι δάσκαλοι να επιλέγονται και να αξιολογούνται αντικειμενικά και όλα τα υπόλοιπα που λέει ο καθηγητής.
Καλά, τζάμπα σχόλιο έκανα βλέπω, δεν είπα και κάτι καινούριο αλλά εκτονώθηκα με αφορμή την ανάρτηση.
χααχαχαχ
Καλή σου μέρα!
Τα Πανεπιστημιακά μας Ιδρύματα απεικονίζουν την κοινωνία μας,
Αγαπητέ μου Ίωνα.
Αυτό κι εσύ το γνωρίζεις εξ ίσου καλά με μένα.
Καθρέφτης είναι της απαξίωσης της Πολιτείας σ’ ό,τι προάγει το μέλλον μας και το καθιστά «μη εξαρτημένο».
Τα παιδιά φτάνουν στα Πανεπιστήμια μέσα από μια ψυχοφθόρα διαδικασία συσσώρευσης και αποστήθισης άχρηστων στην πλειονότητά τους και πολλές φορές διαστρεβλωμένων και χαλκευμένων γνώσεων. Εκεί θα συνειδητοποιήσουν την Ταξική Παιδεία, θα ανακαλύψουν τον πλουραλισμό Ιδεολογικών και Φιλοσοφικών απόψεων και θα κληθούν, για πρώτη φορά, να πάρουν θέση προσωπική για κοινωνικοοικονομικά ζητήματα για τα οποία κανείς δεν τους είχε μιλήσει πριν.
Με την ορμή και το περί δικαίου αίσθημα, που χαρακτηρίζει τη νιότη και με το φάσμα ενός μέλλοντος που ζοφερό επέλεξαν άλλοι γι’ αυτούς, χωρίς αυτούς, πώς να διαχειριστούν ένα παρόν, μέσα κι έξω από το Πανεπιστήμιο, με λογισμό και μ’ όνειρο;
Διαλέγουν, λοιπόν, τ’ όνειρο και…. Προχωράνε…. Κάποτε σκουντουφλώντας, άλλοτε οργανωμένα, άλλοτε υπερβολικά, λιγότερο ή περισσότερο ανατρεπτικά προχωράνε όμως κι αυτό είναι το σημαντικό. Όσο τα παιδιά βρίσκονται μέσα στα Πανεπιστήμια κάνουν βήματα συνειδητοποίησης του ρόλου τους σαν πολίτες μιας διαφορετικής κοινωνίας. Βγαίνοντας από το Πανεπιστήμιο αρχίζει η σκέψη τους και οι αντιστάσεις τους να συνθλίβονται στις μυλόπετρες του ατομικισμού και της εξατομικευμένης επιβίωσης.
Βέβαια, το ζητούμενο παραμένει πάντα εκείνο το «παιδεύω», βαδίζοντας στην Αρχαία Αθηναϊκή Αγορά. Στα κουρεία και τα βυρσοδεψία….. με την έννοια της Παιδείας ολόκληρης της κοινωνίας, για τον πλούτο της γνώσης και όχι για την εξαργύρωσή της σε πλούτο υλικό, υπηρετώντας ένα σύστημα πολιτικό που χρησιμοποιεί και τη γνώση για να κάνει τους πλούσιους πλουσιότερους και τους φτωχούς φτωχότερους.
Για το βήμα, αγαπητέ μου Ίωνα, ευχαριστίες!
Ο σεβασμός μου στις απόψεις και τα επιχειρήματα όλων δεδομένος.
Την καλημέρα μου!
Nα προσθέσω και ένα επί πλέον ,η κακοδιαχείριση κονδυλίων έρευνας χωρίς ουσιαστικά να συμμετέχουν στην έρευνα οι φοιτητές. Όσοι φοιτητές επιλέγονται να συμμετέχουν στην έρευνα, επιλέγονται χωρίς αξιοκρατικά κριτήρια,αλλά με βάση την οικογενειοκρατία και τις προσωπικές φιλίες.
Προκειμένου να εισπραχθεί το κονδύλιο της ερευνητικής εργασίας ,αναγκάζουν τους φοιτητές να υπογράφουν ποσά που ποτέ δεν εισέπραξαν για να δικαιολογήσουν δαπάνες σε ερευνητικό προσωπικό.
Εν ονόματι της αυτονομίας και της Ακαδημαϊκής ελευθερίας γίνεται η μεγαλύτερη ληστεία δημόσιου χρήματος.
Πανεπιστημιακός σε ακριτικό νησί ,δήλωσε ότι παει 4 φορές το χρόνο ,στην εύλογη ερώτηση τις άλλες μέρες ποιός διδάσκει?Η απάντηση ήταν οι συνεργάτες μου δηλαδή οι φοιτητές που κάνουν διδακτορικό και αναγκαστικά κάτω από την εξουσία του και εξαρτόμενοι από αυτόν κάνουν μάθημα.
Μέγας και τρανός καθηγητής στην Ιατρική Αθήνας κάνει 2 διαλέξεις το χρόνο.
Aνώνυμος= a-kentavrou.
Συνεχίζω.
Πρόσφατα πήγα στη γραμματεία Πανεπιστημίου για προσωπική μου υπόθεση,με πλησίασε μια φοιτήτρια και άρχισε να μου κάνει ερωτήσεις για το αντικείμενο της επίσκεψης μου.
Αφού τελείωσα με την υπάλληλο ,τη ρώτησα μπορείς σε παρακαλώ γιατί μου έκανες αυτές τις ερωτήσεις,μου απάντησε ότι είναι εκπρόσωπος φοιτητικής παράταξης και ότι βοηθά τους φοιτητές.Τις είπα έχεις καταλάβει η κομματική παράταξη σε ευτελίζει και σε βάζει να προωθείς τα συμφέροντα της.Κάναμε ένα έντονο διάλογο και μαζειτίκανε γύρω μου καμιά 10 φοιτήτριες και με κοίταγαν σαν παράξενο όν.
Περιτό να αναφέρω ότι το Ιδρυμα αυτό έχει μετατραπεί σε υπαίθριο κατάστημα μαύρων μεταναστών.
Είμαστε σε βαθιά κρίση, προσπαθούν να μας πείσουν ότι για όλα φταίει το μνημόνιο.Δεν φταίει το δεξιό και αριστερό εξουσιαστικό κατεστημένο που εφαρμόζει εδώ και χρόνια πολιτικές ώστε να διατηρείται στην κυβερνητική και κομματική εξουσία.
ΒΡΕΕΕΕΕΕ ΙΟΝΝΚΟΡΡΑ....
Τι θες τωρα????
ευταξια+σοβαροτην???
ΝΑ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ+ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ:
sobaroths+taxis
xaxaaaaaaa!!!!!
Γι αυτο για ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΠΗΓΑ .....ΓΕΡΜΑΝΙΑ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
Tίποτα δεν είναι τυχαίο. Μα τίποτα. Συμφωνώ με το Χριστόφορο. Η κατηφόρα θα συνεχιστεί γιατί η εικόνα των Πανεπιστημίων είναι συνυφασμένη με το κοινωνικο-πολιτικό στάτους κβο.
Κατήφορος? Ναι κατήφορος. Έχει και πιο χαμηλά. Ακόμη δεν έχουμε πιάσει πάτο. Ευελπιστώ ότι κοντεύουμε... λέω μήπως και πατώντας στο βυθό, ξεκινήσουμε κάποτε την προς τα πάνω πορεία.
Η κατάσταση είναι απερίγραπτη και το άρθρο την αποτυπώνει "απαλά" τολμώ να πω. Και το χειρότερο είναι πως μοιάζουμε να μη συνειδητοποιούμε ότι άνθρωποι χωρίς παιδεία είναι άνθρωποι χωρίς μέλλον.
καλησπέρα :)))
δεν ειναι λυπηρο? σε μια χωρα που διαφημιζε αιωνες ολακερους τον πολιτισμο της, δεν ειναι λυπηρο να χρησιμοποιουνται απο τον συριζα για λογους προβολης εις βαρος των μεταναστων και στη τελικη να στρεφουν την κοινωνια εναντιον των μεταναστων ?
δεν ειναι λυπηρο να χανονται εξεταστικες απο απεργιες?
ποιοι φοιτητες? ποια πτυχια? ποια εκπαιδευση
Πώς μ' αρέσει να σε πειράζω στις σοβαρές σου αναρτήσεις, δε λέγεται!!!χιχιχιχιχιχιχι!!!
Μ' αγαπάαααααααας?
:-)
ΙΟΝ
*****
ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΆΦΩ !!! ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΕΙ, ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗ ΝΟΜΙΚΗ... ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΒΟΚΑΡΟΥΝ... ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑΡΑΧΕΣ, ΝΑ ΧΥΘΕΙ ΑΙΜΑ, ΝΑ "ΒΑΠΤΙΣΘΟΥΝ" ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΟΣΟΙ ΠΟΥΝ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΑ "Κ@ΛΟΠΑΙΔΑ !!"
(ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΟΣΟ, ΗΡΘΑΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ..."
ΒΛΕΠΕΙΣ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ "ΛΑΟΥ" ΑΡΓΕΙ, ΤΟΥΘΣ ΧΑΛΑΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ... ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΑΛΑΣΤΡΑ... ΒΡΑΖΟΥΜΕ, ΒΡΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΥς ΜΟΥΤΖΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ" ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ... ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΚΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ...
ΕΤΣΙ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΣΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΩΡΑ... ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙ Ή ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ ΜΕΡΙΚΩΣ ΤΟ ΚΛΙΜΑ, ΘΑ ΧΩΡΙΣΤΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ...
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ G.S. (Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ) ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΠΟ !! ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!
ΣΥΓΧΙΣΤΗΚΑ ΠΑΛΙ !!
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΠΡΙΝ
******************
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ...
ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ G.S. Η ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΝΤΕΘΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ, ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΘΟΥΝ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ... ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΟΣΑ ΝΕΦΕΡΑ ΠΡΙΝ. ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΟΥΤΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΟΥΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ.
ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΟΜΩΣ... ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΛΕΩ , ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ "ΔΗΘΕΝ" ΛΑΪΚΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ. ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΔΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΞΩ.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ, ΟΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ, ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ. ΤΑ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΑ ΤΟΥ G.S KAI TΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ.
- Πουρκουπίνα, αδιάβαστη
- Χριστόφορε
- Σοφία
- ΑΝD
- Σταυρούλα
- Κένταυρε
- Δήμητρα
- Ιαματικέ
- Άσωτε
- Gip
Όλοι συμφωνούμε. Η κατάσταση είναι αφόρητη.
Φως από πουθενά.
Απογοήτευση ατέλειωτη.
Δημοσίευση σχολίου