Ηλεκτρομαγνητισμός αλά Mendeleev
-C-15-
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Πριν συνεχίσουμε την καθιερωμένη πλέον (και ίσως βαρετή) διαδικασία
της "διαστατικής αναβάθμισης" του Τρισδιάστατου Χώρου σε Τετραδιάστατο
ώστε να επανέλθει, στο Φυσικό Μοντέλο,
η διαταραχθείσα Οικουμενική Συμμετρία (Global symmetry)
θα παραθέσουμε έναν, κάπως, αναλυτικό σχολιασμό
Εύκολα, μπορεί να διαπιστώσει κάποιος
ότι οι εξισώσεις που αναφέρθηκαν στο προ-προηγούμενο Μέρος C-13
είναι, απλά, η "σύνοψη" του Πίνακα των Φυσικών Νόμων (Μέρος B-12b)
Ωστόσο
η αναγκαιότητα της θέσπισης ενός παγκόσμιου Φυσικού Μοντέλου
"έκανε την ανάγκη φιλοτιμία"
και έτσι έγινε αποδεκτή η θεωρία Σχετικότητας
και, ταυτόχρονα, ο συνυφασμένος με αυτήν Τετραδιάστατος Χωρόχρονος
-------------------------------------------------------------------
Πριν συνεχίσουμε την καθιερωμένη πλέον (και ίσως βαρετή) διαδικασία
της "διαστατικής αναβάθμισης" του Τρισδιάστατου Χώρου σε Τετραδιάστατο
ώστε να επανέλθει, στο Φυσικό Μοντέλο,
η διαταραχθείσα Οικουμενική Συμμετρία (Global symmetry)
θα παραθέσουμε έναν, κάπως, αναλυτικό σχολιασμό
Εύκολα, μπορεί να διαπιστώσει κάποιος
ότι οι εξισώσεις που αναφέρθηκαν στο προ-προηγούμενο Μέρος C-13
είναι, απλά, η "σύνοψη" του Πίνακα των Φυσικών Νόμων (Μέρος B-12b)
|
ενώ
οι εξισώσεις που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο Μέρος C-14
είναι, απλά, η "σύνοψη" του Πίνακα των Φυσικών Νόμων (Μέρος C-02a)
όπως διαμορφώθηκαν αυτοί
μετά την επιβεβαίωση των τρικατάρατων "Επαγωγικών Φαινομένων"
οι εξισώσεις που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο Μέρος C-14
είναι, απλά, η "σύνοψη" του Πίνακα των Φυσικών Νόμων (Μέρος C-02a)
όπως διαμορφώθηκαν αυτοί
μετά την επιβεβαίωση των τρικατάρατων "Επαγωγικών Φαινομένων"
∂/∂t = η χρονική παράγωγος που καταστρέφει την Οικουμενική Συμμετρία |
Όλα τα προηγούμενα Μέρη από το Μέρος C-05 έως τo Μέρος C-14
ήταν, απλά, μία διδακτική ιστορία
που παρουσίασε τον μαθηματικό τρόπο
που χρησιμοποιήθηκε για να γίνουν τα "περάσματα"
- από τον Μονοδιάστατο Χώρο στον Δισδιάστατο και
- από τον Δισδιάστατο στον Τρισδιάστατο
Αυτά τα παρουσιάσαμε αναλυτικά
για να δείξουμε ότι
ακριβώς η αντίστοιχη διαδικασία
ακολουθείται, αναγκαστικά, και για το "πέρασμα"
από τον Τρισδιάστατο Χώρο στον Τετραδιάστατο
(αλλά και στους επόμενους Πολυδιάστατους)
Όμως υπάρχει μία διαφορά.
Στα προηγούμενα περάσματα υπήρχε μία "αδιάφορη" παράμετρος
που αναβαθμίζονταν σε "Διάσταση"
χωρίς ιδιαίτερες αντιδράσεις από την αντίστοιχη "Ανθρωπότητα".
Στην παρούσα περίπτωση, όμως, η παράμετρος που πρέπει να αναβαθμισθεί
είναι ο χρόνος (!)
Αυτό έχει τεράστιες φιλοσοφικές συνέπειες,
καθόσον σημαίνει ότι πρέπει να αποδεχθούμε ότι
το Παρελθόν, το Παρόν και το Μέλλον
υπάρχουν ταυτόχρονα
όπως ταυτόχρονα υπάρχουν π.χ.
το Όπισθεν, το Εδώ και το Έμπροσθεν
Ακόμη χειρότερα είναι τα πράγματα
όταν προσπαθήσουμε να ανιχνεύσουμε
πως είναι η μορφή ενός ανθρώπου στον 4-Χωρόχρονο
Ίσως είναι τρομακτικά αηδιαστικό
αλλά ...
πλησιέστερα στην "τετραδιάστατη μορφή" ενός ανθρώπου
είναι η τρισδιάστατη μορφή της σαρανταποδαρούσας.
η Ανθρωπότητα να αποδεχθεί την ύπαρξη του Τετραδιάστατου Χωρόχρονου
ήταν, απλά, μία διδακτική ιστορία
που παρουσίασε τον μαθηματικό τρόπο
που χρησιμοποιήθηκε για να γίνουν τα "περάσματα"
- από τον Μονοδιάστατο Χώρο στον Δισδιάστατο και
- από τον Δισδιάστατο στον Τρισδιάστατο
Αυτά τα παρουσιάσαμε αναλυτικά
για να δείξουμε ότι
ακριβώς η αντίστοιχη διαδικασία
ακολουθείται, αναγκαστικά, και για το "πέρασμα"
από τον Τρισδιάστατο Χώρο στον Τετραδιάστατο
(αλλά και στους επόμενους Πολυδιάστατους)
Όμως υπάρχει μία διαφορά.
Στα προηγούμενα περάσματα υπήρχε μία "αδιάφορη" παράμετρος
που αναβαθμίζονταν σε "Διάσταση"
χωρίς ιδιαίτερες αντιδράσεις από την αντίστοιχη "Ανθρωπότητα".
Στην παρούσα περίπτωση, όμως, η παράμετρος που πρέπει να αναβαθμισθεί
είναι ο χρόνος (!)
Τρείς διαφορετικές θεάσεις του Περιβάλλοντος από έναν εξώστη α) Παρελθόν β) Παρόν γ) Μέλλον |
Αυτό έχει τεράστιες φιλοσοφικές συνέπειες,
καθόσον σημαίνει ότι πρέπει να αποδεχθούμε ότι
το Παρελθόν, το Παρόν και το Μέλλον
υπάρχουν ταυτόχρονα
όπως ταυτόχρονα υπάρχουν π.χ.
το Όπισθεν, το Εδώ και το Έμπροσθεν
Κάθε στιγμή του Χρόνου αντιστοιχεί σε ένα "στιγμιότυπο του Σύμπαντος" Όλα λοιπόν αυτά τα στιμιοτυπικά Σύμπαντα συνυπάρχουν στον 4-Χωρόχρονο |
Προφανώς ισχύει και τις ανρθώπινες δραστηριότητες Όλα τα στυγμιότυπα της δραστηριότητας ενός ανθρώπου συνυπάρχουν |
Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα
από την απεικόνιση της κίνησης της Σελήνης
περί την ακίνητη Γη (παράδειγμα του Max Tegmark)
από την απεικόνιση της κίνησης της Σελήνης
περί την ακίνητη Γη (παράδειγμα του Max Tegmark)
- Η κινούμενη Σελήνη στον 4-Χωρόχορονο προσομοιάζει με ένα (κίτρινο) ελατήριο ενώ - η ακίνητη Γη με έναν (γαλάζιο) κύλινδρο |
Θέαση της Ρίψης ενός σφαιρίδιου από το Σύστημα Αναφοράςενός Τετραδιάστατου Παρατηρητή όταν, υποθετικά, αυτός μπορεί να δει "ταυτόχρονα" όλες τις θέσεις της. |
Ακόμη χειρότερα είναι τα πράγματα
όταν προσπαθήσουμε να ανιχνεύσουμε
πως είναι η μορφή ενός ανθρώπου στον 4-Χωρόχρονο
αλλά ...
πλησιέστερα στην "τετραδιάστατη μορφή" ενός ανθρώπου
είναι η τρισδιάστατη μορφή της σαρανταποδαρούσας.
Κάθε σπείρα του εντόμου (υποθετικα, θεωρούμενου ως τετραδιάστατου) μπορεί να αντιστοιχηθεί με ένα τρισδιάστατο δίποδο. |
Περισσότερο περίπλοκο είναι
το "τετραδιάστατο" εσωτερικό ενός Βιολογικού Όντος
το "τετραδιάστατο" εσωτερικό ενός Βιολογικού Όντος
(επίσης, παράδειγμα του Max Tegmark)
η Ανθρωπότητα να αποδεχθεί την ύπαρξη του Τετραδιάστατου Χωρόχρονου
Ωστόσο
η αναγκαιότητα της θέσπισης ενός παγκόσμιου Φυσικού Μοντέλου
"έκανε την ανάγκη φιλοτιμία"
και έτσι έγινε αποδεκτή η θεωρία Σχετικότητας
και, ταυτόχρονα, ο συνυφασμένος με αυτήν Τετραδιάστατος Χωρόχρονος
-------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου